Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Hvordan står det egentlig til med Nani sin kontraktsituasjon i United? Liker ikke fyren, men han har vært United's beste med klar margin siden han kom inn. 1 mål og 1 målgivende nå.

Jeg har flørtet litt med tanken om Nani i Arsenals farger. En veldig uforutsigbar ving som er i stand til å skape paniske tilstander i motstanders bakre rekker. En helt annen type ving enn de vi har i dag som vil gi oss flere ting å spille på. Svært dyktig når det kommer til målpoeng og.

Link to comment
Share on other sites

Slapp av gutter. wenger klarer nok å temme Onani til å bli en helt ordinær spiller som spiller støttepasninger også.

 

BE

 

Snakker om? Nani er såklart Sagna's erstatter. Selvfølgelig må han lære seg å slå støttepasninger..

 

Ellers en annen spiller som har vokst stort under Wenger's veiledelse når det kommer til støttepasninger: Oxlade-Chamberlain. Gutten der har mistet absolutt alt av gnisten han hadde når han spilte for oss tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Ox er nesten litt trist å se på for tiden. Stemmer liksom ikke.

 

Skjønner heller ikke helt hva som har skjedd. Synd han har stagnert . Han virker som en "annerledes" spiller så langt denne sesongen...

Edited by Andy
Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg en keeper og den jeg har likt best er Begovic. Jeg regner med at Stoke skal selge han til sommeren da de har kjøpt Butland.

 

Aye. Begovic er min favoritt også. I mine øyne en av de beste keeperene i Premier League. Har absolutt alt en toppkeeper skal ha og er fortsatt veldig ung til å være keeper og har også en god del Premier League erfaring. Kan fort vise seg å bli en van der Saar-type signering hvis vi kjøper han.

 

Men dessverre tror jeg neppe han ender opp hos oss.

 

 

Skjønner heller ikke helt hva som har skjedd. Synd han har stagnert . Han virker som en "annerledes" spiller så langt denne sesongen...

 

Det jeg har spekulert i er "transformasjonen" fra kantspiller til sentralmidtbane som Wenger har holdt på med denne sesongen. Han virker ikke å være i nærheten av det nivået han viste innimellom forrige sesong.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, savner gode gamle Oxlade, men hva har skjedd???

 

Men "ontopic" Så tror jeg Nani kunne passet godt inn i Arsenal. Men tror ikke United selger til oss..

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Slik situasjonen er for tida så er det bedre å drømme seg bort litt.. drømmer om spillere som dette i sommer:

 

Asmir Begovic (Simon Mignolet), Nathaniel Clyne/Micah Richards, Mats Hummels, Kevin Strootman (Etienne Capoue) og Stevan Jovetic.

Begovic

Clyne/Jenkinson - Hummels - Koscielny - Monreal

Strootman - Ramsey

Walcott - Wilshere - Cazorla

Jovetic

----------------------------

Benk: Szczesny, Vermaelen, Arteta, Gibbs, Chamberlain, Podolski, Giroud

----------------------------

Men.. min største drøm pdd. er nok å få ut Kroenke av Arsenal, samt en total overhaling av styret, manager og trenerstaben.

Link to comment
Share on other sites

 

Skjønner heller ikke helt hva som har skjedd. Synd han har stagnert . Han virker som en "annerledes" spiller så langt denne sesongen...

 

Det går opp og ned for alle fotballspillere. Men spesielt gjelder dette for de unge. Walcott var gjennom akkurat det samme. Jeg er helt sikker på at Oxen efter hvert kommer sterkere tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Når ryddesjauen forhåpentligvis starter i slutten av mai, så er det utrolig få spillere som er "fredet" fra min side.

Noen er på nye kontrakter og vil uansett ikke bli solgt, men hvis vi ser bort fra kontraktsforhold så er det bare noen ytterst få spillere som "ikke er til salgs" fra min side. Der er selvsagt en forutsetning at Arsenal endrer policy og går opp i "kvalitet" når det spiller inn vs spiller ut.

 

Mine fredede spillere er Theo, Jack og Ox. Sistnevnte er nede i en bølgedal, men jeg har tro på gutten.

 

Det er mange år siden jeg har funnet så få spillere som jeg absolutt vil beholde.

Link to comment
Share on other sites

Keeper, midtstoppere, venstre kantspiller, defensiv midtbane og spisser

 

Det mener nå jeg vi trenger.

 

Polakken trenger kamp om plassen og lære av en bedre mer erfaren

Må ha inn noe annet enn en treg tysker og vimsete belgier/franskmann i midtforsvaret

Bli kvitt Gervinho som ikke klarer å spille i Arsenal, få inn en som virkelig kan fly opp langs kant og slå innlegg.

En bauta av en defensiv midtbane har vi hatt behov for lenge nå.

Spiss(er) som er bevist kvalitet

Link to comment
Share on other sites

Spillere som burde selges er hvertfall: Fabianski, Mannone, Sagna (såfremt han ikke takker ja til de samme vilkårene som tidligere), Diaby, Rosicky, Chamakh, Gervinho, Andre Santos, Park, Djourou, Bendtner, Frimpong, Denilson og Chamakh.

 

Hele 14 (!) spillere. Og da har jeg utelatt Squillaci og Arshavin fordi kontraktene deres går ut i sommer. Og attpåtil ikke tatt med en eneste juniorspiller som jeg ikke anser for god nok.

 

At troppen vår trenger en kraftig overhalering sier vel seg selv. Vi har ufattelig mange spillere som rett og slett suger denne klubben "tom" for penger. Minus Sagna, Diaby og Rosicky så er det ingen av disse som faktisk bidrar til en dritt for klubben vår, men allikevel drar de ut minst £30M i lønninger fra klubben hvert år.

 

Vi kommer trolig ikke til å bli kvitt en brøkdel av disse spillerene engang (takk Wenger!) og attpåtil skal vi ha inn minst 5 spillere (i mine øyne) som skal første stund..

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Vi har naturlig nok få problemer med å få solgt våre beste spillere. Mens de som ligger under dette siktet har så god lønn at de velger å være benkvarmere istedefor å få muligheten andre steder.

Noen få har vi fått leid ut, men da må vi fremdeles betale deler av lønna.

 

Vi burde gjort en liten oppryddning ala det Liverpool gjorde, men å rett og slett tvinge vekk noen av våre spillere. Heller få mindre betalt for dem, man da slippe å betale disse enorme lønningene.

Link to comment
Share on other sites

Det er mange spillere som er "fredet" i mine øyne. Eneste plassen det ikke er en eneste spiller jeg vil beholde er keeperplassen.

Når jeg brukte uttrykket "fredet" så betyr det ikke at jeg ønsker å kvitte meg med alle de resterende. De tre nevnte ønsker jeg å beholde nærmest uansett hvilke tilbud klubben eventuelt måtte få. Det er flere jeg gjerne beholder, men er prisen god nok så har jeg ingen problemer med salg så lenge erstatteren er av "høyere kvalitet".

 

Men når det er sagt så er det absolutt noen jeg VIL selge. Keeperposisjonen er ett sted der det må er radikal forbedring på, i tillegg så har vi litt for mange tribuneslitere i klubben. Noen av de forsvinner uansett når kontrakter går ut kommende sommer.

Link to comment
Share on other sites

 

Det har vi egentlig gjort siden 2007, men herregud vi er jo bankerott. Så da så.

 

Vi har ikke råd til nye spillere, men vi har råd til å ha spillere som ikke er gode nok i klubben og attpåtil betale de rundt £40k+ i en årrekke :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...