Jump to content

02.10.21 Brighton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, bergkampje said:

Utrolig skuffende match altså. Lov å håpe på seier, men Brighton ser bra ut. 

 

Vi har ikke vist mye framover. Fortjener absolutt ikke 3 poeng her.

Link to comment
Share on other sites

Ramsdale har hatt flere elendige utspark, glippet ballen på et innlegg og bomma på en utboksing, men den inngrepen han hadde i det 86. Minutt gjør opp for alt det. Jævlig uredd keeper og veldig verbal. Jeg digger det jeg ser av ham

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Ben Elfen said:

Ramsdale har hatt flere elendige utspark, glippet ballen på et innlegg og bomma på en utboksing, men den inngrepen han hadde i det 86. Minutt gjør opp for alt det. Jævlig uredd keeper og veldig verbal. Jeg digger det jeg ser av ham

Helt enig, berget et poeng der.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ray1955 said:

Kick&Run fotball, det behersker vi dårlig, ikke mye Pepe og Laca fikk til - Pepe helt uten selvtillit. Får vel være fornøyd med U etter denne forestillingen.

Det var ikke en kick andre run kamp. Brighton er et velspillende og godt lag.

Jeg syns også det er merkelig å skylde på Pepe og Laca. De hadde helt ok kamp. Pepe burde ha blitt spilt gjennom av ESR.

Det er flere som kritiserer unge Sambi. Greit nok han var dårlig i første, men løftet seg i andre. Pussig nok så er det ingen som kritiserer Tierney, som slet med posisjonering flere ganger.

Uavgjort borte er bra. Jeg er fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Det var ikke en kick andre run kamp. Brighton er et velspillende og godt lag.

Jeg syns også det er merkelig å skylde på Pepe og Laca. De hadde helt ok kamp. Pepe burde ha blitt spilt gjennom av ESR.

Det er flere som kritiserer unge Sambi. Greit nok han var dårlig i første, men løftet seg i andre. Pussig nok så er det ingen som kritiserer Tierney, som slet med posisjonering flere ganger.

Uavgjort borte er bra. Jeg er fornøyd.

Topp 10 plassering here we go. Har trua.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, sas2002 said:

Arteta on Lokonga: "I think he had one of the best performances of the players on the pitch. It was a really difficult game, it was not the game that suits him the most but considering the circumstances I think he did well."

Hæ???

Løftet seg i 2 omgang men.....

Vil du heller at han skal si at han hadde en ræva kamp? 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...