Jump to content

01.10.22 Tottenham (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Gunners68 said:

Ja , i dag kjørte vi over Spurs. Vi ga Kane hans sedvanlige straffe på Emirates og det var det. De var ikke i nærheten av oss,  ikke litt en gang. 

Det har vært fremgang på flere måter,  spesielt hvor hissige vi er blitt på å gjennvinne ballen . Det er en vanvittig glede/harmoni i spiller gruppen og det ser vi gang på gang.

Hvor lenge vi får lov til å ligge på topp gjenstår å se , men det er bare til å nyte synet av tabellen 😁

 

Deiligst av alt?

Vi var ikke i nærheten av vårt beste engang. Håper virkelig vi fortsetter på dette nivået og bedre. Er så deilig å se guttene spille fotball om dagen. Få mål jeg har feiret mer enn Xhaka sitt i dag!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

16 minutes ago, Marius- said:

Deilig å se tv2 sporten 2130 idag. Ett innslag fra PL, det var Liverpool og full dekning av kampen. Ikke ett ord om de andre kampene 😂

De legger ikke skjul på hva slags folk som styrer innslagene der iallfall! 

Vi får se om TV2 sporten viser noe fra Emirates neste søndag 😁

Akkurat nå er det ingen som har lyst til å møte oss. Regner med at Pep er glad for at han og City fikk utsatt kampen til februar / mars.  Klopp ser vel heller ikke lyst på situasjonen i Liverpool og nå venter vi på de neste helg. Med eller uten TV2 😁

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Gunners68 said:

 

Vi får se om TV2 sporten viser noe fra Emirates neste søndag 😁

Akkurat nå er det ingen som har lyst til å møte oss. Regner med at Pep er glad for at han og City fikk utsatt kampen til februar / mars.  Klopp ser vel heller ikke lyst på situasjonen i Liverpool og nå venter vi på de neste helg. Med eller uten TV2 😁

Vi bør kunne skape STORE problemer for de defensivt. Trent har en forferdelig sesong så langt, han sliter kraftig defensivt, men høyrefoten og overblikket hans offensivt må vi være obs på.

Robertson er kanskje tilbake fra skade etter kneskade, men fortsatt usikkert om Klopp tør å kaste ham rett inn mot oss.

I slike kamper kastes som oftest alt av form ut av vinduet, men det er flere grunner til å være optimistisk om dagen. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

 

Vi får se om TV2 sporten viser noe fra Emirates neste søndag 😁

Akkurat nå er det ingen som har lyst til å møte oss. Regner med at Pep er glad for at han og City fikk utsatt kampen til februar / mars.  Klopp ser vel heller ikke lyst på situasjonen i Liverpool og nå venter vi på de neste helg. Med eller uten TV2 😁

Neste helg viser de jo oss uansett siden vi møter favorittlaget deres :) 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

 

Vi får se om TV2 sporten viser noe fra Emirates neste søndag 😁

Akkurat nå er det ingen som har lyst til å møte oss. Regner med at Pep er glad for at han og City fikk utsatt kampen til februar / mars.  Klopp ser vel heller ikke lyst på situasjonen i Liverpool og nå venter vi på de neste helg. Med eller uten TV2 😁

Enig. Lag gruer seg til å møte oss nå. Det er gøy

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Ben Elfen said:

Enig. Lag gruer seg til å møte oss nå. Det er gøy

Ja , det er lenge siden det har vært så mye positive vibber i klubben vår. 

I lengere tid signerte vi spillere som ikke var gode nok og ikke ble vi kvitt de. Disse spiller typene gjorde at resultatene ble der etter. Havnet i foster stilling mang en gang og medisin skapet var alltid tomt for rette sorten 😁

Nå er det kommet inn bedre spillere, knall gode unge spillere har fått mer erfaring og Arteta har fått prentet inn en helt ny mentalitet i laget over hele linjen- dypt savnet i mange år. 

Sist sesong røyk vi på oppløps siden i forhold til topp 4. Men , dette unge laget fikk verdifull erfaring på flere måter i forhold til det presset som følger med jaget om en topp 4 plassering. 

Nå får disse spillerne enda mer erfaring ved å ligge som nr 1. De blir nå jaget av alle lagene . So far so  good 😁

Seieren i går smakte godt,  jævlig godt. Ikke ofte jeg setter meg ned på en søndag morgen og ser en kamp i reprise . Det gjør jeg nå - like gøy som i går 😁

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Gunners68 said:

Ja , det er lenge siden det har vært så mye positive vibber i klubben vår. 

