Jump to content

20.11.21 Liverpool (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.7df088c1b537944676108445c19532c7.png Liverpool  v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Lørdag 20. november 2021, kl 18:30 Anfield
Premier League , 12. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium/TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

Tomi - White - Gabriel - Tavares

 Partey - Niles

Saka - Laca - ESR

Auba

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

39 minutes ago, Stefanb said:

Ramsdale
Tomiyasu - White - Gabriel - Tavares
Saka - Partey - Niles - Smith Rowe
Lacazette - Aubameyang

Nesten helt enig med deg. Jeg syns bare at landslagsspilleren Emilie bør velges foran denne Smith-Rowe 😊

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Har nesten nedbetalt boliglånet, så har en gylden sjanse til å låne opp 4-5 mill og sette alt på Liverpool. Selv om oddsen er lav blir det noen hundre tusen i fortjeneste. 

Godt jobbet med boliglånet, men uansett om jeg hadde hatt 100 millioner ville jeg ALDRI veddet mot Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

On 11/14/2021 at 11:30 PM, Rosicky07 said:

Er partey klar til denne ?

I følge rykter idag så er det mulig at Partey rekker denne kampen. Elneny blir nevnt som en erstatter hvis ikke Partey blir klar. Er det nødvendig å ta sjanser mot Pool ? Det kommer mange flere kamper hvor  vi trenger Partey. Vi  har en flott rekke med kamper uten tap nå. Det er ingen krise om vi taper mot Pool. Hadde vært fantastisk om  den ubeseirede rekken ble  enda lengere selvfølgelig 🙂 Spørsmålet er bare om  hvorvidt vi er tjent på å ta sjanser med  Partey . Kanskje en frisk Elneny kan gjøre en bra jobb defensivt i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Ben Elfen said:

Synes det er litt barskt av Arteta å benke Tierney faktisk. Her må folk spille seg ut av laget og ingen er fredet (bortsett fra Auba) virker det som

Kan ikke klage på denne lagoppstillingen, men spørs jo om det hjelper, Tierny har virket usikker og AMN spiller aldri to gode kamper på rad, så 100% enig i dette uttaket.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Synes det er litt barskt av Arteta å benke Tierney faktisk. Her må folk spille seg ut av laget og ingen er fredet (bortsett fra Auba) virker det som

Auba er vår klart beste spiss, derfor spiller han hele tiden. 

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, RP7 said:

Tierny har vært skrekkelig i alle kamper mot Pool. Hadde foretrukket AMN som venstre back. Han er den eneste i PL som har kledd av MS ved flere anledninger

Jeg har ingen ønske om å se Salah naken, ergo er jeg fornøyd med at Nuno starter 😊

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...