Jump to content

28.12.23 West Ham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Verminator5 said:

Det hadde vært veldig billig.

Det var ikke i nærheten engang i mine øyner, han søker foten bort og er vel ikke borti engang.

Hadde vært fly forbanna om vi fikk en sånn straffe mot oss.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Jesus holder han igjen for å ta saka ennå klarere

Ja der er du nok inne på noe. Hadde han ikke blitt holdt, så hadde han potensielt takla han. Men han takla han ikke og det er iallefall aldri straffe.. dessverre.

Vi trenger en som VIRKELIG kan score mål, det er iallefall 100% sikkert.  Sjansene står det iallefall ikke på.

 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Ogbonna sparker jo Saka, aldri på ball. Burde vært straffe. 

Mulig jeg må se det klippet på nytt, men jeg ser ingen spark der. Men jeg gidder ikke se det på nytt. Ei heller resten av kampen. Rett og slett en elendig gjennomført kamp. En av de enklere 3-poengerne West Ham har tatt denne sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Mulig jeg må se det klippet på nytt, men jeg ser ingen spark der. Men jeg gidder ikke se det på nytt. Ei heller resten av kampen. Rett og slett en elendig gjennomført kamp. En av de enklere 3-poengerne West Ham har tatt denne sesongen. 

Bare tull, det er ikke noe spark, Ogbonna setter foten i bakken, og Saka søker foten.'

Den til Jesus kunne fort blitt straffe dog.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Vi tolker situasjonen likt. 

Har det blitt dømt straffe på slike situasjoner siden innføringen av VAR? Ja, definitivt. 

 

Straffe hadde i mine øyner ikke vært billig, men direkte feil. 😛 Men ja, vi har sikker sett verre ting i løpet av denne VAR tiden.

Og der lager Rice straffe og.

Link to comment
Share on other sites

Taper dessverre en kamp vi skal vinne for å ha håp om å vinne PL. Vi slurver mye , vi taper dueller og angreps spillet holder ikke mål.

Vi må få en klassespiss inn når vinduet åpner. Vi produserer sjanser, men har ingen goalgetter. 

Vi ligger på topp 4 , 2 poeng bak Pool er ingen krise , men vi spiller ikke bra nok for å vinne titelen. 

Link to comment
Share on other sites

Den der fra Rice er dessverre soleklar.. Raya redder ham, men dette er første kampen i år vi soleklart fortjener å tape. Ekstremt skuffende at vi ikke klarer å score engang. Forhåpentligvis er dette en skikkelig oppvekker for gutta. Vi må være mye mer kliniske og kyniske. Vi slurver generelt altfor mye. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Taper dessverre en kamp vi skal vinne for å ha håp om å vinne PL. Vi slurver mye , vi taper dueller og angreps spillet holder ikke mål.

Vi må få en klassespiss inn når vinduet åpner. Vi produserer sjanser, men har ingen goalgetter. 

Vi ligger på topp 4 , 2 poeng bak Pool er ingen krise , men vi spiller ikke bra nok for å vinne titelen. 

Åpent om ligatittelen i år. Alle de lagene som ligger i toppen har ikke imponert og har dårlige prestasjoner innimellom. Dette kan snu for oss, men sier igjen at vi vinner ikke  ligaen med Jesus som spiss. 

Link to comment
Share on other sites

Vi tapte, fortjent nok av det vesle jeg fikk sett. Vi scorer for lite, generelt sett og som noen sikkert har fått med seg,  så er jeg ikke dødelig imponert over Jesus.

Men, vi ligger to poeng bak liverpool, så det er klart vi kan vinne serien. Dette til tross for at laget vårt har noen klare svakheter, for det har jaggu Liverpool og City også.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Men, vi ligger to poeng bak liverpool, så det er klart vi kan vinne serien. Dette til tross for at laget vårt har noen klare svakheter, for det har jaggu Liverpool og City også.

 

Klart det er teoretisk mulig. Men vi kommer ikke til å vinne. Svakhetene er for enkle å eksponere for motstander, og vi er fortsatt veldig forutsigbare. Det at andre lag også har svakheter endrer ikke min vurdering av laget og våre muligheter.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Klart det er teoretisk mulig. Men vi kommer ikke til å vinne. Svakhetene er for enkle å eksponere for motstander, og vi er fortsatt veldig forutsigbare. Det at andre lag også har svakheter endrer ikke min vurdering av laget og våre muligheter.

Problemet vårt er fortsatt at vi har en for tynn tropp. Enig at vi er forutsigbare, mangler en plan B og C. Trenger en Giroud type på topp som kan ta for seg i felt. City rejectene er ikke gode nok. Får håpe de blir plassert på benken i lang tid. 

 

Edited by Bekkern
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...