Simbad Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 Manchester City v Arsenal Fredag 27. januar 2023, kl 21:00, Etihad Stadium FA-Cup Kampen vises direkte på Viasport 1 / Viaplay Ønsket lag: Turner Tomi - Holding - Gabriel - Tierney Vieira - Partey - Xhaka Saka - ESR - Trossard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 For det meste enig med laget, men jeg vil ikke risikere Partey her. Laget kommer til å bli dårligere uten han, men det er ikke verdt å risikere han her i mine øyne. Sambi inn for Partey og Trossard inn sentralt med Smith Rowe på venstre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 23, 2023 Author Report Share Posted January 23, 2023 15 minutes ago, Stefanb said: For det meste enig med laget, men jeg vil ikke risikere Partey her. Laget kommer til å bli dårligere uten han, men det er ikke verdt å risikere han her i mine øyne. Sambi inn for Partey og Trossard inn sentralt med Smith Rowe på venstre. Håper egentlig Elneny blir klar til denne. Kan gjerne ta plassen til Partey. Men har sett lite oppdateringer om hvordan han ligger an. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 Prestisjekamp, tror vi topper laget. 8 dager mellom denne og evertonkampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted January 26, 2023 Report Share Posted January 26, 2023 On 1/23/2023 at 4:01 PM, Simbad said: Håper egentlig Elneny blir klar til denne. Kan gjerne ta plassen til Partey. Men har sett lite oppdateringer om hvordan han ligger an. Han ligger dårlig an, sannsynligvis ute resten av sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Regner med at vi stiller rimelig toppet. Dette er FA-cupen, den er gøy å vinne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Trur City stiller toppa også. Er Shitty på topp og vi på 90% så kan vi fort bli knust. Saliba og Gabriel kan gjerne smelle skikkelig til mot brauten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Tenker Pep hviler jærbonden i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Tror ikke vi er helt toppa, men sterkt lag. City er sterke uansett braut eller ikke. Fin opptakt til det som skjer i ligaen senere, som er mye viktigere tross alt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Nesten toppa city lag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Holding vs Haaland skal bli «spennende» å følge. Litt bekymra for at vi går for en halvveis løsning, og risikerer partey og saka her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Vi har jo ny overtrekksjakke til hver kamp jo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 COYG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Der burde City bli siktet av FA. Får vi se det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Just now, Stefanb said: Der burde City bli siktet av FA. Får vi se det? Er nok for «tidlig» i kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Holding og Turner har ikke hatt sånn super åpning på kampen. Særlig Holding ser ekstremt utilpass ut, og skiller seg ut som en "sore thumb". Tipper Holding kommer til å koste oss i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 6 minutes ago, Stefanb said: Holding og Turner har ikke hatt sånn super åpning på kampen. Særlig Holding ser ekstremt utilpass ut, og skiller seg ut som en "sore thumb". Tipper Holding kommer til å koste oss i kveld. Jepp, turner med lange som ikke gir oss trygghet med ball. Og holding er holding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 27, 2023 Author Report Share Posted January 27, 2023 Herlig forsøk av Trossard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Mulig vi taper i kveld, noe jeg strengt talt ikke bryr meg stort om, da jeg er fornøyd med kun seriegull Jeg merker meg at City ikke våger annet enn å toppe laget mot oss på hjemmebane (unntak keeper). Vi topper derimot ikke lager vårt, allikevel spiller vi bedre enn dem så langt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Vi er best på banen og på tribunen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Jevnspilt til nå. Tossard farligste spiller på banen første 30. Mye rundt holding og Haaland naturlig nok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 27, 2023 Author Report Share Posted January 27, 2023 Bra av Trossard der, og nesten av Nketiah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts