Jump to content

19.03.22 Aston Villa (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Stefanb said:

Liker reaksjonene til Arsenal spillerne. Jon Moss sitter på VAR så sier seg selv at dette ikke blir tatt tak i.

VAR er bra, men dommerne som bruker det er ikke gode. En overhaling av dommerstaben trengs!

Tror jeg kunne gjort en bedre jobb på VAR rommet. For det der er faen meg rødt kort hver dag i uka.,

Rett og slett en ben brekker takling.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Liker reaksjonene til Arsenal spillerne. Jon Moss sitter på VAR så sier seg selv at dette ikke blir tatt tak i.

VAR er bra, men dommerne som bruker det er ikke gode. En overhaling av dommerstaben trengs!

Nok en spiller som slipper unna latterlig billig med noe vi vet vi hadde fått rødt for. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Tror jeg kunne gjort en bedre jobb på VAR rommet. For det der er faen meg rødt kort hver dag i uka.,

Rett og slett en ben brekker takling.

Jepp. Samme her.

Argumentet til Peter Walton for at det ikke var rødt var fordi at "it was low, and not high". Forklar meg hvorfor Xhaka som var langs bakken mot City fikk rødt da? 

Finnes ikke "consistancy" i avgjørelsene. Og det er det som er så forbanna irriterende 🤡😤

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Jepp. Samme her.

Argumentet til Peter Walton for at det ikke var rødt var fordi at "it was low, and not high". Forklar meg hvorfor Xhaka som var langs bakken mot City fikk rødt da? 

Finnes ikke "consistancy" i avgjørelsene. Og det er det som er så forbanna irriterende 🤡😤

Er da akkurat like farlig. Treffer han med stor kraft og strakt ben. Egentlig mindre farlig å bli truffet i låret enn i en ankel som et låst i bakken. Poenget er at de skal beskytte spillerne. Helt patetisk. De skjønner f.. meg ingenting

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Er det noe spesiell grunn til at vi buer på Martinez ? 

Han har vel i praktisk hver media opptreden funnet en grunn til å klage på Arsenal. Så kan være det. :) 

Når det gjelder Saka så burde Arteta gå ut i media og be om beskyttelse av gutten. Hvor mange stygge taklinger har han vært utsatt for nå i løpet av sesongen? Får null beskyttelse av dommerne. Kommer til å ende opp med å få en stygg skade snart :( 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Er da akkurat like farlig. Treffer han med stor kraft og strakt ben. Egentlig mindre farlig å bli truffet i låret enn i en ankel som et låst i bakken. Poenget er at de skal beskytte spillerne. Helt patetisk. De skjønner f.. meg ingenting

Jepp. Husker jo at Taylor sin takling var langs bakken også. 

Er helt idiotisk og viser at dommerne faen ikke forstår spillet. Jeg skjønner heller ingenting. Det er så borte vekk at jeg faen ikke finner ord.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Orakelet said:

Bunner vel ut i hans valg når han dro fra Arsenal og enkelte utttalelser i ettertid

Forstår jo at en spiller som er god nok for førstelags fotball vil dra når han ikke får sjansen ?

Men uttalelsene har vel vært litt snodige ja.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Forstår jo at en spiller som er god nok for førstelags fotball vil dra når han ikke får sjansen ?

Men uttalelsene har vel vært litt snodige ja.

Han fikk jo sjansen. Grunnen til at han forlot oss var fordi Arteta ikke kunne garantere han plassen som førstevalg hvis han ikke fortsatte å prestere. Da ville Martinez vekk. Arteta sa selv at han var 99% hans førstevalg etter formen hans i den perioden.

I etterkant har han også sutret og klagd på Arsenal ved hver anledning.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Han fikk jo sjansen. Grunnen til at han forlot oss var fordi Arteta ikke kunne garantere han plassen som førstevalg hvis han ikke fortsatte å prestere. Da ville Martinez vekk. Arteta sa selv at han var 99% hans førstevalg etter formen hans i den perioden.

I etterkant har han også sutret og klagd på Arsenal ved hver anledning.

Han fikk sjansen når Leno ble skadet, og outperforma Leno, i det Leno var tilbake så var han også tilbake i første elleveren.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

PGMOL og dommerne kan brenne. 

+1

Det gule kortet til Xhaka der forteller alt om hvordan vi blir behandlet annerledes. Jeg er så lei, så jævlig lei!

Håper Arteta og Arsenal drar opp dette og latterliggjør Madley etter dagens kamp. Faen meg så inkompetent (og impotent sikkert i samme slengen).

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...