Jump to content

19.02.22 Brentford (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Bekkern said:

Synd vi ikke klarer å få et mål da vi fullstendig dominerer kampen. Brentford er såvidt over midten noen ganger. Burde og skulle hatt ihvertfall et straffespark, men må visst bli skutt med ei hagle for å få straffe. 

Er samme kampbildet som mot Burnley. Blir vel 0-0 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

På TV3 Max Danmark viste de nå offisden. Ser ut som den er grei på xhaka. 

Har fortsatt ikke blitt vist for på streamen jeg ser på. Veldig rart at de plutselig ikke skal vise reprise av situasjonen. Burde dog vært straffespark på Lacazette og skuddet til Cedric.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Har fortsatt ikke blitt vist for på streamen jeg ser på. Veldig rart at de plutselig ikke skal vise reprise av situasjonen. Burde dog vært straffespark på Lacazette og skuddet til Cedric.

Ja de viste den her iallfall :) Ellers ikke uenig i straffene, i det minste skal man få en av de der…

Link to comment
Share on other sites

Usikker på om Pepe har fordel av kampbildet her idag, det er nesten ikke bakrom. Så da er det vel nesten typisk han settes på i ett slikt kampbilde ;) Uansett, jeg frykter brendford bare blir mer og mer fandenivoldske jo lengere tiden går. Det er slik de har fått poengene sine denne sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Og derfor burde Smith Rowe spille. Han er en måltrussel. Vår toppscorer denne sesongen.

Martinelli på topp med Smith Rowe på venstre i neste kamp takk!

Han kalles ikke Croydon's de Bruyne for ingenting! 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...