Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

jeg har sett alt for mange kamper, både fraengland, frankrike og italia til å kunne ønske mexes velkommen til arsenal. den spilleren har ikke veldig mye å bidra med, ganske enkelt!

 

Han er en grei spiller, men han er så ustabil, samtidig som han kan gjøre de utroligste feil. En veldig god stopper på sitt beste, dessverre er han ikke ofte der..

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 7 2009, 05:12 AM) 169685[/snapback]

jeg har sett alt for mange kamper, både fraengland, frankrike og italia til å kunne ønske mexes velkommen til arsenal. den spilleren har ikke veldig mye å bidra med, ganske enkelt!

 

Han er en grei spiller, men han er så ustabil, samtidig som han kan gjøre de utroligste feil. En veldig god stopper på sitt beste, dessverre er han ikke ofte der..

 

Mexes er en lav stopper som er ganske god med ballen, han er imidlertid klart dårligere enn vår egen Gallas og ikke en stoppertype jeg ønsker meg til klubben. Da vil jeg heller beholde de vi har.

Link to comment
Share on other sites

En spiller som alltid imponerer meg er Arjen Robben, han gjør virkelig mye bra på banen, i gårsdagens landskamp var han en stadig trussel for Nederland, ikke allverden motstand i Høiland, men dog.

 

Hadde han vært tilgjengelig mener jeg vi hadde fått verdens beste venstrekant!

Link to comment
Share on other sites

En spiller som alltid imponerer meg er Arjen Robben, han gjør virkelig mye bra på banen, i gårsdagens landskamp var han en stadig trussel for Nederland, ikke allverden motstand i Høiland, men dog.

 

Hadde han vært tilgjengelig mener jeg vi hadde fått verdens beste venstrekant!

 

Helt enig. Robben hadde vært syk. I såfall måtte vi ha kvitta oss med noen av vingene vi allerede har (Rosicky).

Link to comment
Share on other sites

En spiller som alltid imponerer meg er Arjen Robben, han gjør virkelig mye bra på banen, i gårsdagens landskamp var han en stadig trussel for Nederland, ikke allverden motstand i Høiland, men dog.

 

Hadde han vært tilgjengelig mener jeg vi hadde fått verdens beste venstrekant!

Synes det er andre plasser enn kantene som først trenger forsterking. På kantene har vi Arshavin, Nasri, Walcott og Rosicky som alle, skadefrie vel og merke, holder absolutt verdensklasse. I tillegg kan Van Persie og Bendtner også flyttes ned ved store skadeproblemer. Nei, synes heller vi skal konsentrere oss om å få inn en ny stopper (Vermaelen?) og evt. en rutinert DM.

 

:P

Link to comment
Share on other sites

veldig enig med at robben hadde hvert en stor forsterkning for oss, direkte i spillestilen noe vi trenger..

 

hvis vi selger en spiss, så kunne jo arshavin fått spille der og robben inn..

 

vermaelen synes jeg ikke ser så spennende ut, då mener jeg sakho fra paris ser ut som en mye bedre spiller

Link to comment
Share on other sites

Hvis Robben skulle kommet til klubben, så hadde han enkelt og greit tatt plassen til Rosicky på behandlingsbenken. Han er utrolig skadeforfulgt, mye verre enn hva van Persie har vært.

 

Jeg ønsker meg fortsatt en stopper til selv om Vermaelen kommer. Hangeland hadde vært idéel, men Fulham vil trolig presse prisen så høyt de kan før de gir slipp på han.

 

Vil gjerne se Sakho i Arsenal drakt også, men han blir nok ganske dyr, tror det var snakk om 13 millioner £ tidligere?

Link to comment
Share on other sites

vermaelen synes jeg ikke ser så spennende ut, då mener jeg sakho fra paris ser ut som en mye bedre spiller

 

Hvorfor? Har du sett noen av dem spille?

 

Spør av ren nyskjerrighet, lurer litt på hvem som er best av de to. Sakho blir vel, som noen nevner, uansett for dyr. :)

Link to comment
Share on other sites

vermaelen synes jeg ikke ser så spennende ut, då mener jeg sakho fra paris ser ut som en mye bedre spiller

 

Hvorfor? Har du sett noen av dem spille?

