Jump to content

19.02.22 Brentford (H)


Simbad

Recommended Posts

1 hour ago, sas2002 said:

Saka var egentlig veldig anomym. Partey og Martin var vår beste

Det meste vi skapte i førsteomgangen skjedde via høyresiden vår, med Saka, MØ8 og Cedric på overlappen. Saka ble felt tre eller fire ganger bare i førsteomgangen uten å få frispark.

Han var ikke like livlig i andreomgangen, men langt i fra anonym. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Simbad said:

Det meste vi skapte i førsteomgangen skjedde via høyresiden vår, med Saka, MØ8 og Cedric på overlappen. Saka ble felt tre eller fire ganger bare i førsteomgangen uten å få frispark.

Han var ikke like livlig i andreomgangen, men langt i fra anonym. 

Han var ikke like livlig i annen, men scorte faktisk et mål. 

Link to comment
Share on other sites

3 viktige poeng i går. Ungdommene igjen uhyre viktige for oss - selv om laget består bare av ungdommer 🙂 Mange som spilte veldig godt. Problemet vårt er at vi har ingen topp spiss for tiden. Det kan komme til å koste oss , hvis ikke Arteta gjør noe nytt. Martinelli er vel klar mot Wolves. Går han rett inn i laget igjen ? Pepe fikk 10 minutter i går og ser skarp ut. 

Innlegg kom i går fra begge kanter og vi har ingen foran mål som scorer for oss for tiden. Laca er et oppspills punkt sier noen. Andre sier han jobber bra for laget. Det siste skulle bare mangle. Vi er med i kampen om en topp 4 plass og det minste jeg nå forventer er at folk jobber når de får spille. Jeg syntes Laca har fått nok spilletid . Martinelli og Pepe kan begge bidra. La de få spilletid fremfor Laca. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Verminator5 said:

Charles Watts sin vurdering av Ødegaard stiller jeg meg 100 % bak. 
 

 

Det blir veldig spennende å se hvor god Martin faktisk kan bli. Det ser iallefall ut som at han endelig har funnet 'sin match', men med unntak av i Real så har han prestert jevnlig bra i alle klubbene han har vært på utlån i. Og det er ikke uten grunn at en 15 åring havner på Real Madrids radar i utgangspunktet.

Kan han bli like god som Özil var på sitt beste?

Uansett, verken han, Martinelli, ESR eller Saka er det vi kan kalle ferdige produkter. Hvor gode de ender opp med å bli er det ingen som vet, men så lenge de bøyer hodet og jobber knallhardt slik som de har gjort så langt, kan vi ha en gjeng med virkelige 'World beaters' om noen få år. Og jeg personlig har troa på at Arteta er riktig mann til å få de opp på det nivået. 

Link to comment
Share on other sites

Ingenting å klage over ang Martin ennå. Har vært mye bedre enn jeg trodde, konkluderer når han har hatt ett par sesonger, før man kaller han det ene eller det andre. Blir han bittelitt sterkere fysisk, har jeg virkelig troa på at han kan ta ennå flere steg i PL. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...