Jump to content

01.10.22 Tottenham (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Tottenham image.png.81110f6198a47e7ef98a3a19ecd3e55c.png
Lørdag 1. oktober 2022, kl. 13:30. Emirates Stadium

Premier League, 9. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Jesus - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Simbad said:

Paul Tierney skal visstnok være bekreftet som hoveddommer til denne. Vi blir nok nødt til å storspille om det skal bli tre poeng. 11v12

 

Vi må spille bra for vi skal sikkert få dommer og VAR i mot oss som vanlig i sånne kamper.  I tillegg skal sikkert Kane få sin sedvanlige straffe også.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Simbad said:

Paul Tierney skal visstnok være bekreftet som hoveddommer til denne. Vi blir nok nødt til å storspille om det skal bli tre poeng. 11v12

 

Korrupsjonen lenge leve i PL.

Son får vel straffespark etter å ha nikket ned Saka og flykicka Gabriel i trynet. Så tar VAR en kikk og beslutter at ansiktet til Saka og Gabriel var i en posisjon som tilsier at de skadet henholdsvis hodet og foten til Son og vi får 2 røde kort før Kane putter på straffespark atter en gang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke uenige med enkelte av poengene som kommer her.
 

Det sagt, vil jeg selv forsøke å fokusere minst mulig på dette. Hvis man ender opp med at det «alltid» er noe feil med «alle» avgjørelser så blir man fort litt konspiratorisk for min del. Husker Liverpool folket alltid hadde røde briller og klaget på dommeren for det minste. Dette ble lagt merke til av alle andre også, noe som er negativt slik jeg ser det, håper vi ikke ender opp slik.

 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Marius- said:

Jeg er ikke uenige med enkelte av poengene som kommer her.
 

Det sagt, vil jeg selv forsøke å fokusere minst mulig på dette. Hvis man ender opp med at det «alltid» er noe feil med «alle» avgjørelser så blir man fort litt konspiratorisk for min del. Husker Liverpool folket alltid hadde røde briller og klaget på dommeren for det minste. Dette ble lagt merke til av alle andre også, noe som er negativt slik jeg ser det, håper vi ikke ender opp slik.

 

Amen. 
 

jeg synes dommerhysteriet har gått alt for langt på dette forumet. 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Tapapa said:

U18 følger opp FB_IMG_1664186364307.thumb.jpg.2124026672bc6f74e90e1d037e73ebfb.jpg

Omari Benjamin og Nwaneri er to veldig spennende spillere for fremtiden. Hadde personlig ikke hørt noe særlig om Nwaneri før han satt på benken mot Brentford, men Benjamin har sett veldig bra ut av det jeg har fått med meg så langt. Og Nwaneri skal visstnok være et enda større talent. 

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg våkner og er spent før kamp, men hjemmekamp mot Spurs er noe som jeg virkelig gleder meg til. Det er festdag og i de neste timene vil jeg kjenne på optimisme, frykt og spenning. Jeg er snart 49 år og fortsatt klarer kamper som denne å få frem slike følelser…. Skjønner at min kone syns det er håpløst, men tror faktisk hun blir litt fascinert over galskapen også🤯

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RP7 said:

Sjelden jeg våkner og er spent før kamp, men hjemmekamp mot Spurs er noe som jeg virkelig gleder meg til. Det er festdag og i de neste timene vil jeg kjenne på optimisme, frykt og spenning. Jeg er snart 49 år og fortsatt klarer kamper som denne å få frem slike følelser…. Skjønner at min kone syns det er håpløst, men tror faktisk hun blir litt fascinert over galskapen også🤯

Jeg våkner spent til absolutt alle kamper, men til gjengjeld er jeg bare 44 år

Link to comment
Share on other sites

Der er vist Gunners 77 og jeg som trekker opp snitt alderen her inne 😁 Har blitt 63 år , men like interessert ennå. Piscator og Ray1955 er vel og så med i old boys gruppen 😁 Den gangen jeg ble hektet på dette kunne vi få se resultater feks på tippekamp sendingen. Lese om kampene kunne vi først på mandagen. Good old days 😁 

Heldigvis er madamen interessert også,  samt arvingene,  så det har blitt noen turer over til London for å se kamper. 

Er veldig spent på kampen i dag. Vi må vinne sånne kamper skal det bli topp plassering.

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

Da har jeg vært på vglive og trykket på at jeg heier på Arsenal fra min telefon, konas telefon, guttenes telefoner og guttenes iPader.

Jeg er klar for kamp og er null nervøs. Jeg har ikke vært det granne nervøs i noen av kampene våre i år. Vi er så overlegne at jeg tar for gitt at vi vinner. Det skal sies at jeg gikk glipp av kampen mot United 

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...