Jump to content

27.01.23 Manchester City (B) (FA-cup)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Stefanb said:

Martinelli ser ut til å ha funnet tilbake til god formen. Drar seg forbi Walker som om sistnevnte løpte med gåstol!

Mulig han har blitt litt skremt av Trossards innhopp sist, og førsteomgang i dag.

Vi trenger uansett begge to i form resten av sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Ortega hadde 2 viktige redninger, turner slapp inn målet men han hadde ingen prøvelser ellers. 

Kan ikke lastes så veldig for målet heller. Helt ute ved stolpen og mulig en liten retningsforandring i Saliba på veien også? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Kan ikke lastes så veldig for målet heller. Helt ute ved stolpen og mulig en liten retningsforandring i Saliba på veien også? 

Var ingen kritikk på målet, jeg tror det var ett innlegg som gikk i mål. Var mer at city ikke hadde noen kanonade her

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Var ingen kritikk på målet, jeg tror det var ett innlegg som gikk i mål. Var mer at city ikke hadde noen kanonade her

Enig. Han redda Holding ved et par anledninger også. Synes han hadde en brukbar kamp. Bedre med distribusjonen med kast enn spark da. Kan godt jobbe enda litt mer med det. Virker til tider veldig stressa med ball i bein. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

En skadd elneny der altså? Han er ute lenge 

Ja, dessverre. Vi trenger uansett noen inn som kan gjøre en lignende jobb som Partey og/eller ta fra ham plassen på sikt. Visstnok er vi ute etter både Caicedo og Rice. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Simbad said:

Jeg tror vi hadde vunnet hvis vi kunne byttet innpå Elneny istedet.

Hadde Partey blitt på banen, eller Elneny spilt så tror jeg også vi hadde vunnet.

Sambi er rett og slett bare dårlig. At Monaco visstnok er villig til å gi €8M for han er ganske sjukt. Vi burde egentlig bare tatt pengene og ledd hele veien til banken. Vi kommer neppe til å få solgt han for noe mer enn det der. Dårlig business av Arteta og Edu når det gjelder han, men de trodde vel mtp. de tekniske og fysiske forutsetningene han har at de kunne gjøre han til en god spiller. Dessverre funket det ikke.

Er som om han prøver å gjemme seg vekk.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Hadde Partey blitt på banen, eller Elneny spilt så tror jeg også vi hadde vunnet.

Sambi er rett og slett bare dårlig. At Monaco visstnok er villig til å gi €8M for han er ganske sjukt. Vi burde egentlig bare tatt pengene og ledd hele veien til banken. Vi kommer neppe til å få solgt han for noe mer enn det der. Dårlig business av Arteta og Edu når det gjelder han, men de trodde vel mtp. de tekniske og fysiske forutsetningene han har at de kunne gjøre han til en god spiller. Dessverre funket det ikke.

Sambi fortsetter dessverre å skuffe, selv om han glimtvis viser at han har en god pasningsfot og kan forsere ledd med ball. Jeg er uenig i at han rett og slett bare er dårlig, men han virker å mangle mentaliteten som trengs for å lykkes på det øverste nivået. Han kan nok fortsatt bli en veldig god spiller, men ikke for et lag som ønsker å kjempe om de gjeveste troféene. 

Klippet fra All Or Nothing synes jeg viser godt hva slags mentalitet han har(og hvor god mentalitet Eddie har).

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...