Jump to content

15.02.23 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, elx said:

Sinnsyk svak dømming, at det ikke blir 2x gult. Men han har lagt listen relativt høyt hele kampen...

Listen høyt hele veien for City. Vent og se så får nok en av våre spillere gult kort for første forseelse. :)

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Listen høyt hele veien for City. Vent og se så får nok en av våre spillere gult kort for første forseelse. :)

Nei, vi har også et par situasjoner som kunne vært gult. Husker ikke første, men andre var iallefall Jorginho.

Forskjellen er vel at de kunne hatt 2 røde, vi er ikke i nærheten av noe rødt.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Forutenom målet i mot, så synes jeg vi har vært svært gode.. Og spesielt ETTER måle er vi svært gode. 

Kanskje kan vi plukke 3 poeng??

 

Synes Jorginho har vært svært god i Partey sitt fravær.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Jorginho har vært veldig god. Minus en gang tidlig i omgangen hvor han spilte vekk ballen så har han nesten vært feilfri. En ekstremt stor forsterkning å ha i bakhånd ovenfor Sambi.

Sånn som dette nå går så forventer jeg at vi vinner denne kampen. Vi er mye mye bedre enn City. Håper gutta kommer ut etter pausen og fortsetter trykket, og at vi får både mål 2 og 3!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner at de ikke gir gult nr to da det første var for drøying. Hadde det første vært for en forseelse så hadde han røket. Tøffheten Taylor viser ved å gi gult for drøying etter 35 blir opphevet av feigheten av å ikke gi etter 41.. Jeg forstår hvorfor, men der er synd han ikke er konsekvent. 
Saliba er god mot EBH, men de må være mer kyniske og spille bort ballen tidlig så det ikke blir brytekamper. 
Gabriel sin holding på siste frispark kunne fort blitt dømt på. Nesten like ille som den han selv ble utsatt for mot N’castle. 
Dette blir utrolig spennende videre. Gult på begge sidebackene til City og de sliter begge to mot Saka og Martinelli. Syns Eddie har vist mye bra. Målet mangler. 
Martin meget meget god sammen Zinch. 
 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

City er oftest mye bedre i andreomgang, så vi må prøve å spille vårt spill og ikke la City-midtbanen og -forsvaret få hvile.

Fullt fokus og tørre å spille. COYG! 

 

Er bare å sette press på forsvaret deres nå. Spesielt walker og Silva. 

Virker som de har satt Ake på Saka nå som Silva fikk gult.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Skjønner at de ikke gir gult nr to da det første var for drøying. Hadde det første vært for en forseelse så hadde han røket. Tøffheten Taylor viser ved å gi gult for drøying etter 35 blir opphevet av feigheten av å ikke gi etter 41.. Jeg forstår hvorfor, men der er synd han ikke er konsekvent. 
Saliba er god mot EBH, men de må være mer kyniske og spille bort ballen tidlig så det ikke blir brytekamper. 
Gabriel sin holding på siste frispark kunne fort blitt dømt på. Nesten like ille som den han selv ble utsatt for mot N’castle. 
Dette blir utrolig spennende videre
 

Ja vi må unngå mann mot mann dueller med Håland involvert, som du sier vi må spille bort ballen, og unngå de frisparkene av KDB i god posiisjon.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bekkern said:

Sette inn White for Tomi snart. 

Utenom målet, så har han vært god i mine øyner.. Men ja, nå med gult så burde White inn.

 

Ballen må gå MYE Fortere fremover..

Idioti av Arteta... Hvorfor ?

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...