Jump to content

28.12.23 West Ham (H)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Bekkern said:

Problemet vårt er fortsatt at vi har en for tynn tropp. Enig at vi er forutsigbare, mangler en plan B og C. Trenger en Giroud type på topp som kan ta for seg i felt. City rejectene er ikke gode nok. Får håpe de blir plassert på benken i lang tid. 

 

Vi må gjerne selge Shitchenko og Je Suis middelmådig spiss

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

22 minutes ago, Simbad said:

Den der fra Rice er dessverre soleklar.. Raya redder ham, men dette er første kampen i år vi soleklart fortjener å tape. Ekstremt skuffende at vi ikke klarer å score engang. Forhåpentligvis er dette en skikkelig oppvekker for gutta. Vi må være mye mer kliniske og kyniske. Vi slurver generelt altfor mye. 

Helt unødvendig å tape denne, alt av tilfeldigheter og VAR gikk mot oss. Men vi takler dårlig ultrakyniske lag som West Ham. Og vi trenger sårt en god spiss.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Helt unødvendig å tape denne, alt av tilfeldigheter og VAR gikk mot oss. Men vi takler dårlig ultrakyniske lag som West Ham. Og vi trenger sårt en god spiss.

Jepp. Vi taper ikke fordi West Ham er veldig gode, men fordi vi ikke er kliniske nok og slurver altfor mye. 

Link to comment
Share on other sites

Savnet av Havertz var stort, hadde treng ham i sånne kamper. Jesus er ingen spiss som de sier i studio. Flere som har vert svake. Burde hatt Rice lenger fram. Ny spiss i januar. Å avskrive oss er bare tull, kommer til å stå mellom oss City og Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Gunners77 said:

Savnet av Havertz var stort, hadde treng ham i sånne kamper. Jesus er ingen spiss som de sier i studio. Flere som har vert svake. Burde hatt Rice lenger fram. Ny spiss i januar. Å avskrive oss er bare tull, kommer til å stå mellom oss City og Liverpool.

Holder vi oss noenlunde skadefrie og en skikkelig spiss er det håp. Flere som er et stykke unna prestasjonene sist sesong, som betyr at det kan løsne for flere av våre.

Vi er med og vi kan ta de andre på oppløpssiden i mai.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Tony said:

Tydelig at det er noen som vil at Manchester City skal vinne ligaen. De får jo alle tvilsomme avgjørelsene med seg, bortsett fra da dommeren hindret en kontring.

Men da var dommer overivrig på at City skulle få frispark at han var litt heit på grøten (er det noko som heiter det?) som dessverre for domaren utifrå hans i intensjoner slo feil ut. 
sorry, men eg byrjar å bli meget konspiratorisk. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ulfagrafr said:

Men da var dommer overivrig på at City skulle få frispark at han var litt heit på grøten (er det noko som heiter det?) som dessverre for domaren utifrå hans i intensjoner slo feil ut. 
sorry, men eg byrjar å bli meget konspiratorisk. 

Begge straffesituasjonene i går er sånne situasjoner som VAR ikke hadde omgjort hvis hoveddommer hadde gitt dem på banen.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ulfagrafr said:

Men da var dommer overivrig på at City skulle få frispark at han var litt heit på grøten (er det noko som heiter det?) som dessverre for domaren utifrå hans i intensjoner slo feil ut. 
sorry, men eg byrjar å bli meget konspiratorisk. 

Ikke bare du som er det. City får jo straffe på alt og ingenting. De omringer dommeren og roper ut for å få straffe uten å få kort. Gjør andre lag det får dommeren ut kortet raskere enn sin egen skygge. City er eid av araberland. Dommerne drar til araberland og dømmer og får godt betalt. Sier ikke mer.

