Jump to content

19.02.22 Brentford (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den offsiden også forstår jeg ikke. Det kan ikke ha vært Lacazette som var i offside der? For han så onside ut for meg. Hvorfor fikk vi ingen visning på denne?

Når det gjelder den på Lacazette så blir vi igjen snytt for straffespark i mine øyne. VAR er faen meg ubrukelig når man har dommere som Lee Mason på VAR.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Den offsiden også forstår jeg ikke. Det kan ikke ha vært Lacazette som var i offside der? For han så onside ut for meg. Hvorfor fikk vi ingen visning på denne?

Når det gjelder den på Lacazette så blir vi igjen snytt for straffespark i mine øyne. VAR er faen meg ubrukelig når man har dommere som Lee Mason på VAR.

Laca var onside, men synes det så ut som at Xhaka var offside. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Laca var onside, men synes det så ut som at Xhaka var offside. 

Om noen var offside så må det ha vært Xhaka ja. Vi får se i pausen om vi får sett den situasjonen igjen.

 

Den situasjonen burde vi ha utnyttet bedre!!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Laca var onside, men synes det så ut som at Xhaka var offside. 

Syntes det er merkverdig at vi ikke får en eneste replay at situasjonen. Umulig å vite hvem/hva som var problemet der. Mot oss hadde det vel blitt vist i slow-motion 10 ganger?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Syntes det er merkverdig at vi ikke får en eneste replay at situasjonen. Umulig å vite hvem/hva som var problemet der. Mot oss hadde det vel blitt vist i slow-motion 10 ganger?

Det er jeg enig i. Men vi vet jo at dommerne i PL og VAR iallefall ikke favoriserer oss. 

 

BTW, de to feilpasningene til Xhaka så langt, har gått via en Brentfordspiller til en av våre.. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Rosicky07 said:

Moss altså. At en småfeit 50 åring , et totalt fysisk takras skal løpe rundt å ta avgjørelser i verdens mest konkurransedyktige liga er for meg helt uforståelig 

Han har vært ræva som forventet. 

Saka får ikke en dritt.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Det er faen meg så dårlig dømming. Og Brentford får lov til å bruke evig med tid på utspill fra mål.

Jepp. At dommersystemet i England trenger å overhales er så jævlig åpenbart. Første punktet på listen burde å kaste ut jævla Mike Riley.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Jepp. At dommersystemet i England trenger å overhales er så jævlig åpenbart. Første punktet på listen burde å kaste ut jævla Mike Riley.

Han burde ikke få lov til å ha noe som helst med dømming å gjøre. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...