 

Spør av ren nyskjerrighet, lurer litt på hvem som er best av de to. Sakho blir vel, som noen nevner, uansett for dyr. :)

I hele år har vi ropt etter en erfaren og rutinert midtstopper, meg selv inkludert. Vel Vermaelen er kanskje ikke den mest rutinerte, men Sakho??? Han er 19 år. Ja han er et utrolig talent på FM og sikkert i virkeligheten og men han er jo alt for ung for å gi oss den tryggheten i forsvaret vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

vermaelen synes jeg ikke ser så spennende ut, då mener jeg sakho fra paris ser ut som en mye bedre spiller

 

Hvorfor? Har du sett noen av dem spille?

 

Spør av ren nyskjerrighet, lurer litt på hvem som er best av de to. Sakho blir vel, som noen nevner, uansett for dyr. :)

I hele år har vi ropt etter en erfaren og rutinert midtstopper, meg selv inkludert. Vel Vermaelen er kanskje ikke den mest rutinerte, men Sakho??? Han er 19 år. Ja han er et utrolig talent på FM og sikkert i virkeligheten og men han er jo alt for ung for å gi oss den tryggheten i forsvaret vi trenger.

 

Sakho er kanskje ung, men han er veldig rutinert for alderen. Han er bedre enn hva Touré var i starten av sesongen, så med litt spilletid kunne han nok fort forsterket oss. Dog satser Wenger sjeldent på unge midtstoppere så det ville nok aldri vært en realitet i utgangspunktet. Sakho kommer til å bli en stor spiller i løpet av et par år, men jeg vil heller ha Hangeland inn som ville forsterket oss umiddelbart..

Link to comment
Share on other sites

Selg Adebayor for cirka £20 mill. Bruk dette og de cirka £15 millionene vi har fra før på Vermaelen (£10-15 mill.) og Arjen Robben(£15-20 mill.). Flytt dermed Arsjavin opp som en av spissene. Ser dermed ikke noen grunn til å forsterke angrepet. De siste £5-10 millionene kan brukes på en defensiv midtbane a la Mark Noble eller Lorick Cana. :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 12 2009, 09:27 AM) 169950[/snapback]

vermaelen synes jeg ikke ser så spennende ut, då mener jeg sakho fra paris ser ut som en mye bedre spiller

 

Hvorfor? Har du sett noen av dem spille?

 

Spør av ren nyskjerrighet, lurer litt på hvem som er best av de to. Sakho blir vel, som noen nevner, uansett for dyr. :)

I hele år har vi ropt etter en erfaren og rutinert midtstopper, meg selv inkludert. Vel Vermaelen er kanskje ikke den mest rutinerte, men Sakho??? Han er 19 år. Ja han er et utrolig talent på FM og sikkert i virkeligheten og men han er jo alt for ung for å gi oss den tryggheten i forsvaret vi trenger.

 

Sakho er kanskje ung, men han er veldig rutinert for alderen. Han er bedre enn hva Touré var i starten av sesongen, så med litt spilletid kunne han nok fort forsterket oss. Dog satser Wenger sjeldent på unge midtstoppere så det ville nok aldri vært en realitet i utgangspunktet. Sakho kommer til å bli en stor spiller i løpet av et par år, men jeg vil heller ha Hangeland inn som ville forsterket oss umiddelbart..

Det var poenget mitt ja. Jeg kunne også tenkt meg skaho men ikke i den situasjonen vi er nå.

Link to comment
Share on other sites

Real Madrid har kontaktet et flertall av Premier League-klubber med en liste som inneholder ni spillere de vil selge. Dette skal dekke noen av de 1,5 Milliarder kronene de må betale for Kaká og Ronaldo. Spillerne det gjelder er: Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Klass-Jan Huntelaar, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Royston Drenthe, Javier Saviola, Gabriel Heinze og Mahamadou Diarra. (The Guardian)

 

Kilde: Nettavisen og BBC

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2648193.ece

 

Hent Mahamadou Diarra før det er for sent!!!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...