Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg har fått sett situasjonen hvor Rashford får rødt kort, den er streng, men ikke direkte feil slik som jeg ser at mange Manuresupportere mener. Hadde han ikke truffet såpass høyt oppe, hadde han nok sluppet unna med gult. 

https://vm.tiktok.com/ZGJovpaV8/

Straffesparket Manure får er billig, men heller ikke direkte feil, avstanden fra headingen til Maguire i armen på Københavnspilleren er veldig kort og ballen er ikke på vei mot mål. 

Handsen på Maguire som gir København straffespark er slik jeg ser det riktig, klønete av Maguire. Det er også kort avstand fra sparket på ballen av Købenspilleren, men her har Maguire armen rett ut og bevegelsen hans gjør at armen hans søker ballen mer enn motsatt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
5 minutes ago, Gunners68 said:

United fikk borte kamp for første gang på lang tid i de engelske cupene. Borte mot Wigan , og tap der , blir vel Ten Hags siste kamp , dessverre 😁

Du har nok rett, dessverre.

 

Jeg så litt på New-Man i går og Manchester United var latterlig dårlige. 6-0 hadde vært et mer rettferdig resultat.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Du har nok rett, dessverre.

 

Jeg så litt på New-Man i går og Manchester United var latterlig dårlige. 6-0 hadde vært et mer rettferdig resultat.

Nei nei.. Manu er jo best. Rashford er jo verdens beste spiller, Højlund er bedre enn Haaland, Bruno gruser jo De Bruyne og Onana er verdens beste keeper. I tillegg kjøpte de jo verdens beste midtstopper i Lisandro Martinez og har klippen Harry Maguire.

Ifølge United fans i sommer hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Stefanb said:

Nei nei.. Manu er jo best. Rashford er jo verdens beste spiller, Højlund er bedre enn Haaland, Bruno gruser jo De Bruyne og Onana er verdens beste keeper. I tillegg kjøpte de jo verdens beste midtstopper i Lisandro Martinez og har klippen Harry Maguire.

Ifølge United fans i sommer hvertfall.

 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Stefanb said:

Nei nei.. Manu er jo best. Rashford er jo verdens beste spiller, Højlund er bedre enn Haaland, Bruno gruser jo De Bruyne og Onana er verdens beste keeper. I tillegg kjøpte de jo verdens beste midtstopper i Lisandro Martinez og har klippen Harry Maguire.

Ifølge United fans i sommer hvertfall.

Hadde det ikke vært for shaw og Maguire i gårsdagens kamp hadde de tapt med ydmykende sifre. Så de to var eneste to jeg så som faktisk spilte godt. Resten var skikkelig ræva! ;)

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Marius- said:

Hadde det ikke vært for shaw og Maguire i gårsdagens kamp hadde de tapt med ydmykende sifre. Så de to var eneste to jeg så som faktisk spilte godt. Resten var skikkelig ræva! ;)

Maguirre har vært overraskende bra i det siste faktisk.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Tapapa said:

Dæven, dette bedritne Manchester United kan faktisk bli best i byen. Hvem skulle trodd det?

Nei det blir de ikke. Det er de for ræva til, og den andre halvdelen kommer seg når de ikke mangler ett par spillere. Men gjerne city utenfor pallen og United midt på tabellen takk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett deler av annen omgang I kampen Manu-Bournemoith. Manu har spilt overraskende godt. De har stor fart I lengderetning og ser friske ut.

De ligger under 0-3!

Det skal sies at  de er latterlig dårlige på å markere i egen sekstenmeter.

Det burde være unødvendig å nevne at dette er stor underholdning. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...