Simbad Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Arsenal v Brentford Lørdag 19. februar 2022, kl. 16:00. Emirates Stadium Premier League, 23. runde Kampen vises direkte på TV2 Play Ønsket lag: Ramsdale Tomi - White - Gabriel - Tierney Partey - Xhaka Saka - MØ8 - ESR Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Laget støttes. Men tipper det blir lacca eller Eddie på topp 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Tenker at Arteta er nødt til å gjøre noe nytt. Eddie og Laca scorer ikke mål og Auba er historie. En ny kamp uten mål tåler vi ikke . Arteta blir nødt til å forandre på dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted February 4, 2022 Report Share Posted February 4, 2022 Denne kampen sitter jeg ringside på, skal bli spennende å se live en del nye spillere siden sist jeg var over. Dom kommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 4, 2022 Report Share Posted February 4, 2022 27 minutes ago, Gunners77 said: Denne kampen sitter jeg ringside på, skal bli spennende å se live en del nye spillere siden sist jeg var over. Dom kommer. Heldiggris. Enjoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 11, 2022 Author Report Share Posted February 11, 2022 Ramsdale Tomi - White - Gabriel - Tierney Partey - Xhaka Saka - MØ8 - ESR Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 15, 2022 Author Report Share Posted February 15, 2022 Tomi er tilbake på bildene fra treningene våre, men er usikkert om han blir klar til denne. Like greit å kjøre på med Cedric da. Bedre å la Tomi bli helt klar, evt få noen minutter mot slutten hvis vi leder komfortabelt. Ramsdale Cedric - White - Gabriel - Tierney Partey - Xhaka Saka - MØ8 - ESR Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 15, 2022 Report Share Posted February 15, 2022 Enig, Tomi er så viktig inn mot slutten at heller en kamp ekstra hvile enn gambling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted February 17, 2022 Report Share Posted February 17, 2022 Ville prøvd Pepe og ut med Laca, synes ikke Laca er noe lenger. Hva slags plan har Arteta med Pepe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 17, 2022 Report Share Posted February 17, 2022 Tydeligvis ingen. Forsøkte nok selge han i januar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 17, 2022 Report Share Posted February 17, 2022 Ramsdale Cedric - White - Gabriel - Tierney Saka - Partey - Xhaka - Smith Rowe Ødegaard Lacazette Vi får ikke se Pepe, så gidder ikke å sette opp noe annet lag. Hadde Martinelli vært tilgjengelig så hadde jeg sett han fremfor vår kaptein (heh). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 On 2/17/2022 at 6:43 PM, Stefanb said: Ramsdale Cedric - White - Gabriel - Tierney Saka - Partey - Xhaka - Smith Rowe Ødegaard Lacazette Vi får ikke se Pepe, så gidder ikke å sette opp noe annet lag. Hadde Martinelli vært tilgjengelig så hadde jeg sett han fremfor vår kaptein (heh). Det her ble dagens lag. Pepe kom i det minste med på benken 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Nå er det snart tid for hevn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 19, 2022 Author Report Share Posted February 19, 2022 1 minute ago, Tapapa said: Nå er det snart tid for hevn! Tror du @Stefanb følger Emilie med argusøyne i dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Satser på 2-0 seier der Saka og Pepe putter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Gjorde veldig vondt det der Laca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 (edited) Nydelig spill, dessverre en ørliten offside. Eller var det???? Edited February 19, 2022 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Den der skal sjekkes av VAR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 19, 2022 Author Report Share Posted February 19, 2022 Just now, elx said: Nydelig spill, dessverre en ørliten offside. Eller var det???? Tror Xhaka var i offside? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Burde ikke sparket på Lacazette sjekkes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Ender vel opp med hverken mål eller straffe Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Just now, Stefanb said: Burde ikke sparket på Lacazette sjekkes? Den der er klart straffe i mine øyner, han(pontus?) er ikke i nærheten av ballen i situasjon nr 2(etter returen fra keeper) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 19, 2022 Author Report Share Posted February 19, 2022 1 minute ago, Stefanb said: Burde ikke sparket på Lacazette sjekkes? Absolutt. Offsiden ser riktig ut for min del, men at de ikke en gang sjekker straffesituasjonen er nok en gang elendig bruk av VAR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Just now, Simbad said: Absolutt. Offsiden ser riktig ut for min del, men at de ikke en gang sjekker straffesituasjonen er nok en gang elendig bruk av VAR. White ble iallfall sparka rett ned Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts