Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

13 minutes ago, Verminator5 said:

Fantastisk :D imponert over hukommelsen og kunnskapen!

Vel , imponert eller ikke. Måtte sjekke mine kunnskaper for sikkerhets skyld og det riktige skal være at han spilte for Aston Villa mot Leicester. Signerte for Soton i 1977 😁

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2 minutes ago, Marius- said:

Den hånda var iallefall ikke i naturlig posisjon, bra dømt.

Absolutt. Det er helt riktig dømt. Men overraskende likeså, spesielt når de brukte så lang tid på det. Og hvorfor klarer de ikke å være konsekvente? 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simbad said:

Absolutt. Det er helt riktig dømt. Men overraskende likeså, spesielt når de brukte så lang tid på det. Og hvorfor klarer de ikke å være konsekvente? 

Syntes de har vært ganske konsekvente når armen er så høyt jeg da. Big call som dem sier over der, men denne var soleklar. Merkelig lite protester før plutselig var tok den nå, mulig mange ikke så den. Så her var VAR på jobb.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Syntes de har vært ganske konsekvente når armen er så høyt jeg da. Big call som dem sier over der, men denne var soleklar. Merkelig lite protester før plutselig var tok den nå, mulig mange ikke så den. Så her var VAR på jobb.

Uenig med at de har vært konsekvente. Ikke helt like situasjoner, men to av handsene vi skulle hatt straffespark på mot Bournemouth var soleklare de også. Spesielt den hvor Billing redder med innsiden av hånda i hodehøyde fra Gabriels heading.

Har også sett lignende handser, som den Shaw hadde i kveld, som ikke gjelder våre kamper denne sesongen som noen har gitt straffespark, andre ikke. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Jeg mener det er straffe. Men det er meg

Det er jo det med at armen er inntil kroppen som til dels fritar i forhold til straffe,  men så gjør han en aktiv bevegelse med armen og stopper ballen. Blir diskutert den der. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Gunners68 said:

Det er jo det med at armen er inntil kroppen som til dels fritar i forhold til straffe,  men så gjør han en aktiv bevegelse med armen og stopper ballen. Blir diskutert den der. 

Fører ballen selv om den er inntil kroppen

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...