Jump to content

15.02.23 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

34 minutes ago, Rosicky07 said:

Frykter en midtbane med jorginho/xhaka blir for temposvak idag, kan det være Arteta overrasker ? Kjører Ukraineren opp og Tomi på VB?

Klarer ikke å se for meg at Arteta gjør noen store forandringer her.

Jorginho er hentet inn som backup for Partey, og jeg blir ekstremt sjokkert om han ikke starter i kveld.

Ellers har jeg ikke troen på at vi vinner uten Partey, men håper jeg blir motbevist. Tror Martinelli fort blir nøkkelen i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Tony said:

Håper at vi overrasker uten Partey. Men tviler. Hadde trua med Partey på laget, men uten han er forventningene mine lave på seier. 😠

Har vi ikke hatt Jorginho idag så ville Arteta gamblet med Partey og risikert 4-5 uker ute. Sesongen med 2 kamper hver uke starter om et par uker og da er det greit å ikke gamble idag.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, elx said:

Sitter å titter litt på Viaplay.. At de kan bruke Helland som en ekspert er faen meg helt utrolig.

 

Bra man har mange andre alternativer. Vi har slått City med Jesus og Partey på banen idag. Redd rutinen til City blir forskjelken idag.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tony said:

Ser ikke på viaplay. Men er ikke Arsenal  favoritt laget til Helland. Greit å ha en Arsenal fan i studio da.

 

Synes bare han er ....veldig lite ekspert. 

Jeg har IPTV, så titter bare litt innom av og til, ser som regel selv på beinsport eller BT sport

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ray1955 said:

Hvorfor det ? har sett verre eksperter der enn ham.

 

Ser sjelden viaplay så vet ikke hvem som sitter der, men er vel ingen av de som har vært når jeg har sett som har vært særlig gode.:P

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Enig at det ikke er straffe, men det der blir kun frispark fordi Ake er der nede med hodet. Eddie gjør jo ingenting galt annet enn å utfordre for ballen?

Fikk kun se den en gang der jeg ser, så er litt usikker, men AKe var iallefall først på ballen.

 

Planlagt "skade" på Ramsdale?:p Kan jo lure...

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Fikk kun se den en gang der jeg ser, så er litt usikker, men AKe var iallefall først på ballen.

 

Planlagt "skade" på Ramsdale?:p Kan jo lure...

De snakker ikke om at det burde vært straffe. Men at det ikke burde vært frispark. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...