Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2024


Stefanb

Recommended Posts

Er det noen som kan forklare meg hvorfor og hvordan Chelsea kan handle slik de holder på med nå? Siste spiller inn er da neto til 55mill pund. Hvordan i alle dager kan de gjøre dette etter å ha blåst 7 milliarder sist sesong? De missa vel alt av Europa fotball også. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 minutes ago, ertesvi said:

Gode salg... Mange unge som dei sel. Til dømes hente ein gratis akademispelar frå oss og selge for 20 mill pund til Ipswich, samt fordele ovetangsummen på lang kontrakt 

Velkommen tilbake til forumet @ertesvi!

Jeg ser fram til å lese dine innlegg i tiden som kommer 🙂

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, ertesvi said:

Gode salg... Mange unge som dei sel. Til dømes hente ein gratis akademispelar frå oss og selge for 20 mill pund til Ipswich, samt fordele ovetangsummen på lang kontrakt 

Selger de så mye altså som ikke skrives om? Dekke inn 7 milliarder ifjor, og 1,9 før denne sesongen har tatt til? Det med lange kontrakter har jeg fått med meg er ett smutthull i FFP de utnytter alt hva er verdt .

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Selger de så mye altså som ikke skrives om? Dekke inn 7 milliarder ifjor, og 1,9 før denne sesongen har tatt til? Det med lange kontrakter har jeg fått med meg er ett smutthull i FFP de utnytter alt hva er verdt .

De har ikke solgt for i nærheten av hva de har kjøpt. De jukser, som de alltid har gjort.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Stefanb said:

De har ikke solgt for i nærheten av hva de har kjøpt. De jukser, som de alltid har gjort.

Det var liksom det jeg ville frem til, klarer ikke forstå hvordan det tillates når «smålag» straffes hardt for mye mildere forseelser. 😕 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Chelsea og City gjør som de vil og Premier League klarer ikke å gjøre noe med de .

Hvor er det blitt av de 115 punktene som PL skulle ta City på ?

De trengte bare noen få punkter for å ta Everton og Nottingham. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Chelsea og City gjør som de vil og Premier League klarer ikke å gjøre noe med de .

Hvor er det blitt av de 115 punktene som PL skulle ta City på ?

De trengte bare noen få punkter for å ta Everton og Nottingham. 

☝️

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Chelsea og City gjør som de vil og Premier League klarer ikke å gjøre noe med de .

Hvor er det blitt av de 115 punktene som PL skulle ta City på ?

De trengte bare noen få punkter for å ta Everton og Nottingham. 

Enkelt og greit: Everton og Forest samarbeidet. City og Chelsea (særlig City) har brukt mange mange millioner kroner på advokater og nekter å samarbeide.

Link to comment
Share on other sites

"Old news" da dette kom ut i dag tidlig, men fantastisk hvis dette ender opp med å gå gjennom. Håper også det er en videresalgsklausul der. Tror Eddie fort scorer 15+ mål i Ligue 1.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Stefanb said:

"Old news" da dette kom ut i dag tidlig, men fantastisk hvis dette ender opp med å gå gjennom. Håper også det er en videresalgsklausul der. Tror Eddie fort scorer 15+ mål i Ligue 1.

Helt topp 👏👏

Link to comment
Share on other sites

On 8/9/2024 at 6:24 PM, ertesvi said:

Gode salg... Mange unge som dei sel. Til dømes hente ein gratis akademispelar frå oss og selge for 20 mill pund til Ipswich, samt fordele ovetangsummen på lang kontrakt 

De har også solgt feks treningsanlegget sitt til 'seg selv'.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Marius- said:

Ikkesant, forbanne vits hele greiene. Man får bare lyst til å droppe skiten når de store beskyttes og de mindre halshugges. 

Jepp.. men, vi får håpe at Shitty får straffen sin. Det skjer ting der, selv om det er stille p.t.

Håper ellers at vi får Merino over linja snart. Håper også på at vi får inn en offensiv spiller til. Gyokeres eller en kantspiller med fart og teknikk er noe dette laget savner, også får vi håpe at Jorginho og Partey holder seg skadefrie 🤞

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan en som bevist år etter år ikke er god nok, STYRKE stallen vår da? At vi står på krav kan jeg til dels være enig i at er velkomment. Men kom ikke her å si vi er styrket av at han blir… Hadde han reist ville han blitt erstattet med noe

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Marius- said:

Hvordan kan en som bevist år etter år ikke er god nok, STYRKE stallen vår da? At vi står på krav kan jeg til dels være enig i at er velkomment. Men kom ikke her å si vi er styrket av at han blir… Hadde han reist ville han blitt erstattet med noe

Vi har vært en del uenig, men her er jeg helt enig. I beste fall kommer vi ikke svekket ut av det, men vi kommer åpenbart ikke styrket ut av det. At vi forsøker å få inn en god slump penger for han er igjen også bra, men det er uansett lov å være skuffet når den eneste klubben som er interessert i han syntes han er for dyr.

Ellers er det også rimelig klart at Nketiah og kanskje til og med Nelson står i veien for at vi får inn nye offensive spillere. Da er det lov å bli skuffet, selv om man ikke har noe imot Nketiah. Han er bare ikke god nok, og kommer aldri til å bli god nok for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...