Jump to content

27.01.23 Manchester City (B) (FA-cup)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.0d2e0292294c28450e67a8a153ec981b.png Manchester City v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Fredag 27. januar 2023, kl 21:00, Etihad Stadium

 

FA-Cup 
Kampen vises direkte på Viasport 1 / Viaplay 

Ønsket lag:

Turner

Tomi - Holding - Gabriel - Tierney

Vieira - Partey - Xhaka

Saka -  ESR - Trossard

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

For det meste enig med laget, men jeg vil ikke risikere Partey her. Laget kommer til å bli dårligere uten han, men det er ikke verdt å risikere han her i mine øyne.

Sambi inn for Partey og Trossard inn sentralt med Smith Rowe på venstre.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Stefanb said:

For det meste enig med laget, men jeg vil ikke risikere Partey her. Laget kommer til å bli dårligere uten han, men det er ikke verdt å risikere han her i mine øyne.

Sambi inn for Partey og Trossard inn sentralt med Smith Rowe på venstre.

Håper egentlig Elneny blir klar til denne. Kan gjerne ta plassen til Partey. Men har sett lite oppdateringer om hvordan han ligger an. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Holding og Turner har ikke hatt sånn super åpning på kampen. Særlig Holding ser ekstremt utilpass ut, og skiller seg ut som en "sore thumb". Tipper Holding kommer til å koste oss i kveld.

Jepp, turner med lange som ikke gir oss trygghet med ball. Og holding er holding

Link to comment
Share on other sites

Mulig vi taper i kveld, noe jeg strengt talt ikke bryr meg stort om, da jeg er fornøyd med kun seriegull  

Jeg merker meg at City ikke våger annet enn å toppe laget mot oss på hjemmebane (unntak keeper). Vi topper derimot ikke lager vårt, allikevel spiller vi bedre enn dem så langt.

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...