Simbad Posted May 18, 2022 Report Share Posted May 18, 2022 Arsenal v Everton Søndag 22. mai 2022, kl. 17:00. Emirates Stadium Premier League, 38. runde Kampen vises direkte på TV2 Play Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 18, 2022 Report Share Posted May 18, 2022 Skal vi til CL må kampen mot Everton vinnes og Spurs må avslutte på Spursy vis 😁 Vi får håpe Everton vinner i morgen så de sikrer plassen i PL før siste kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 18, 2022 Report Share Posted May 18, 2022 23 minutes ago, Gunners68 said: Skal vi til CL må kampen mot Everton vinnes og Spurs må avslutte på Spursy vis 😁 Vi får håpe Everton vinner i morgen så de sikrer plassen i PL før siste kamp. Det rare er at jeg tror Tottenham drar en spursy, men jeg frykter vi gjør det samme... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 18, 2022 Report Share Posted May 18, 2022 1 hour ago, Tapapa said: Det rare er at jeg tror Tottenham drar en spursy, men jeg frykter vi gjør det samme... Uansett kampforløp så vil tottene få sitt resultat. Om så en straffe som ikke er straffe. Hadde de hatt litt bedre motstand kunne man levd i håpet. Men jeg tror ikke vi slår Everton, i dagens mentale ustabilitet for troppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 18, 2022 Report Share Posted May 18, 2022 1 hour ago, Tapapa said: Det rare er at jeg tror Tottenham drar en spursy, men jeg frykter vi gjør det samme... Kan hende du har rett Tapapa. Samtidig har jeg et lite håp om at våre gutter vil prøve å revansjere de to siste tapene. Vi spiller på hjemmebane med en kvart fot i CL. Er det lov å be om litt innsats da ? Spesiell hvis Everton alt er sikret plass og de har bøttet nedpå alkohol i 3 døgn før siste kamp. Når alt kommer til alt så har vi kanskje ikke noe å gjøre i CL på flere år 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted May 20, 2022 Report Share Posted May 20, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 Noen som tror på et Norwich mirakel i dag da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 39 minutes ago, bergkampje said: Noen som tror på et Norwich mirakel i dag da? Hjemmekamp, alt kan skje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 Man vet aldri med Spursy. Men , får de problemer så får vel Spurs og Kane sin sedvanlige straffe. Måtte de gå på en helvetes mega smell 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 22, 2022 Author Report Share Posted May 22, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 Tynt i bakre rekker, men dette skal holde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 1 hour ago, bergkampje said: Noen som tror på et Norwich mirakel i dag da? Det eneste jeg er trygg på er at vi tryner, dersom Tottenham gjør det. Gleder meg til sesongen er slutt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 22, 2022 Author Report Share Posted May 22, 2022 Positiv start av oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 22, 2022 Author Report Share Posted May 22, 2022 Ikke en veldig bra avslutning av Martinelli der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 Trodde først det var Begovic som gjorde en helt latterlig redning, men mer en dårlig avslutning av Martinelli dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 Da scorte spurs. Alt håp over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 22, 2022 Author Report Share Posted May 22, 2022 Er ikke det straffe mot Iwobi? Bruker armen for å gjøre seg større. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 22, 2022 Author Report Share Posted May 22, 2022 Jepp korrekt straffespark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 (edited) Måten han dytter armen ut gjør at det for meg er hands. Marriner er på vei bort. Burde bli straffe det her.. men typisk om det er første gangen en dommer ser på skjermen og ikke gir avgjørelsen. Ble gitt straffe gitt. Korrekt avgjørelse. Edited May 22, 2022 by Stefanb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 Martinelli! Fuck deg Begovic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 22, 2022 Author Report Share Posted May 22, 2022 Iskaldt av Martinelli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 22, 2022 Author Report Share Posted May 22, 2022 Herlig press av Nketiah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 22, 2022 Author Report Share Posted May 22, 2022 (edited) Eddie Eddie! Martinelli med mål og assist nå! Edited May 22, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 (edited) Herlig! Nå er det bare å håpe på at Norwich utligner. Edit: Dessverre økte Kane til 2 omtrent samtidig som jeg skrev dette innlegget. Edited May 22, 2022 by Stefanb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 Sesongen over. Bare å banke Lampard 6-0 og ta ferie og dra på skattejakt etter gode signeringer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts