Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

LAGENE

 

Manchester United

Tomasz Kuszczak

Danny Simpson

Gerard Pique

John O'Shea

Jonny Evans

Phillip Bardsley

Chris Eagles

Lee Martin

Luís Almeida da Cunha

Fangzhuo Dong

Anderson Oliveira

 

Coventry City

Andy Marshall

Gary Borrowdale

Ben Turner

Elliott Ward

Isaac Osbourne

Jay Tabb

Mickey Doyle

Stephen Hughes

Michael Mifsud

Leon Best

Robbie Simpson

 

HAHA!!!

Link to comment
Share on other sites

:) Coventry!!

Noen som vet hvilke spillere manu stilte med?

stort sett reserver, men hadde også med Nani,Anderson,Carrick og O'Shea!

Men Arsenal viste jo til gangs i går at hvis du har bred nok stall så skal det nesten ikke bety noe!

Som en blogger sa i stad; "De to beste lagene i England er Arsenal A og Arsenal B!" :)

Link to comment
Share on other sites

£30 mill i sommerkjøp og den ofte omtalte Chris Eagles holder til 0-2 mot Coventry.

 

All grunn til å koste på seg en liten latter.

 

Overraskende moro! :)

 

Selv om det var mange ferske fjes, var de nye lovende kjøpene med. Videre kom det rutinerte innhopp fra benken.

 

Og endelig har jeg lagt merke til Mifsud i engelsk fotball. Det tok litt tid! :P

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAAHAHAH

Ferguson prøver seg på en Wenger i ligacupen, og rykker på tryne ut.

Er nok bare Wenger som klarer å få unggutter til finalen i ligacupen. Bare tenk våre unggutter slår Newcastle komfortabelt mens manus ungguter ryker for Coventry. Klasseforskjell rett og slett :)

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAAHAHAH

Ferguson prøver seg på en Wenger i ligacupen, og rykker på tryne ut.

Er nok bare Wenger som klarer å få unggutter til finalen i ligacupen. Bare tenk våre unggutter slår Newcastle komfortabelt mens manus ungguter ryker for Coventry. Klasseforskjell rett og slett ;)

Ja det er stooor forskjell på Coventry og Newcastle. Det er også stor forskjell på managerene. Jeg tviler på at wenger ville gitt sine unggutter like mye kjeft som det Ferguson har gitt sine.

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt tungt å se ManU få enda en drittbillig seier uten fnugg av fint spill. Voldsom flyt de skulle komme inni nå da :) Jeg tror de kommer utover sesongen og da kan det fort bli tøft. Vi har ikke mer enn 2p og en kamp på de selv om vi har hatt en fantastisk sesongstart både spillemessig og poengmessig. Etter ManC-tapet, som jeg trodde bærte bud om et tøff sesongstart for de, etter det har alt sprettet deres vei, og ja, jeg mener de har vært heldige som har tatt full pott siden ManC-tapet. I dag vinner de på en stor personlig feil fra motstanderlaget, samt at Birmingham hadde svære sjanser på 0-0. Da er det som var en håpløst dårlig start blitt en helt grei en.

Link to comment
Share on other sites

Søren, altså.. 1-0 igjen! OK, vi vant 1-0 i dag vi og, men hvor mange ganger er det ManU har vinni 1-0 nå? Og hvorfor fikk ikke Roma straffe i dag? Hvorfor får ManU ta sine cornere på overtid av overtid, og ikke vi?

 

Det blir aldri straffe mot Manu på old trafford, så det er ikke noe å klage over lenger.. og det med cornerne.. si det, de har ikke Terje Hauge kanskje? ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvilket fantastisk grammatikalsk utsagn på TV forumet:

 

Vendepunktet har snudd seg!!!!!

 

:) :D :D

 

 

he he, good one! Så når vendepunktet har snudd seg, så betyr vel det at man er tilbake til utgangspunktet det da? For Tottenham er det status quo - rock bottom! ;)

 

For øvrig har du vel lagt inn denne i feil tråd Chaz..?

Link to comment
Share on other sites

Først av alt, kutt ut bannskapen. Dette gjør at du virker langt mindre smartere enn du forhåpentligvis er.

 

For det andre så har vi her sett et oppbluss av det engang så kjente fenomenet "Unitedtid". Dette er en høyst uoffisiell ting som gjør at dommerne får lov til å legge til et par minutter ekstra dersom Manchester United jakter vinnermålet eller et utligningsmål. Dersom de skulle være i den posisjonen at de prøver å forsvare en ledelse så virker dette slik at overtiden ikke blir like lang som annonsert. Dette fenomenet har forekommet svært så sjelden i de senere årene, da mange fikk opp øynene for det. FA(som for øvrig betyr F*ck Arsenal) har nemlig måttet begynne å skjule at de har en hemmelig agenda ved å gi dette laget fra Salford en hjelpende hånd når det trengs. Her bør det finnes bevis i fleng(Ta meg på mitt ord, for jeg gidder ikke lete etter de).

 

"Unitedtiden" hadde sin storhetstid på nittitallet, og gav sannsynligvis dette laget mange tilleggspoeng. Det hender at det forekommer nå til dags også, men mer sporadisk og ikke fullt så kraftig.

Link to comment
Share on other sites

Holy crap, man! Århundrets bommert! :P Skal korrogeres umiddelbart! :P

 

veit ikke om detta var bevisst Chaz, men mulig du hadde en bommert til.. ;) I følge min salige ordbok, er det korrigeres, og ikke korrogeres :P var ikke meninga og klage eller no, men bare la merke til det :D

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 6 2007, 04:06 PM) 107131[/snapback]

Manure vant 4-0 mot Wigan, dermed leder de Premier League med 2 kamper mer spilt :)

http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/06/514292.html

Ja eg sku akkurat komentere dette eg også. Storoopslag i avisene og vill jubel, lol, men ikke en plass står det at de har to kamper mere spilt. Latterlige media ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...