Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Ashley Young, the flying englishman!

"Sir Alex Ferguson admitted Ashley Young might have emerged from the past seven days with a reputation as someone who goes down too easily, but the Manchester United boss claims not to have seen any evidence he is a diver."

 

Sir Alex, Tapapa har her lagt frem beviset!

Link to comment
Share on other sites

Fint med litt spenning i gullkampen! City er, etter dagens match på OT, 6 poeng bak United med en kamp til gode, som spilles senere i dag. Mandag 30. April er det altså Manchester-derby. Da vil City mest sannsynlig bare være 3 poeng bak United før kampen. City har bedre målforskjell, og går forbi United med seier.

 

Ingenting er altså avgjort! Selv om jeg håper United vinner i år (pest mot kolera osv. osv.), så er jeg glad det blir noe spenning på slutten, og skal ærlig talt innrømme at det hadde vært morsomt om de glapp gullet mtp. de eplekjekke united-supporterne rundt omkring.

Link to comment
Share on other sites

Noen typiske etter kampen sitateter:

 

Når man slipper inn 4 mål hjemme mot Everton så fortjener man ikke ligagullet

 

Det var nok dagen vi skuslet bort seriegullet til City, jeg er bombesikker. vi taper der borte. Når Everton putter 4 mål på oss hva kommer city til å gjøre...

 

Får bare håpe at 0 trofeér er nok til å skjønne at vi trenger (mange) nye spillere.

 

Også "toppen av kaka" for de som har ment Rafael er milevis foran Sagna:

 

Nå er det faen meg på tide å droppe Rafael. Helt skandaløs defensivt, gang etter gang etter gang. Rett og slett apatisk i markeringsspillet, slipper alt han i utgangspunktet skal passe på. Herregud så skuffende,

Link to comment
Share on other sites

Kun en ting som betyr noe i tittelkampen for meg og det er at Clichy har en mulighet til å vinne ligaen. Han er en ekstremt fin type og en som virkelig gir alt han har i alle kamper. Lang og fin karriere hos Arsenal og en av få som kan oppleve å vinne tittelen med to klubber.

For de resterende så bryr jeg meg null og niks.

Link to comment
Share on other sites

Håpar også United tek gullet.. Det SKAL ikkje gå an å kjøpe seg til suksess på den måten City har gjort..

Med fotballen slik den har blitt idag hvordan skal en klubb ellers ta seg opp i toppen? Hvorfor skal City-supportere ha dårlig samvittighet fordi de endelig har fått muligheten til å spise kirsebær med de store. Misunnelsen må være bra stor når man unner et lag som United tittelen framfor tålmodige fans som har ventet i 50-år

Link to comment
Share on other sites

Med fotballen slik den har blitt idag hvordan skal en klubb ellers ta seg opp i toppen? Hvorfor skal City-supportere ha dårlig samvittighet fordi de endelig har fått muligheten til å spise kirsebær med de store. Misunnelsen må være bra stor når man unner et lag som United tittelen framfor tålmodige fans som har ventet i 50-år

Dette er absolutt ikkje snakk om misunnelse og slik City held på, så drit eg i om supporterane har venta 50, 70 eller 100 år. Eg gir mykje heller mi stemme til United som på (litt) redelegare vis har jobba seg opp mot toppen, enn til City som øydeleggjer fotballverda med den usmakelege pengebruken sin..

Link to comment
Share on other sites

For meg så handler det om hva som er best for min hverdag. Med tanke på at jeg kjenner veldig mange Unitedsupportere, og knapt kjenner noen Citysupportere, vil det være best for meg om City vinner. Av den enkle grunn at jeg slipper å høre på skrytet fra hovne snørrvalper.

Link to comment
Share on other sites

Dette er absolutt ikkje snakk om misunnelse og slik City held på, så drit eg i om supporterane har venta 50, 70 eller 100 år. Eg gir mykje heller mi stemme til United som på (litt) redelegare vis har jobba seg opp mot toppen, enn til City som øydeleggjer fotballverda med den usmakelege pengebruken sin..

Pengebruken til Man U er ikke noe bedre. De går jo med dundrende underskudd. Forskjellen på Man U og Man C er at Man U bruker penger de ikke har.

 

Dessuten er Man U en drittklubb uten sidestykke.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Dette er absolutt ikkje snakk om misunnelse og slik City held på, så drit eg i om supporterane har venta 50, 70 eller 100 år. Eg gir mykje heller mi stemme til United som på (litt) redelegare vis har jobba seg opp mot toppen, enn til City som øydeleggjer fotballverda med den usmakelege pengebruken sin..

Ødelegger? De har jo bidratt med 6-700 millioner til vår klubbkasse. Er vel faktisk ganske mange klokkere det har dryppet på mens det har regnet på City. Pengegaloppen har pågått lenge i fotballverdene. Lag som Chelsea og City er bare en ekstrem konsekvens av galskapen, men de er ikke grunnen til den.

Link to comment
Share on other sites

Men dei forsterkar den! Så berre fordi at "det har pågått lenge" så skal vi godta den? Ikkje tvil om at United er i samme klubben, det var difor eg skreiv (litt), men dei har ikkje brukt milliardar på milliardar, noko som i mine auge forsvarar mi stemme på dei som seriemeistrar. Mellom pest og kolera så heier eg på kolera, denne gongen, og så har eg ein utopisk draum om at småkorrupte FIFA ein gong finn eit botemiddel på galskapen..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...