Jump to content

19.03.22 Aston Villa (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jadda!! Så fortjent, selv om dommerteamet nok en gang prøver å gi Villa fordeler. 

Utrolig viktig for å ikke miste momentum. Nå har vi litt tid til neste kamp. Håper vi klarer å bruke tiden godt. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Orakelet said:

Herlig seier - det er enormt viktig.

 

men gud bedre så elendig Pepe er i dette laget… vi blir rævkjørt på vår høyre side så fort han kommer inn og mister alt press offensivt på den siden.

Jepp. Derfor jeg helst skulle sett ham på topp, hvor han i det minste kan true litt i bakrom og i luftrom. Nketiah tilfører for lite annet enn å kunne løpe. Noen ganger gjør han ikke det en gang. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Derfor jeg helst skulle sett ham på topp, hvor han i det minste kan true litt i bakrom og i luftrom. Nketiah tilfører for lite annet enn å kunne løpe. Noen ganger gjør han ikke det en gang. 

Tror dessverre det blir å flytte problemet. Mannen eier ikke ordet «press» i vokabularet sitt og da hadde bi mista en ekstremt viktig brikke i det press-spillet vårt der. For meg er det bare ett valg - salg.

Link to comment
Share on other sites

Pepe og Nketiah med ræva innhopp. Ikke rette spillere for dette laget. Man har jo håp for førstnevnte, men det er nok bare å innse at det blir med håpet.

Bra kjempet av guttene i dag totalt sett. Fortjent seier, og 3 ekstremt viktige poeng!

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så deilig det var. Andre omgang hadde vi ikke kontroll, og slet med å holde initiativet. Jeg gleder meg til å se Netflix-dokumentaren om korrupsjonen i den Engelske dommerstaben. Om den kommer neste år eller om 10 år vites ikke. Men den kommer.

Nå skal vi spille mot Crystal Palace, Brighton og Southampton i de tre neste. Deretter følger Chelsea, Manure og West Ham. Dette blir en forferdelig nervepirrende sesonginnspurt.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Verminator5 said:

Nå skal vi spille mot Crystal Palace, Brighton og Southampton i de tre neste. Deretter følger Chelsea, Manure og West Ham. Dette blir en forferdelig nervepirrende sesonginnspurt.

9 poeng på de neste 3 kampene danner grunnlaget for hva som trengs mot de påfølgende 3. avhengig av resultatene der så kan alt fra 4 til 9 poeng være nødvendig mot chelsea, United og west ham.

 

blir ulidelig.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Orakelet said:

Tror dessverre det blir å flytte problemet. Mannen eier ikke ordet «press» i vokabularet sitt og da hadde bi mista en ekstremt viktig brikke i det press-spillet vårt der. For meg er det bare ett valg - salg.

Du har nok rett, men jeg skulle gjerne sett at han lykkes, for han har noen kvaliteter og kan være målfarlig. 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Verminator5 said:

Fy faen så deilig det var. Andre omgang hadde vi ikke kontroll, og slet med å holde initiativet. Jeg gleder meg til å se Netflix-dokumentaren om korrupsjonen i den Engelske dommerstaben. Om den kommer neste år eller om 10 år vites ikke. Men den kommer.

Jepp. Med introduksjonen av VAR så ble det bare synliggjort hvor korrupt/partiske dommerne faktisk er. Det blir spennende å se hvor lenge de klarer å holde "hemmeligheten" "skjult".

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Rosicky07 said:

Veldig bra førsteomgang , andre omgangen så som så. Men en sterk seier mot villa, med lite hvile for vår del.

Partey har jaggu steppet om etter han kom men vurdering av seg selv i det intervjuet .

Partey har hva ?

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er veldig merkelig å sitte å se på elendige dommer prestasjoner helg etter helg. Ja , det er vel ikke noe bedre i midtuke kampene heller 😁 Vi får ingenting av dommerne / VAR. Ingenting annet en skader på våre spillere. Saka er vel en som trenger hvile før Palace 4 april. Han får mye julling. Vi ser horrible taklinger som det ikke gis gult for en gang. Deretter en bagatell messig situasjon i forhold og så kommer kortet. Nå klarer heldigvis våre spillere og avgjøre de fleste kampene i vår favør. Måtte det holde sesongen ut. Det var bra innsats i går. Var litt skuffet over Laca. Eddie og Pepe hadde ikke noe på banen å gjøre i går , mens Leno hadde en feilfri kamp så vidt jeg kan huske. Vet ikke hvor lenge Ramsdale er ute , men spiller Leno feilfritt fremover så får vi en duell om keeper plassen igjen.

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...