Jump to content

23.05.21 Brighton (H)


Simbad

Recommended Posts

arsenal-1.png?itok=7a6a0zug   Arsenal v Brighton brightonandhovealbion.png?itok=7tGzxkHC    
Søndag 23. mai 2021, kl. 17:00. Emirates Stadium
Premier League, 38. serierunde 

Kampen vises direkte på TV2 Sumo (bekreftet) 

Ønsket lag:

Leno 

Chambers - Holding - Mari - Tierney

Partey - Xhaka 

Saka - ESR - Martinelli

Balogun

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 hour ago, Stefanb said:

Laget jeg ønsker å se:

Leno
Chambers - Holding - Gabriel - Tierney
Partey - Smith-Rowe
Pepe - Ødegaard - Saka
Martinelli

Elneny fortjener å starte igjen. Jeg syns Partey og Elneny funket godt sammen forrige kamp også. Vi trenger å la dem utvikle litt samspill. Ødegaard havner på benken, hvis jeg får bestemme. Auba  bør få starte igjen. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Tapapa said:

Elneny fortjener å starte igjen. Jeg syns Partey og Elneny funket godt sammen forrige kamp også. Vi trenger å la dem utvikle litt samspill. Ødegaard havner på benken, hvis jeg får bestemme. Auba  bør få starte igjen. 

Siste kampen denne sesongen, vil la Ødegaard få avslutte Arsenal karrieren sin med litt "moro". Partey og Elneny funker bra sammen, men jeg vil bare se 100% angrep i denne kampen.

Aubameyang fortjener ikke å starte. Martinelli fra start og Balogun inn senere. 

På tide å la de nye gutta få spille. Hvis jeg får bestemme.

Link to comment
Share on other sites

Luiz og Bellerin er ute med skader. Mat Ryan er ikke i troppen da han er sperret fra å spille mot klubben han er utlånt fra.

Brighton har også en del spillere som ikke er aktuelle, bl.a. deres toppscorer Maupay som er suspendert. Ex. Arsenalspiller, Danny Welbeck er ute med hamstring.

Link to comment
Share on other sites

Tabellplasseringen denne sesongen blir svak, uansett hva som skjer i morgendagens avslutningsrunde. Men det blir spenning på flere områder. Syvendeplass og tilgang til Cenference Cup er i utgangspunktet ikke så spennende, hadde det ikke vært for den ekstra bonusen dette muligens vil utløse.

Nei, det gjelder ikke en økonomisk bonus, men muligheten til å kunne feire St. Totteringhams day igjen.

Det er fire lag som kan ende på denne syvendeplassen. 

West Ham som før runden ligger som lag nr seks beholder denne sjetteplassen hvis de tar minst ett poeng mot Southampton på hjemmebane.
Tottenham ligger som nummer syv og beholder denne plassen hvis de slår Leicester borte på søndag. Tottenham kan også ende som nr seks hvis de vinner sin kamp samtidig som West Ham taper sin. Tottenham møter et lag som desperat må vinne for å ha den minste sjanse for plass i neste sesongs CL.
Everton ligger som nummer åtte a poeng med Tottenham og møter Man City på bortebane. Everton har dårligst målforskjell av de fire syvendeplasskandidatene, men man skal ikke se bort i fra at serievinneren hviler flere av sine viktigste spillere i forkant av CL-finalen om en uke, noe som kan gi Everton en fordel.
Arsenal ligger som nummer ni ett poeng bak Tottene og Everton. Vi møter Brighton som egentlig ikke har så mye mer enn æren å spiller for.

For en gangs skyld så skal jeg "joine" BE i optimisme i forkant av en Arsenalkamp og tro på at både Leicester og Arsenal gjør jobben sin og at vi i morgen nok en gang skal få feire en av våre viktigste merkedager.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Tabellplasseringen denne sesongen blir svak, uansett hva som skjer i morgendagens avslutningsrunde. Men det blir spenning på flere områder. Syvendeplass og tilgang til Cenference Cup er i utgangspunktet ikke så spennende, hadde det ikke vært for den ekstra bonusen dette muligens vil utløse.

Nei, det gjelder ikke en økonomisk bonus, men muligheten til å kunne feire St. Totteringhams day igjen.

Det er fire lag som kan ende på denne syvendeplassen. 

West Ham som før runden ligger som lag nr seks beholder denne sjetteplassen hvis de tar minst ett poeng mot Southampton på hjemmebane.
Tottenham ligger som nummer syv og beholder denne plassen hvis de slår Leicester borte på søndag. Tottenham kan også ende som nr seks hvis de vinner sin kamp samtidig som West Ham taper sin. Tottenham møter et lag som desperat må vinne for å ha den minste sjanse for plass i neste sesongs CL.
Everton ligger som nummer åtte a poeng med Tottenham og møter Man City på bortebane. Everton har dårligst målforskjell av de fire syvendeplasskandidatene, men man skal ikke se bort i fra at serievinneren hviler flere av sine viktigste spillere i forkant av CL-finalen om en uke, noe som kan gi Everton en fordel.
Arsenal ligger som nummer ni ett poeng bak Tottene og Everton. Vi møter Brighton som egentlig ikke har så mye mer enn æren å spiller for.

For en gangs skyld så skal jeg "joine" BE i optimisme i forkant av en Arsenalkamp og tro på at både Leicester og Arsenal gjør jobben sin og at vi i morgen nok en gang skal få feire en av våre viktigste merkedager.

Velkommen

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Xhaka fortsetter med sine flotte tvers over pasninger.

Kan ikke si jeg har savnet de akkurat. Xhaka har mye godt i seg, men det er bare en hjerneblødning i minst hver kamp fra han.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...