Jump to content

24.09.23 Tottenham Hotspur (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skuffende. I størstedelen av førsteomgang er vi best og burde ha ledet med 2-3 mål. Så slipper vi oss ned mot pause og står og sover på 1-1.

Vi slet skikkelig med å få i gang spillet i andreomgangen uten Rice og Jorginho hadde en 'stinker'. Synes egentlig ikke vi fortjener det ene poenget vi fikk slik som vi spilte i andreomgangen.

3 kamper på en uke, dette er den nye realiteten som gutta må lære seg å leve med og kontrollere bedre. Vi må bli mye bedre til å kontrollere kamper når vi tar ledelsen. I dag tok vi ledelsen to ganger og gir den altfor lett fra oss begge gangene. Skal vi klare å kjempe i toppen av PL OG spille i CL, er dette akkurat det vi må bli bedre på. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Sikkert upopulært å skrive dette her, men dette Tottenham-laget er noe av det bedre de har klart å frambringe på lang tid.

Det ser ut til at Ange Posteettellerannet har fått struktur på laget.

Vi har mage skader og mange slitne spillere nå. Vi kommer sterkt tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Det var veldig variable prestasjoner i dag. Fra å ha full kontroll og kjøre over Spurs til å falle totalt sammen. Nå har vi 2 uavgjorte og 4 seiere. 

Prestasjonene sist høst var meget solide og så falt vi dessverre av på slutten av sesongen. Vi ligger brukbart plassert og håper at vi kommer sterkere ut over i sesongen. 

Så er det dessverre oppstått skader på nøkkel spillere , som kan ødelegge , men vi får håpe at det ordner seg etter hvert. 

Link to comment
Share on other sites

Keg står på mott og synes vi stilte for sterkt lag mot PSV. Skal vi henge med på flere fronter må Arteta læres å rotere. Siden sost kamp har vi mistet Trossard og Rice, samt muligens Saka. Jeg skulle ønske Arteta roterte mer og ikke bare ved skader. 
 

kampen i dag virket vi å være tunge i beina og vi fortjente ikke mer enn det ene poenget vi fikk. 
 

tabben til Jorginho var helt jævlig. Missen til Jesus upresset fra 14 meter var nesten like ille. Jeg synes også fisleopptredenen til Raya før 1-1 målet var elendig

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Keg står på mott og synes vi stilte for sterkt lag mot PSV. Skal vi henge med på flere fronter må Arteta læres å rotere. Siden sost kamp har vi mistet Trossard og Rice, samt muligens Saka. Jeg skulle ønske Arteta roterte mer og ikke bare ved skader. 
 

kampen i dag virket vi å være tunge i beina og vi fortjente ikke mer enn det ene poenget vi fikk. 
 

tabben til Jorginho var helt jævlig. Missen til Jesus upresset fra 14 meter var nesten like ille. Jeg synes også fisleopptredenen til Raya før 1-1 målet var elendig

Hvor har du det fra at Saka er skadd?

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Marius- said:

Etter kampen, underveis i kampen? Ikke sett noe rapporter om at han sleit med noe som helst. Det hadde nok raskt blitt fanget opp. 

Han haltet når han gikk langs sidelinjen. Etter at han ble byttet ut. 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

Var mange svake igår. Men om det er det værste man har sett, så må tottenham også være vanvittige svake :) Husker ikke de hadde noe enorme sjanser i andre omgangen, var vel mest oss som hadde hjørnespark uten trussel. Vi tapte ikke, selv om det var en virkelig dårlig dag. La oss håpe vi er skadefrie, og i bedre form når returoppgjøret skal spilles, da tipper jeg de får kjørt seg

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Marius- said:

Var mange svake igår. Men om det er det værste man har sett, så må tottenham også være vanvittige svake :) Husker ikke de hadde noe enorme sjanser i andre omgangen, var vel mest oss som hadde hjørnespark uten trussel. Vi tapte ikke, selv om det var en virkelig dårlig dag. La oss håpe vi er skadefrie, og i bedre form når returoppgjøret skal spilles, da tipper jeg de får kjørt seg

En av de verste da, spurs var og dårlge. Er så utrolig skuffet, spiller kjempegodt i 30 min etter det ser det som de fleste har fått feber. Saliba var solid.

Link to comment
Share on other sites

On 9/25/2023 at 12:36 PM, Gunners77 said:

Fy fan jeg savnet Xhaka igår, skulle prøvd å beholdt ham men trur det var kona som ville vekk.

En av de verste kamper jeg har sett, Eddie er jo tragisk.

 

Det er vel langt ifra en av de verste kampene vår?:P Da har du ikke sett mye Arsenal kamper de siste årene.:p

 

Men det var dårlig. Vi hadde full kontroll i 30-35 minutter, så raknet det helt. Vi er bare heldige at de ikke hadde dagen de heller. 

Er klart at vi mister veldig mye av det defensive i at Rice måtte av, og selvfølgelig en BLUNDER av Jorginho.  At vi mangler Martinelli som er en av våre største offensive trusler merket vi også veldig godt, samme med Trossard igrunn, når første Martinelli er borte..

Han ene forsvareren deres hadde også en helvettes god kamp (han nederlenderen, VDV eller hva faen?)

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, elx said:

 

Det er vel langt ifra en av de verste kampene vår?:P Da har du ikke sett mye Arsenal kamper de siste årene.:p

 

Men det var dårlig. Vi hadde full kontroll i 30-35 minutter, så raknet det helt. Vi er bare heldige at de ikke hadde dagen de heller. 

Er klart at vi mister veldig mye av det defensive i at Rice måtte av, og selvfølgelig en BLUNDER av Jorginho.  At vi mangler Martinelli som er en av våre største offensive trusler merket vi også veldig godt, samme med Trossard igrunn, når første Martinelli er borte..

Han ene forsvareren deres hadde også en helvettes god kamp (han nederlenderen, VDV eller hva faen?)

Har vel sett nesten alle og flere live.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ben Elfen said:

Skjønner hva du mener, men vi tapte altså ikke selv om det føles sånn. Vi er ubeseiret i alle turneringer i år (foreløpig)

Vi hadde en forrykende åpning sist sesong og mistet titelen på oppløps siden. 

Syntes vi ligger greit plassert nå. Ubeseiret som du nevner, men har en del å gå på ennå , men slipper alt styret som følger med det å ligge som nr 1. Vi gjør en vri denne sesongen, med å ta revansje over City. Vi tar de på oppløpet 😁

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...