Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2024


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

California er tydeligvis på vei til oss. Han var super i EM og blir sikkert en god tilvekst tll stallen vår.

 

Når det er sagt, så sliter jeg med å se at vi trenger en forsterkning på venstre back. Der har vi god dekning, nå som Timber er tilbake.  Dette selv om vi skulle selge Zinko.

Jeg har egentlig en gnagende følelse av at Arteta vil erstatte Gabriel Magalhaes med Cala. Som sagt, kun en følelse jeg har.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Tapapa said:

California er tydeligvis på vei til oss. Han var super i EM og blir sikkert en god tilvekst tll stallen vår.

 

Når det er sagt, så sliter jeg med å se at vi trenger en forsterkning på venstre back. Der har vi god dekning, nå som Timber er tilbake.  Dette selv om vi skulle selge Zinko.

Jeg har egentlig en gnagende følelse av at Arteta vil erstatte Gabriel Magalhaes med Cala. Som sagt, kun en følelse jeg har.

Har også en følelse på dette, men tror ikke det vil skje med det første. Personlig mener jeg at Gabriel og Saliba er et helt latterlig bra midtstopperpar, og at det ville vært ekstremt dumt å splitte opp det partnerskapet.

Link to comment
Share on other sites

Kan vanskelig se for meg at Calafiori skal danke ut Gabriel på stopperplassen. Beste stopperparet i PL forrige må da fortsette.. må vel være tenkt som en venstreback og i konkurranse med Timber. Da må kvitte oss med Kiwior i tillegg til Tierney. Zinchenko vil vel heller ikke være tredjevalg  på backen. Begynner å se meget bra ut defensivt hvis Tomiyasu kan holde seg skadefri. Håper på to offensive spillere inn. Nico Williams ville vært heftig, men det forblir vel en drøm. Merino er visst aktuell. 

Edited by Bekkern
Link to comment
Share on other sites

Mistenker at Calafiori blir vb og reserve for Gabriel. Så tror jeg Arteta kommer til å bruke Timber som dm. Med Timber sin arbeidskapasitet, teknikk, taklingsstyrke og passningssikkerhet tror jeg han vil passe perfekt som dm.

Link to comment
Share on other sites

Som lyn fra klar himmel 😅 Vi har vel alle visst dette i noen dager nå, men alltid deilig å få en bekreftelse til på at avtalen praktisk talt er i boks.

Forhåpentligvis får vi en bekreftelse fra klubben før uken er omme :)

Link to comment
Share on other sites

On 7/22/2024 at 11:55 PM, Bekkern said:

Kan vanskelig se for meg at Calafiori skal danke ut Gabriel på stopperplassen. Beste stopperparet i PL forrige må da fortsette.. må vel være tenkt som en venstreback og i konkurranse med Timber. Da må kvitte oss med Kiwior i tillegg til Tierney. Zinchenko vil vel heller ikke være tredjevalg  på backen. Begynner å se meget bra ut defensivt hvis Tomiyasu kan holde seg skadefri. Håper på to offensive spillere inn. Nico Williams ville vært heftig, men det forblir vel en drøm. Merino er visst aktuell. 

Tomiyasu er vel kneskadet 

Link to comment
Share on other sites

Trist, men dessverre på tide. Håper Emilie holder seg skadefri og får vist frem talentet sitt. På sitt beste er han ingenting annet enn fantastisk.

Screenshot_20240725-014654.png

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tony said:

 

Trist å miste Smith Rowe, sa det vel for 5 år siden at hvis det ikke er for skadeproblemer så er den gutten der et verdensklassetalent. Dessverre har det vært mye skader på han. 3 kamper har han startet de siste 2 sesongene.

Masse lykke til videre. Håper du er ræva hver gang du møter oss, men er ypperlig mot alle andre (særlig Shitty, Chelshit, Manure og Tottene).

Link to comment
Share on other sites

Vil være et solid kjøp. Kommer nok neppe for å spille defensiv midtbane, men vil tillate oss å hvile Rice og gi et annet alternativ i den rollen. Partey og Jorginho er hovedsakelig de som kommer til å spille DM kan jeg tenkte meg, men Rice som vi vet kan også spille her. Neste sesong er Partey's siste i klubben og mest trolig også Jorginho's. Forhåpentligvis klarer vi å hente inn en klassespiller som kan gjøre den posisjonen til sin egen.

Mest sannsynligvis så er vi fortsatt ute etter Dan Bentley etter Merino. Det går også rykter om at vi er ute etter en offensiv spiller. Jeg håper på Gyokeres med Jesus som da blir dyttet ned på kantene, eller eventuelt Pedro Neto som kan spille på begge kantene.

Link to comment
Share on other sites

https://x.com/FabrizioRomano/status/1818984773659869649

Nærmer seg at Nketiah forsvinner også. Forhåpentligvis så får vi nærmere £25m for han. Forrige bud var vel £17m, så møtes vel et sted i midten. Burde også få til en videresalgsklausul - kan fort hende han om en sesong eller to blir solgt tilbake til England for en grei slump penger.

Ellers går det også rykter om Reiss Nelson. Blant annet West Ham og Leicester, men siste nytt er at Reiss har sagt nei til Leicester, og West Ham har i tillegg signert en annen angriper. Virker ikke som om Nelson er veldig hypp på å forlate klubben.

https://x.com/karthikadhaigal/status/1818658270736781453

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...