I lengere tid signerte vi spillere som ikke var gode nok og ikke ble vi kvitt de. Disse spiller typene gjorde at resultatene ble der etter. Havnet i foster stilling mang en gang og medisin skapet var alltid tomt for rette sorten 😁

Nå er det kommet inn bedre spillere, knall gode unge spillere har fått mer erfaring og Arteta har fått prentet inn en helt ny mentalitet i laget over hele linjen- dypt savnet i mange år. 

Sist sesong røyk vi på oppløps siden i forhold til topp 4. Men , dette unge laget fikk verdifull erfaring på flere måter i forhold til det presset som følger med jaget om en topp 4 plassering. 

Nå får disse spillerne enda mer erfaring ved å ligge som nr 1. De blir nå jaget av alle lagene . So far so  good 😁

Seieren i går smakte godt,  jævlig godt. Ikke ofte jeg setter meg ned på en søndag morgen og ser en kamp i reprise . Det gjør jeg nå - like gøy som i går 😁

Vi får kose oss så lenge det varer. En sterk oktober så kjemper vi om de øverste to plassene. Elsker det jeg ser

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ben Elfen said:

Vi får kose oss så lenge det varer. En sterk oktober så kjemper vi om de øverste to plassene. Elsker det jeg ser

Har sagt tidligere at denne sesongen minner litt om sesongen da Leicester vant. Alle ventet på at de skulle sprekke,  noe de ikke gjorde. Samtidig ga de andre topp lagene  fra seg poeng hele veien. 

Vi ser det samme nå denne sesongen. Chelsea , Spurs,  Pool og United har variert i prestasjoner. Nå gjenstår det å se om de får orden på spillet. Blir det fortsatt varierende prestasjoner så blir det en kamp mellom oss og City. 

City tror jeg vil være desperate for å få en seier i CL. Det kan gi oss en fordel 😁

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Gunners68 said:

Har sagt tidligere at denne sesongen minner litt om sesongen da Leicester vant. Alle ventet på at de skulle sprekke,  noe de ikke gjorde. Samtidig ga de andre topp lagene  fra seg poeng hele veien. 

Vi ser det samme nå denne sesongen. Chelsea , Spurs,  Pool og United har variert i prestasjoner. Nå gjenstår det å se om de får orden på spillet. Blir det fortsatt varierende prestasjoner så blir det en kamp mellom oss og City. 

City tror jeg vil være desperate for å få en seier i CL. Det kan gi oss en fordel 😁

Vi får vente og se. Sesongen har nettopp begynt og det er leeeenge igjen. Klarer vi 2. plassen i år er jeg overlykkelig

Link to comment
Share on other sites

Fremdeles ikke en tredjedel engang. Vi vet alle lag pleier få en dupp på ett tidspunkt. Det er en spesiell sesong med vm på vinteren, noe man ikke aner hvordan slår ut. Men, får vi top3 er jeg selvsagt meget meget fornøyd i år. Dessverre passer Haaland som hånd i handske for Man city, noe som gjør at jeg tror iallfall de blir for sterke. De har vel også bevist at de står sesongen i mange år nå. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Marius- said:

Fremdeles ikke en tredjedel engang. Vi vet alle lag pleier få en dupp på ett tidspunkt. Det er en spesiell sesong med vm på vinteren, noe man ikke aner hvordan slår ut. Men, får vi top3 er jeg selvsagt meget meget fornøyd i år. Dessverre passer Haaland som hånd i handske for Man city, noe som gjør at jeg tror iallfall de blir for sterke. De har vel også bevist at de står sesongen i mange år nå. 

Hvis vi klarer å klone en Saliba til for Gabriel så blir vi enda bedre😅

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Marius- said:

Fremdeles ikke en tredjedel engang. Vi vet alle lag pleier få en dupp på ett tidspunkt. Det er en spesiell sesong med vm på vinteren, noe man ikke aner hvordan slår ut. Men, får vi top3 er jeg selvsagt meget meget fornøyd i år. Dessverre passer Haaland som hånd i handske for Man city, noe som gjør at jeg tror iallfall de blir for sterke. De har vel også bevist at de står sesongen i mange år nå. 

Klarer vi å ligge nr 2 til VM pausen så ser jeg ingen grunn til å ikke klare 2 plassen ved sesongslutt. Blir vel bare Xhaxa .Partey Saka, og kanskje Jesus som vil spille mange kamper fra start under VM. Resten er i troppen og får ikke mye spilletid og da er mange klare og fit til julekampene.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...