Jump to content

02.12.21 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Ben Elfen said:

Hvorfor Nketiah? Han har akkurat avslått nytt kontraktsforslag og bekreftet at han forsvinner?

Er rett og slett hårreisende, isteden for å hive innpå Pepe......

Nketiah burde ikke engang vært i troppen.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Hvor faen er plan B Arteta? Dette føler jeg er noe som mangler i hver kamp. Vi har ingen plan B.

 

Sette utpå en spiller som har bekreftet at han forsvinner ut porten etter kontrakten går ut er HELT latterlig. 

Fyfaen du gjør mye rart Arteta... Fatter faen ikke hva som skjer. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Hvor faen er plan B Arteta? Dette føler jeg er noe som mangler i hver kamp. Vi har ingen plan B.

 

Sette utpå en spiller som har bekreftet at han forsvinner ut porten etter kontrakten går ut er HELT latterlig. 

Fyfaen du gjør mye rart Arteta... Fatter faen ikke hva som skjer. 

Du må gjerne kritisere, men han har jo vist en plan B med byttene og det har ført til at vi faktisk har skapt litt på slutten 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Utrolig dårlig valg av Elneny å gå i press når han ikke har sjanse til å nå ballen og samtidig bidrar han til å gi United en autostrada mot oss. 

Elneny er helt håpløs på midten. Amn hver dag hvis han må rokkere

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Du må gjerne kritisere, men han har jo vist en plan B med byttene og det har ført til at vi faktisk har skapt litt på slutten 

Jaha? Forklar gjerne hva vi har skapt? Vi står utfor 16 meteren å gjør særdeles lite i mine øyner.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...