Jump to content

28.12.23 West Ham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, Verminator5 said:

Hvem andre har du i tankene mtp. slurv? Syns ukraineren skiller seg ut.

Saka har slurvet flere ganger i det defensive arbeidet. Samarbeidet defensivt mellom ham og White har ikke vært optimalt denne sesongen. Når White går ut for å presse Paqueta som han gjør på målet i mot, må Saka i det minste følge bevegelsen til Emerson noe han ikke gjør. Ellers har Trossard og Ødegaard slurvet mye denne sesongen. Martinelli slurver veldig i siste fasen av spillet denne sesongen, noe som viser seg veldig i kun 4 målpoeng i ligaen så langt. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Pirès#7 said:

Skandaledømming igjen. Soleklart ute på flaksemålet. Soleklar straffe da Jesus blir klipt ned. Er det mulig? Jeg blir så forpult lei.

Tydelig at det er noen som vil at Manchester City skal vinne ligaen. De får jo alle tvilsomme avgjørelsene med seg, bortsett fra da dommeren hindret en kontring.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Simbad said:

Saka har slurvet flere ganger i det defensive arbeidet. Samarbeidet defensivt mellom ham og White har ikke vært optimalt denne sesongen. Når White går ut for å presse Paqueta som han gjør på målet i mot, må Saka i det minste følge bevegelsen til Emerson noe han ikke gjør. Ellers har Trossard og Ødegaard slurvet mye denne sesongen. Martinelli slurver veldig i siste fasen av spillet denne sesongen, noe som viser seg veldig i kun 4 målpoeng i ligaen så langt. 

Jeg kan være enig i det. Dessverre blir forsvarsspilleres slurv langt mer eksponert. Vi har jo generelt hatt dårlig flyt i angrepsspillet så langt. Når vi ikke har rytme blir spillere som Trossard og Ødegaard skadelidende fordi de må holde mer på ball.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Pirès#7 said:

Skandaledømming igjen. Soleklart ute på flaksemålet. Soleklar straffe da Jesus blir klipt ned. Er det mulig? Jeg blir så forpult lei.

Soleklart ute kan den ikke ha vært, men mulig ute ja. Skandale dømming ellers ja

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg kan være enig i det. Dessverre blir forsvarsspilleres slurv langt mer eksponert. Vi har jo generelt hatt dårlig flyt i angrepsspillet så langt. Når vi ikke har rytme blir spillere som Trossard og Ødegaard skadelidende fordi de må holde mer på ball.

Jeg skjønner ikke at noen ikke sier til spillerne våre, i en kamp som denne uten Havertz å sikte på, at hvis vi skal slå innlegg, må de slås hardt og lavt, gjerne langs bakken. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...