Jump to content

02.10.21 Brighton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

9 minutes ago, Ben Elfen said:

Det blåser en positiv bris over dette forumet om dagen

Det er 4 fire kamper på rad vi har vunnet nå , inkl ligacup. Da blir det positive vibber i klubben. Spesielt når vi slo Spurs sist helg. Kampen var avgjort til pausen. Vi har slått de flere ganger de siste sesongene , men kan ikke huske sist vi var så overlegne mot de som sist søndag. Vi hadde en forferdelig sesong åpning og det haglet med kritikk. Arteta og spillerne må jo ta med seg siste tids positive opplevelser videre. Ingen grunn til å snuble nå. De ser at de får betalt for innsats. Arteas viktigste oppgave nå er å sørge for at de ikke kan sove seg videre. 11 mann i fokus og vi vinner 3 - 1 mot Brighton 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Kjenner det er lenge siden jeg har gledet meg til en kamp som jeg gjør i dag. Har fjernet alt som kan knuses rundt meg. Pilsen går ned på høykant. Pizzaen er i ovnen. Har 2 sure United kompiser på besøk. Blir et bra vorspiel så er det ut å rule Drammen. 🍻👍😃

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tony said:

Kjenner det er lenge siden jeg har gledet meg til en kamp som jeg gjør i dag. Har fjernet alt som kan knuses rundt meg. Pilsen går ned på høykant. Pizzaen er i ovnen. Har 2 sure United kompiser på besøk. Blir et bra vorspiel så er det ut å rule Drammen. 🍻👍😃

Alt hørtes bra ut til du skulle ut og rule i Drammen 😂

 

lykke til i dag

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...