Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

16 hours ago, Ben Elfen said:

Nå er det så sykt mye kaos i den slagkraftige klubben (pun intended). Et par tre uker med dårlige resultater så ryker ten Hag forhåpentligvis

 

Forhåpentligvis? Måtte han sitte til evig tid :D

Link to comment
Share on other sites

Det er med ein viss skadefryd eg gler meg over det som skjer med klubben i desse dager. At United skulle vere tittelutfordrer evt outsider til tittelen i år har eg berre fnist av. For meg har dette vore ein veldig fint lakkert rustholk sidan dei fekk CL-plassering i fjor. Måtte det berre forbli. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er rart styret/eierne tør å holde på slik de gjør.

Mason Greenwood-saken er veldig interessant. United valgte å suspendere ham da han var mistenkt for seksuelle overgrep. Det kan så absolutt være hensiktsmessig, også med tanke på egen ansatt som kanskje trenger beskyttelse fra egen og motstanders tilhengere. Dette selv om alle egentlig er uskyldige til det motsatte er bevist.

Så blir han frikjent og derved å anses som uskyldig. Selvfølgelig er han skyldig i å  være en komplett shitstøvel, men det er nå engang ikke forbudt. Når klubben allikevel velger å ikke la han spille, så legger de lista veldige høyt for lignende saker i framtiden.

Nå er Anthony blitt beskyldt for noe tilsvarende. Hvilke argumenter har klubben for å ikke behandle han på samme måte? Skal de bare frigi spillere som blir beskyldt for å trakassere kvinner? Hvordan blir det da med rettsikkerheten til spillerne? Se på sakene med Neymar og Mendy. De var uskyldige, men sistnevnte har fått sin karriere mer eller mindre ødelagt.

United omsetter for store beløp, men selv de har ikke råd til å bare gi bort spillere som egentlig har en markedsverdi på godt over en milliard. Men, for min del så må de jo gjerne skyte seg foten igjen og igjen.

Ps, jeg er enige med alle som ønsker at ten Hag skal forlenge med United. Han gjør en glitrende jobb.

 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Tapapa said:

Jeg syns det er rart styret/eierne tør å holde på slik de gjør.

Mason Greenwood-saken er veldig interessant. United valgte å suspendere ham da han var mistenkt for seksuelle overgrep. Det kan så absolutt være hensiktsmessig, også med tanke på egen ansatt som kanskje trenger beskyttelse fra egen og motstanders tilhengere. Dette selv om alle egentlig er uskyldige til det motsatte er bevist.

Så blir han frikjent og derved å anses som uskyldig. Selvfølgelig er han skyldig i å  være en komplett shitstøvel, men det er nå engang ikke forbudt. Når klubben allikevel velger å ikke la han spille, så legger de lista veldige høyt for lignende saker i framtiden.

Nå er Anthony blitt beskyldt for noe tilsvarende. Hvilke argumenter har klubben for å ikke behandle han på samme måte? Skal de bare frigi spillere som blir beskyldt for å trakassere kvinner? Hvordan blir det da med rettsikkerheten til spillerne? Se på sakene med Neymar og Mendy. De var uskyldige, men sistnevnte har fått sin karriere mer eller mindre ødelagt.

United omsetter for store beløp, men selv de har ikke råd til å bare gi bort spillere som egentlig har en markedsverdi på godt over en milliard. Men, for min del så må de jo gjerne skyte seg foten igjen og igjen.

Ps, jeg er enige med alle som ønsker at ten Hag skal forlenge med United. Han gjør en glitrende jobb.

 

Behandlingen av disse sakene er veldig problematisk. PL/FA bør involveres for å legge føringer for klubbene, i samarbeid med rettsvesenet. Falske anklager er et problem fra før, og hvis supportere motiveres av at motstanders spillere blir suspendert, går vi en farlig tid i møte. 

Spillerne må beskyttes, og ofrene må tas på alvor. Prinsippet om at en er uskyldig inntil det motsatte er bevist må ivaretas. Dette er veldig vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

United gir meg dessverre noen vanskelige valg.

I lang tid har jeg gledet meg til å se mitt elskede Arsenal spille i CL igjen. Jeg merker på hele kroppen hvor mye jeg har savnet denne turneringen og hvor mye det egentlig smerter med tanke på at vi aldri har vunnet CL.

Men, United spiller borte mot Bayern Mûnchen på akkurat samme tidspunktet. Jeg tror vi kan få se Bayern gruse United med en 8-10 mål. Jeg tror jeg får større glede av å se Martinez framstå som en kortvokst Maguire, se en Fernandez som går berserk mot egne lagkamerater og en Onana bli kåret til United beste spiller.

 

Så hva velger man? Eget lags seier, eller et komishow for historien?

Link to comment
Share on other sites

United fortsetter i god stil og gjør det de er best på - tape. Media skriver om alt mulig som skjer i United . Skulle tro de skrev om United under storhetstiden til Sir Alex.

Media har faktisk også fått med seg at vi gjorde comeback i PL med en knall kamp mot PSV. Men , beskjedent med reportasjer fra den kampen i forhold til Uniteds tap.

Stakkars United og møkkahaugen med spillere. Vel , jeg kjenner det ikke  litt en gang , og til helgen taper de mot Burnley 😁

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Gunners68 said:

 

Media har faktisk også fått med seg at vi gjorde comeback i PL med en knall kamp mot PSV. Men , beskjedent med reportasjer fra den kampen i forhold til Uniteds tap.

 

Tror vi har vært i PL så lenge det har vært PL?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/3/2023 at 11:30 PM, Gunners68 said:

Jeg venter fortsatt på kontrakt forlengelsen til den flyvende hollender i United. Han leverer helt glimrende resultater for tiden. 

Går rykter om 12 års kontrakt til både han og Onana.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
18 minutes ago, Tapapa said:

Begynner du å bli lei av å se tabbevideoer av Harry Maguire? Da anbefaler jeg deg å bytte til 0 se tabbevideoer av Andre Onana. 

 

Han matcher Harry Maguire på sitt verste.

 

https://www.facebook.com/reel/2653360884962903

Jeg blir aldri lei tabbevideoene med Maguire. Onanas beste øyeblikk blir et herlig supplement, gjerne krydret med reaksjonsfilmer av Mark Goldbridge😂

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Verminator5 said:

Jeg blir aldri lei tabbevideoene med Maguire. Onanas beste øyeblikk blir et herlig supplement, gjerne krydret med reaksjonsfilmer av Mark Goldbridge😂

Haha, elsker reaksjons filmene til Mark. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mye skriverier om ManU om dagen, etter at de ble ydmyket av Haaland & co. Sannheten er vel at det er flatterende at de har klart å skrape sammen 15 poeng? Hadde de hatt litt uflaks kunne de faktisk ha stått nesten uten poeng så langt. De fem tapene de har røket på har vel været "greie", selv om de kanskje var litt uheldige mot Palace, og tapte på overtid mot oss. Men seirene de har skrapet sammen har vel stort sett vært scrappy. De skulle jo hatt straffe mot i kampen mot Wolves, de ble reddet av gong-gongen mot Brentford, selv om de kanskje fortjente de tre poengene? De var litt heldige mot Nottingham, og klarte så vidt å skrape til seg seierene mot Burnley og SheffU. Uansett dårlige prestasjoner mot dårlige lag. Og Pep helte litt ekstra salt i såret ved å si at den ManU utgaven som har vært nærmest City under hans tid i England, var under Solskjær... 😁

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...