Jump to content

24.09.23 Tottenham Hotspur (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Marius- said:

Syntes Eddie er litt daff. Litt mer på takk

Henger heller ikke på samme nivå i samspillet og teknikk som resten dessverre. Jobber knallhardt som regel, men hver gang han har ballen i beina så skiller han seg ut negativt, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Havertz (Trodde ikke jeg skulle si det, men trenger fort styrken hans i dag) Eller Nelson for Eddie ja. Eddie har vært svært svak.

Evt har vi vel Emile på benken

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Ekstremt mange muligheter for brudd som blir slurvet bort. Både Martin og Eddie sliter og har vært uvanlig svake med ball. 
Jeg så ikke hva Martin fikk gult for, men det preger ham. I presset trekker han seg litt hele tiden. 
Nketiah ut, Jesus inn som spiss og ESR på venstre kant. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Ekstremt mange muligheter for brudd som blir slurvet bort. Både Martin og Eddie sliter og har vært uvanlig svake med ball. 
Jeg så ikke hva Martin fikk gult for, men det preger ham. I presset trekker han seg litt hele tiden. 
Nketiah ut, Jesus inn som spiss og ESR på venstre kant. 

Han signaliserte for at det skulle gis gult. Det er gult ja

Link to comment
Share on other sites

Skuffende at vi slipper oss såpass nedpå og slipper inn på den måten. Hvor er sikringa bak Saka når han blir lurt av Maddison? Det er også 3 spillere rundt Son når ballen kommer inn, alle kunne gjort det bedre. 

6 minutes ago, RP7 said:

Ekstremt mange muligheter for brudd som blir slurvet bort. Både Martin og Eddie sliter og har vært uvanlig svake med ball. 
Jeg så ikke hva Martin fikk gult for, men det preger ham. I presset trekker han seg litt hele tiden. 
Nketiah ut, Jesus inn som spiss og ESR på venstre kant. 

Martin fikk gult for å be om gult kort til Udogie. I det minste er dommeren konsekvent når det kommer til det, Bissouma fikk gult for å klage på dommeren da Sarr fikk gult. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...