Jump to content

23.05.21 Brighton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Bekkern said:

For en forvandling Pepe..  virkelig motbevist  meg siste måneder. Dette fortjener han!!

Nevnte dette i starten av sesongen (eller midtveis) at Pepe er en spiller som trenger litt tid før han begynner å prestere. Nå begynner han jaggu å vise seg å være verdt i nærheten av den summen vi betalte for han!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Smith-Rowe av, Saka inn.

Smith-Rowe er en fantastisk spiller. Må bare si det.

ESR , Saka og Martinelli har det som skal til. Willock gjør det bra for tiden i Newcastle. Får han tillit av Arteta eller er det tilbake på benk ? Så er det Nelson igjen da. Han får ikke spilletid. Hvor lenge vil han han det slik. Vil han ta steget opp ?  Skulle fem stykker slå til for oss neste sesong så er det ganske enestående. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Pirès#7 said:

Merkelig dette klippekortet til auba, dårlig hver kamp nesten. 

Lacazette har vært god i år og har en av de beste skudd/mål ratio i ligaen. 

Jepp. Er ikke som om han passer spillestilen vår heller. Der er jo Lacazette mye bedre egnet..

Link to comment
Share on other sites

Endelig er denne miserable sesongen over! Flott seier i siste kamp. Nesten glad vi slipper conference league altså, europeisk c-liga høres sjukt døvt ut. Nå gleder jeg meg til EM. Håper Arsenal rydder godt opp i stallen, forhåpentligvis henter vi noen gode spillere i tillegg.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...