Jump to content

25.08.21 West Brom (B) Carabao Cup


Simbad

Recommended Posts

 westbromwichalbion.png?itok=082fmgKj    West Brom v Arsenal image.png.1ec5732cbd99c717e01262cd178b687c.png
Onsdag 25. august 2021, kl. 21:00. The Hawthorns
Carabao Cup , 2. runde

Kampen vises direkte på Viasport 1 / Viaplay

Ønsket lag:

Ramsdale

Chambers - Holding - Mari - Tavares

Lokonga - Elneny

Pepe - MØ8 - Nelson

Laca

 

Lagnyheter: Bellerin er tilbake fra skade og skal sjekkes før kampen, Laca er tilbake i full trening, Gabriel er tilbake i trening, Martinelli og Tierney er tilbake i full trening etter krampe i legg mot Chelskij, Eddie er ventet tilbake i trening tidlig september, Partey håpes å være tilbake i trening mot slutten av måneden, Runarsson er tilbake i full trening etter korona, White er ikke klar til denne etter positiv koronatest før kampen mot Chelskij, Willian var også en av de smittede og vil sjekkes frem mot kampstart.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spennende å se hvilket lag Arteta velger å sette ut her.  Det er en balanse mellom å øke muligheten for å vinne eller å gi reservene spilletid.  Dette er egentlig eneste mulighet for reservene å vise seg frem, da jeg tror vi prioriterer FA-cupen samt PL denne sesongen. 

Så jeg tror Simbad¨s lag ikke er langt unna sannheten, men muligens Balogun starter foran Laca.  Vil faktisk ikke overraske meg hvis Auba spiller en viktig rolle her, for å få han igang.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Jeg tror Arteta mønstrer et sterkt mannskap i kveld. Et tap vil bli oppfattet som en katastrofe hos mange. Carabao Cup er en mulig rute til europeisk fotball neste sesong, og laget trenger sårt en opptur. Håper vi går all in. 

Vi må gå all in som du sier Verminator. Nå må tapsrekken brytes. Ingen bør spares til dette oppgjøret. Sannheten er den at vi henger skikkelig i tauene og ingen forventer at vi tar poeng mot City. Topp laget og prøv å vinn mot WBA. Det er der vi er for øyeblikket. Seier i dag så blir det litt mindre støy rundt laget. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Stefanb said:

Håper på:

Ramsdale
Niles - Chambers - Holding - Tavares
Smith-Rowe - Lokonga - Ødegaard
Saka - Balogun - Nelson

100% sikker på at dette laget ikke starter, men ønsker å se det allikevel. :) 

Du gir ikke opp Nelson, du 😊

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Du gir ikke opp Nelson, du 😊

Nope. På samme måte som jeg hele veien har hatt troen på Smith Rowe så har jeg troen på Nelson også ;) 

Ting har ikke klaffet for han, men om det gjør det så har vi en vanvittig talentfull spiller. Er dog redd for at han ikke har mentaliteten til å ta steget videre, men vet aldri. :P 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Stefanb said:

Nope. På samme måte som jeg hele veien har hatt troen på Smith Rowe så har jeg troen på Nelson også ;) 

Ting har ikke klaffet for han, men om det gjør det så har vi en vanvittig talentfull spiller. Er dog redd for at han ikke har mentaliteten til å ta steget videre, men vet aldri. :P 

Du treffer ofte med spådommer om våre unggutter. Husker du hadde tro på Bellerin og Coquelin hele veien. Afobe hadde du vel også «a weak spot» for. Håper du har rett angående Nelson 😊

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Jeg synes det er rart at spillere som er rykter vekk får spilletid over andre som ikke virker å være på vei vekk i samme grad(Nelson, Niles) 

Merkelig at Kolasinac spiller. Får håpe han ikke blir skadet! Observerer at vi prøver sesongens tredje alternativ på høyreback, uten at Bellerin har fått sjansen. Han er heller ikke på benk.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Merkelig at Kolasinac spiller. Får håpe han ikke blir skadet! Observerer at vi prøver sesongens tredje alternativ på høyreback, uten at Bellerin har fått sjansen. Han er heller ikke på benk.

En Kolasinac som ikke har noen framtid i klubben presser Tavares ut på høyreback. Ganske spesielt.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Verminator5 said:

Du treffer ofte med spådommer om våre unggutter. Husker du hadde tro på Bellerin og Coquelin hele veien. Afobe hadde du vel også «a weak spot» for. Håper du har rett angående Nelson 😊

Bommer mye, men treffer en gang iblant :P  Har dessverre altfor store forhåpninger til våre "Young Guns", men det er få ting i fotballen som jeg synes er mer moro enn at våre akademispillere slår gjennom. :) 

6 minutes ago, Simbad said:

Jeg synes det er rart at spillere som er rykter vekk får spilletid over andre som ikke virker å være på vei vekk i samme grad(Nelson, Niles) 

Veldig veldig snålt. At Tavares spiller på høyreback over Niles hadde vært OK om AMN hadde startet på midtbanen f.eks. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Kolasinac spiller som venstre stopper, Tavares på venstreback og Chambers på høyreback.

Du er alltid litt raskere 😂

Edit: synes ikke det så ut til at hele ballen var ute der. Men ser ut til at Auba virker motivert så langt. Det er positivt. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Ballen var ute, korrekt avgjørelse der. :P 

Kanskje. Jeg fulgte ikke helt med. Men uansett, en Auba som er villig til å jobbe/løpe kan tyde på at vi får en langt bedre sesong av ham i år? 

Mye rot i forsvar så langt..

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...