Jump to content

31.03.2024 Manchester City (B)


Simbad

Recommended Posts

Posted (edited)

Nå henger vi i trådene her. Kunne trengt bakromstrusselen Martinelli tilfører. 

Overraskende, men positivt vil jeg si, at det er Saka som går av. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Bekkern said:

Saka kan umulig være 100% fit…

Nope. Han har vært ganske horribel siden Porto kampen. Dette er hvorfor det er jævlig viktig for oss å ha en spiller som kan komme inn for han og konkurre-/avlaste. Gi oss Nico Williams!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Nope. Han har vært ganske horribel siden Porto kampen. Dette er hvorfor det er jævlig viktig for oss å ha en spiller som kan komme inn for han og konkurre-/avlaste. Gi oss Nico Williams!

Williams hadde vært deilig!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Da blir det vel Havertz ut og Martinelli inn 

Heldigvis er det Saka. Synd å si det, men gutten har vært vår svakeste spiller sammen med Jorginho i mine øyne. Trenger åpenbart å bli 100% frisk igjen - bare synd vi mangler et ordentlig alternativ til han på kanten.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Trossard viser hvorfor han aldri blir forsvarsspiller. Jeg merker jeg er fornøyd med uavgjort.

Tror vi skal være jævlig fornøyd med U ja...

Ufattelig at ikke Trossard legger den til Martinelli i sist angrep.

Link to comment
Share on other sites

Syntes Taylor gjorde det ganske bra frem til rundt 55 minutter inn i kampen. Føler at alle 50/50 situasjoner som City taper så får de frispark, mens ingen av de andre går til oss.

Særlig den siste der på Rice hvor han blir dyttet ganske åpenbart og Taylor lar spillet gå.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Ok, uavgjort mot Shitty på en egentlig ganske 'dårlig' dag, spesielt offensivt(vi hadde en god defensiv kamp) er veldig sterkt. Nå har Liverpool det i sine hender, mens vi trenger hjelp i tillegg til å måtte gjøre jobben selv hvis vi skal ha sjans på gull. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...