Må si jeg savner fotballen fra 80, 90 og begynnelsen av 2000 tallet da jeg ikke kunne navnet på en eneste dommer. At jeg nå kan navnet på alle dommerne er et dårlig tegn. Det betyr at de er alt for mye i fokus. Importer de beste dommerne fra andre land. Skal Premier league være den beste ligaen må de også ha de beste dommerne. 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Tony said:

Ikke bare du som er det. City får jo straffe på alt og ingenting. De omringer dommeren og roper ut for å få straffe uten å få kort. Gjør andre lag det får dommeren ut kortet raskere enn sin egen skygge. City er eid av araberland. Dommerne drar til araberland og dømmer og får godt betalt. Sier ikke mer.

Må si jeg savner fotballen fra 80, 90 og begynnelsen av 2000 tallet da jeg ikke kunne navnet på en eneste dommer. At jeg nå kan navnet på alle dommerne er et dårlig tegn. Det betyr at de er alt for mye i fokus. Importer de beste dommerne fra andre land. Skal Premier league være den beste ligaen må de også ha de beste dommerne. 

Og i de landene hvor vi skal hente dommerne fra har City og andre lag et bein innafor diverse klubber og der blir også domnerne sendt til varmere strøk for å dømme. Og sånn går nå dagene. 

Arteta og Arsenal får vel snart et nytt  brev fra Howard Webb med en ny unnskyldning. Målet til WHU skulle dessverre ha vært annulert. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Ikke bare du som er det. City får jo straffe på alt og ingenting. De omringer dommeren og roper ut for å få straffe uten å få kort. Gjør andre lag det får dommeren ut kortet raskere enn sin egen skygge. City er eid av araberland. Dommerne drar til araberland og dømmer og får godt betalt. Sier ikke mer.

Må si jeg savner fotballen fra 80, 90 og begynnelsen av 2000 tallet da jeg ikke kunne navnet på en eneste dommer. At jeg nå kan navnet på alle dommerne er et dårlig tegn. Det betyr at de er alt for mye i fokus. Importer de beste dommerne fra andre land. Skal Premier league være den beste ligaen må de også ha de beste dommerne. 

 

55 minutes ago, Gunners68 said:

Og i de landene hvor vi skal hente dommerne fra har City og andre lag et bein innafor diverse klubber og der blir også domnerne sendt til varmere strøk for å dømme. Og sånn går nå dagene. 

Arteta og Arsenal får vel snart et nytt  brev fra Howard Webb med en ny unnskyldning. Målet til WHU skulle dessverre ha vært annulert. 

Det krever ein viss inhabilitet for politikere ift verv etc  dei kan ta på seg dersom dei skal vere politikar. Utan å kommentere det ytterligare for der gjer dei som dei vil til dei blir «ferska» og løyser det ved å legge seg  flat. 
Det same burde sjølvsagt gjelde for domarar. Tillet FA eigarskap til klubbar i England må det kreves at spørsmålet rundt habilitet rundt dommere elimineres ved at dei dømmer eksklusivt i England og eventuelt FIFA og UEFA-turneringar.Det er jo opplagt interessekonflikt dersom dei dømmer imot får betalt av samme land / stat som eksempelvis eig Manchester City.  Ein kan snakke om korrupsjon innad i UEFA/FIFA og, det er vel påvist med Sepp Blatter og Michel Platini, men det er ein anna form for korrupsjon.

Barcelona etterforskes for omfattande domarbestikkelser og fram til dei blir evt dømd, er det tydelege teikn på at pengane rår og potensiell korrupsjon/ favorisering ikkje berre utelukkande kan feiast under teppet. 

det er sopass omfattande og stjerneklart at fotballen ikkje er i fokus men pengene. Agenter, pamper, spelarar, klubber alle skal ha mest mogleg peng på størst mogleg forbrukaren…. Nei unnskyld, supporterens bekostning. Interessen min bleikner litt i ljos av dette, merkar eg. Strikken er tøyd ganske langt no, noko Viasat er kanskje første instans til å merke. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...