Jump to content

15.02.23 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Manchester City image.png.bc657831be3ec74fa3e9260f4ba0a3bf.png
Onsdag 15. februar 2023, kl. 20:30. Emirates Stadium

Premier League, 23. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Nketiah - Trossard

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

48 minutes ago, Orakelet said:

Første kampen i år med ordentlig nerve for min del. Ikke fordi man tror man taper -  en fordi det betyr så mye.

 

enig i lagoppstilling, foruten at jeg heller ville prøvd Martinelli eller Trossard på topp og erstattet Nketiah. 

Enig med deg angående Trossard på topp. Martinelli sin fart og uforutsigbarhet kan ta knekken på City. Med Nketiah på topp så finnes det ingen samspill mellom Martinelli og Eddie. Dessverre..

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Stefanb said:

Enig med deg angående Trossard på topp. Martinelli sin fart og uforutsigbarhet kan ta knekken på City. Med Nketiah på topp så finnes det ingen samspill mellom Martinelli og Eddie. Dessverre..

Jeg tror også at Martinelli sin down nå har like mye med hva jesus skaper av rom for han. De klikker enkelt og greit bedre sammen. Martinelli som spiss og tossard på kant kan være ett grep å ta. Spent på hva Arteta gjør, til nå virker han helt fastlåst med samme spillere og formasjon hver kamp, nå må ha begynne å vise kløkt fremover

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Stefanb said:

Enig med deg angående Trossard på topp. Martinelli sin fart og uforutsigbarhet kan ta knekken på City. Med Nketiah på topp så finnes det ingen samspill mellom Martinelli og Eddie. Dessverre..

Vi har gått oss litt fast nå og må endre på det. Støtter at Martinelli og Trossard starter mot City. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marius- said:

Nå er han erstattet og dømmer ikke slik jeg forstod det. Det skjedde etter beklagelsen

Han er erstattet både i dag og på onsdag . Lee Mason har de ennå ikke uttalt seg om , men for å være sikre på at Arsenal ikke skal ta gullet , så får han sikkert lov til å være i  VAR rommet hver gang Arsenal spiller 😁

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Gunners68 said:

Han er erstattet både i dag og på onsdag . Lee Mason har de ennå ikke uttalt seg om , men for å være sikre på at Arsenal ikke skal ta gullet , så får han sikkert lov til å være i  VAR rommet hver gang Arsenal spiller 😁

Hehe, ;) 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Marius- said:

Kanskje feil tråd, men la merke til nå at linjedommer i pool kampen har en smartklokke på seg, som lyser grønt med offside. Er dette kommunikasjon med var som gir de dette «live»? 

Neppe. De i VAR rommet bruker 5 minutter på å bestemme seg om det er straffe eller ikke. En offside vil de aldri være i stand til å gi de live 😁

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Gunners68 said:

Neppe. De i VAR rommet bruker 5 minutter på å bestemme seg om det er straffe eller ikke. En offside vil de aldri være i stand til å gi de live 😁

Derfor det var for godt til å være sant! Men jeg er temmelig sikker på han fikk en bekreftelse på sin avgjørelse via klokka. Noe som i seg selv er en logisk utnyttelse av moderne teknologi 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Gunners68 said:

De klokkene dommerne bruker ble innført i 2016 og er produsert av Tag Heuer. Hjelper blandt annet dommerne til å holde orden på effektiv spilletid / tilleggstid. 

Det fungerer kjempebra 😂😂

Link to comment
Share on other sites

Huff. Lenge siden jeg har vært fysisk dårlig før en dag før en match. Denne er så VIKTIG. Vi virker litt på nedadgående om dagen, men City har ikke imponert meg nevneverdig siste mnd heller.

Laget sier deg vell nesten selv, men håper kanskje på Trossard på topp. 
 

Håper et elektrisk Emirates drar oss til en seier i morgen 

Link to comment
Share on other sites

Så er dagen kommet hvor vi kan ryste Pep og laget hans , samt alle eksperter, som sier at vi vil rakne igjen , som sist sesong. 

Dessverre ser vi en form dupp om dagen. Går Arteta ut med nøyaktig samme lag som han pleier så løsner det neppe mot City. Jeg vil se noe annet på topp. Eddie vil jeg se på benk når kampen starter. 

Vinner vi i  dag så ser jeg lyst på muligheten til å vinne gullet. Taper vi så frykter jeg at luften kan gå ut av laget. Vi trenger en god inngang mot Villa borte. Emery vil nok gjerne vinne mot oss på Villa Park. 

Men , det er i kveld det gjelder. Vi må opp på øverste hylle når det gjelder spill / innsats. Det siste vi trenger nå er at Pep gir oss en leksjon i hva som skal til for å vinne gull.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Så er dagen kommet hvor vi kan ryste Pep og laget hans , samt alle eksperter, som sier at vi vil rakne igjen , som sist sesong. 

Dessverre ser vi en form dupp om dagen. Går Arteta ut med nøyaktig samme lag som han pleier så løsner det neppe mot City. Jeg vil se noe annet på topp. Eddie vil jeg se på benk når kampen starter. 

Vinner vi i  dag så ser jeg lyst på muligheten til å vinne gullet. Taper vi så frykter jeg at luften kan gå ut av laget. Vi trenger en god inngang mot Villa borte. Emery vil nok gjerne vinne mot oss på Villa Park. 

Men , det er i kveld det gjelder. Vi må opp på øverste hylle når det gjelder spill / innsats. Det siste vi trenger nå er at Pep gir oss en leksjon i hva som skal til for å vinne gull.

 

Er bare redd at formduppen har gjort at selvtilliten ikke er der den bør være. Spesielt før en kamp mot City.

 

Tipper vi taper med 2 mål. Men håper vi vinner med 4:P

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Rosicky07 said:

Første målet her blir så viktig… goller city først og tidlig , blir dette blyyyyyytungt

Det blir hvertfall blytungt hvis det stemmer at Partey ikke er på spillerhotellet og ikke spiller idag. Da er det nesten bare å glemme 3 poeng. Da springer City spillerne rundt Jorginho.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, sas2002 said:

Det blir hvertfall blytungt hvis det stemmer at Partey ikke er på spillerhotellet og ikke spiller idag. Da er det nesten bare å glemme 3 poeng. Da springer City spillerne rundt Jorginho.

Gjorde ikke det i CL finalen hvertfall😎, men er enig, vist Partey ikke er med er det et gedigent skudd for bauen

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...