Jump to content

15.02.23 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rett og slett ikke godt nok.

I dag kan man ikke skylde på flaks eller uflaks. Vi gjør konsekvent junior feil som fører til mål imot.

Skal man vinne ligaen kan man ikke gjøre sånt.

I kveld er jeg bare lei meg. Vi snakkes om noen dager Gooners.

Link to comment
Share on other sites

Tragisk å tape denne. For bort to mål og scorer ikke på store sjanser. 

1 poeng på 3 og 3 tap siste 4. Nå er det en liten krise. 

Første omgang veldig bra, andre omgang svak. City imponerende gode i presset og det har de ikke vært de siste kampene. Når de klarer å sette et kollektivt press på den måten er de best i verden. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Rett og slett ikke godt nok.

I dag kan man ikke skylde på flaks eller uflaks. Vi gjør konsekvent junior feil som fører til mål imot.

Skal man vinne ligaen kan man ikke gjøre sånt.

I kveld er jeg bare lei meg. Vi snakkes om noen dager Gooners.

Vi viser dessverre at vi ikke er helt der vi må være for å vinne serien enda. Men skal sies at vi mangler to av våre beste spillere i dag. De fleste av spillerne våre er fortsatt unge og vi kommer garantert til å handle i sommer. Skuffende resultat og skuffende andreomgang. Vi MÅ svare i neste kamp, uavhengig av tittelkampen eller ikke. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Vi viser dessverre at vi ikke er helt der vi må være for å vinne serien enda. Men skal sies at vi mangler to av våre beste spillere i dag. De fleste av spillerne våre er fortsatt unge og vi kommer garantert til å handle i sommer. Skuffende resultat og skuffende andreomgang. Vi MÅ svare i neste kamp, uavhengig av tittelkampen eller ikke. 

At vi mangler Jesus og Partey forklarer ikkje missen fra Tomiyasu og gabi på 0-1 og 1-2 for det e så graverende at det svir i nasa av å se! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

City kommer ikke til å vinne alle sine kamper og vi har en kamp til gode. 
Å avskrive laget viser en ekstrem tapermentalitet. Alle lag i verden hadde drømt om å være i den situasjonen Arsenal er. 

Vi har en kamp igjen mot City...

Og vi er dypt dypt nede akkuratt nå. Har ingenting med mentalitet å gjøre imo. Har mer med forventinger og realisme.

Vi har mistet en luke på 8 poeng... På svært kort tid. 

Ikke scorer vi mål, ikke vinner vi. Det stemmer bare ikke, og City dundrer videre.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...