Simbad Posted September 20, 2022 Report Share Posted September 20, 2022 Arsenal v Tottenham Lørdag 1. oktober 2022, kl. 13:30. Emirates Stadium Premier League, 9. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Ramsdale White - Saliba - Gabriel - Zinchenko MØ8 - Partey - Xhaka Saka - Jesus - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 20, 2022 Report Share Posted September 20, 2022 Jeg hater Tottenham. Tottenham er skikkelig dritt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 20, 2022 Author Report Share Posted September 20, 2022 11 minutes ago, Verminator5 said: Jeg hater Tottenham. Tottenham er skikkelig dritt. Teddy is still a cunt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 21, 2022 Author Report Share Posted September 21, 2022 Paul Tierney skal visstnok være bekreftet som hoveddommer til denne. Vi blir nok nødt til å storspille om det skal bli tre poeng. 11v12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted September 21, 2022 Report Share Posted September 21, 2022 Ser helst at Martin ikke spiller på landslaget på tirsdag men er klar til spurvene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 21, 2022 Report Share Posted September 21, 2022 2 hours ago, Simbad said: Paul Tierney skal visstnok være bekreftet som hoveddommer til denne. Vi blir nok nødt til å storspille om det skal bli tre poeng. 11v12 Vi må spille bra for vi skal sikkert få dommer og VAR i mot oss som vanlig i sånne kamper. I tillegg skal sikkert Kane få sin sedvanlige straffe også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 21, 2022 Report Share Posted September 21, 2022 5 hours ago, Simbad said: Paul Tierney skal visstnok være bekreftet som hoveddommer til denne. Vi blir nok nødt til å storspille om det skal bli tre poeng. 11v12 Korrupsjonen lenge leve i PL. Son får vel straffespark etter å ha nikket ned Saka og flykicka Gabriel i trynet. Så tar VAR en kikk og beslutter at ansiktet til Saka og Gabriel var i en posisjon som tilsier at de skadet henholdsvis hodet og foten til Son og vi får 2 røde kort før Kane putter på straffespark atter en gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 21, 2022 Report Share Posted September 21, 2022 Jeg er ikke uenige med enkelte av poengene som kommer her. Det sagt, vil jeg selv forsøke å fokusere minst mulig på dette. Hvis man ender opp med at det «alltid» er noe feil med «alle» avgjørelser så blir man fort litt konspiratorisk for min del. Husker Liverpool folket alltid hadde røde briller og klaget på dommeren for det minste. Dette ble lagt merke til av alle andre også, noe som er negativt slik jeg ser det, håper vi ikke ender opp slik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 21, 2022 Report Share Posted September 21, 2022 31 minutes ago, Marius- said: Jeg er ikke uenige med enkelte av poengene som kommer her. Det sagt, vil jeg selv forsøke å fokusere minst mulig på dette. Hvis man ender opp med at det «alltid» er noe feil med «alle» avgjørelser så blir man fort litt konspiratorisk for min del. Husker Liverpool folket alltid hadde røde briller og klaget på dommeren for det minste. Dette ble lagt merke til av alle andre også, noe som er negativt slik jeg ser det, håper vi ikke ender opp slik. Amen. jeg synes dommerhysteriet har gått alt for langt på dette forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 25, 2022 Report Share Posted September 25, 2022 Damelaget banket Tottene 4-0 i går. La oss hente inspirasjon fra den bragden, og gjøre det samme med Kane & Co. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 26, 2022 Report Share Posted September 26, 2022 21 hours ago, Verminator5 said: Damelaget banket Tottene 4-0 i går. La oss hente inspirasjon fra den bragden, og gjøre det samme med Kane & Co. U18 følger opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 26, 2022 Author Report Share Posted September 26, 2022 24 minutes ago, Tapapa said: U18 følger opp Omari Benjamin og Nwaneri er to veldig spennende spillere for fremtiden. Hadde personlig ikke hørt noe særlig om Nwaneri før han satt på benken mot Brentford, men Benjamin har sett veldig bra ut av det jeg har fått med meg så langt. Og Nwaneri skal visstnok være et enda større talent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Sjelden jeg våkner og er spent før kamp, men hjemmekamp mot Spurs er noe som jeg virkelig gleder meg til. Det er festdag og i de neste timene vil jeg kjenne på optimisme, frykt og spenning. Jeg er snart 49 år og fortsatt klarer kamper som denne å få frem slike følelser…. Skjønner at min kone syns det er håpløst, men tror faktisk hun blir litt fascinert over galskapen også🤯 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Lim fast Holding på benken, sist var han elendig mot hatlaget. Trur vi vinner. Er 65 år men heldigvis er kona blitt engasjert etter Ødegaard kom inn og serien om Arsenal som gikk på TV. Gleder meg til neste sesong på TV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 2 hours ago, RP7 said: Sjelden jeg våkner og er spent før kamp, men hjemmekamp mot Spurs er noe som jeg virkelig gleder meg til. Det er festdag og i de neste timene vil jeg kjenne på optimisme, frykt og spenning. Jeg er snart 49 år og fortsatt klarer kamper som denne å få frem slike følelser…. Skjønner at min kone syns det er håpløst, men tror faktisk hun blir litt fascinert over galskapen også🤯 Jeg våkner spent til absolutt alle kamper, men til gjengjeld er jeg bare 44 år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 (edited) Der er vist Gunners 77 og jeg som trekker opp snitt alderen her inne 😁 Har blitt 63 år , men like interessert ennå. Piscator og Ray1955 er vel og så med i old boys gruppen 😁 Den gangen jeg ble hektet på dette kunne vi få se resultater feks på tippekamp sendingen. Lese om kampene kunne vi først på mandagen. Good old days 😁 Heldigvis er madamen interessert også, samt arvingene, så det har blitt noen turer over til London for å se kamper. Er veldig spent på kampen i dag. Vi må vinne sånne kamper skal det bli topp plassering. Edited October 1, 2022 by Gunners68 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 (edited) Registrerer at jeg har noen tiår til med forherligelse, fortvilelse, misunnelse og forbannelse igjen med mine 40år. kampen idag skal selvsagt vinnes! Edited October 1, 2022 by Marius- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 lik starter Arsenal: Ramsdale - White, Saliba, Gabriel, Zinchenko - Partey, Xhaka - Saka, Ødegaard, Martinelli - Jesus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Ikke noe å utsette på det laget. Mulig white får kjørt seg, og Tommi kunne starta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Da har jeg vært på vglive og trykket på at jeg heier på Arsenal fra min telefon, konas telefon, guttenes telefoner og guttenes iPader. Jeg er klar for kamp og er null nervøs. Jeg har ikke vært det granne nervøs i noen av kampene våre i år. Vi er så overlegne at jeg tar for gitt at vi vinner. Det skal sies at jeg gikk glipp av kampen mot United Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Måtte selvfølgelig være Wikestad som kommentator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 1, 2022 Author Report Share Posted October 1, 2022 Paaaaarteeeey!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Partey av alle 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Hvem sier at Partey ikke kan skyte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 HAN TRAFF……. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts