Simbad Posted March 24 Report Share Posted March 24 Manchester City v Arsenal Søndag 31. mars 2024, kl 17:30, Etihad Stadium Premier League, 29. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Raya White - Saliba - Gabriel - Kiwior MØ8 - Rice - Jorginho Saka - Havertz - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted March 25 Report Share Posted March 25 Enig med uttak, må ikke få noen skader i privat landskamper. Trur vi slår City, synes de ikke imponerer lenger. Men nå må de fan bli dømt for alle bruddene de har begått. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 31 Report Share Posted March 31 Første bortekamp mot City hvor jeg har troen på at denne kan vi vinne. Møt opp til kamp og unngå hjerneblødninger så kan dette gå veien . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 31 Report Share Posted March 31 Spennende kamp, føles som alt kan skje ja. Om dette avgjør ligaen er jeg mer usikker på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted March 31 Report Share Posted March 31 Er selvfølgelig pessimistisk borte mot City, men vi har hatt en god sesong og har en fair sjanse i dag. Tror dog mest på tap eventuelt en uavgjort. Heldigvis er Braut vaksinert mot å score om dagen, det er bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 31 Report Share Posted March 31 Martinelli på benken fra start. Ser ut som Jesus på venstrekant. Raya White - Saliba - Gabriel - Kiwior Rice - Jorginho Saka - Ødegaard - Jesus Havertz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 31 Report Share Posted March 31 Benken vår ser faktisk ganske så imponerende ut. Me like! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 31 Report Share Posted March 31 COYG!!! DENNE KAN VI FAEN MEG TA!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted March 31 Report Share Posted March 31 Noen som kan dele en ok stream med meg? Urutt å være på hyttetur i dag, burde vært på pub! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 31 Report Share Posted March 31 2 minutes ago, bergkampje said: Noen som kan dele en ok stream med meg? Urutt å være på hyttetur i dag, burde vært på pub! https://reddit5.sportshub.stream/event/mаnсhеstеr_сіty_аrsеnаl_198969338/ Ligger flere her inne. Jeg pleier å bruke de nederste av de webbaserte lenkene. Ellers må jeg si at vi har åpnet litt usikkert. Føler City har vært hakket vassere, men samtidig syntes jeg vi har kommet oss litt mer inn i kampen nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 31 Author Report Share Posted March 31 Nervøs start av oss. Vi gjør en del enkle feil. Med unntak av spillet før sjansen til Jesus, har vi ikke fått til noe særlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 31 Report Share Posted March 31 Rart å ikke starte med Martinelli u dag. Særlig med tanke på at Walker er skadet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 31 Report Share Posted March 31 Just now, Tapapa said: Rart å ikke starte med Martinelli u dag. Særlig med tanke på at Walker er skadet. super sub i dag Han kommer inn på 60-70 og setter 1! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 31 Report Share Posted March 31 Just now, Tapapa said: Rart å ikke starte med Martinelli u dag. Særlig med tanke på at Walker er skadet. Han er nok ikke helt 100% dessverre, men en frisk og rask Martinelli av benken kan være et helvetes våpen for et forhåpentligvis slitent City lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 31 Report Share Posted March 31 Fy faen der var vi heldige at Ake ikke treffer bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 31 Report Share Posted March 31 Just now, Stefanb said: Fy faen der var vi heldige at Ake ikke treffer bedre. Elendig keeper spill også. Ballen kommer på et par meter, han MÅ jo gå for den.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 31 Report Share Posted March 31 Jesus ber om gult kort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 31 Report Share Posted March 31 Vi forsvarer oss bra så langt. Fremover er det helt dødt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 31 Report Share Posted March 31 Fyfaen vi sliter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 31 Report Share Posted March 31 COYG! Litt for mye respekt ennå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 31 Report Share Posted March 31 Ikke et kollektivt press som fungerer i dag, og vi klarer ikke å holde på ballen eller spille oss ut. Må opp flere hakk her. Vi ser ekstremt nervøse ut når ballen er i laget.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 31 Report Share Posted March 31 Positivt at vi har klart å holde nullen frem til det syvende minuttet for første gang på 3,5 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 31 Report Share Posted March 31 God kontring det der. Ikke så veldig langt unna fra Jesus Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 31 Report Share Posted March 31 Den der bruker vi jævlig dårlig.. Skuffende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 31 Author Report Share Posted March 31 Jesus litt for hypp på å skulle gjøre det selv der. Burde enten skutt tidligere eller spilt videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts