Jump to content

09.05.21 West Brom (H)


Simbad

Recommended Posts

arsenal-1.png?itok=7a6a0zug   Arsenal v West Brom westbromwichalbion.png?itok=082fmgKj    
Søndag 9. mai 2021, kl. 20:00. Emirates Stadium
Premier League, 35. serierunde 

Kampen vises direkte på Tv2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sumo

Ønsket lag:

Leno 

Chambers - Holding - Mari - Tierney

Partey - Xhaka 

Saka - ESR - Pepe

Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ny kampdag og hva kan vi forvente i dag etter torsdagens skuffelse. Umulig å si noe om hvem som starter. Kjører vi over WBA eller skal vi få nok et hjemmetap etter en ny begredelig forestilling. Vi klarte nylig å unngå et hjemmetap mot Fulham så det er bare til å spenne seg fast. 

Vil laget reise seg etter skuffelsen torsdag og slå tilbake ? Sannsynligheten for en ny flause på hjemmebane er større dessverre. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners77 said:

Må få inn noen spillere som virkelig vil noe, krigere som Joe Barton som skremte livdriten  av Arsenal i 4-4 kampen. Savner spillere som adams, viera.

Vi har dessverre aldri klart å erstatte Adams og Vieira. Vi har vel ikke hatt så mange krigere heller . Men , vi har hatt mange godt betalte , bedagelige , middelmådige spillere. Veggene i garderobe og treningsanlegget er gjennomsyret av disse typene.

Link to comment
Share on other sites

Få ganger jeg gir kritikk til Arteta, men nå klarer jeg ikke å dy meg.

Ceballos starter. Hva faen? Willian starter? Hva faen.

Dette er to spillere som absolutt ikke burde spille kamper for Arsenal. PUNKTUM!

Balogun og Nelson er ikke på benken engang. Hva faen Mikel? Hva tenker du på? Denne sesongen er OVER og vi må bygge videre til neste sesong. La ungguttene få sjansen, gi faen i idiotene som ikke er her neste sesong.

Jævlig skuffa.

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Stefanb said:

Få ganger jeg gir kritikk til Arteta, men nå klarer jeg ikke å dy meg.

Ceballos starter. Hva faen? Willian starter? Hva faen.

Dette er to spillere som absolutt ikke burde spille kamper for Arsenal. PUNKTUM!

Balogun og Nelson er ikke på benken engang. Hva faen Mikel? Hva tenker du på? Denne sesongen er OVER og vi må bygge videre til neste sesong. La ungguttene få sjansen, gi faen i idiotene som ikke er her neste sesong.

Jævlig skuffa.

 

 

Arteta klarte i det minste å gi plass til Martinelli. Helt enig i at ungdommene skulle ha vært kastet innpå nå i de resterende kampene. Det kunne ha gitt disse et løft foran den kommende sesongen. Flere av de etablerte skulle ha viket plass nå. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Stefanb said:

Få ganger jeg gir kritikk til Arteta, men nå klarer jeg ikke å dy meg.

Ceballos starter. Hva faen? Willian starter? Hva faen.

Dette er to spillere som absolutt ikke burde spille kamper for Arsenal. PUNKTUM!

Balogun og Nelson er ikke på benken engang. Hva faen Mikel? Hva tenker du på? Denne sesongen er OVER og vi må bygge videre til neste sesong. La ungguttene få sjansen, gi faen i idiotene som ikke er her neste sesong.

Jævlig skuffa.

 

 

Skal se at Ceballos skinner nå som alt er over. Han er en god spiller som ikke tåler presset. Samme for resten av laget når jeg tenker meg om... Glad for å se Rob og Callum. De skal starte hver kamp spør du meg. De er blandt de få som egentlig alltid bryr seg og står opp. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, RP7 said:

Skal se at Ceballos skinner nå som alt er over. Han er en god spiller som ikke tåler presset. Samme for resten av laget når jeg tenker meg om... Glad for å se Rob og Callum. De skal starte hver kamp spør du meg. De er blandt de få som egentlig alltid bryr seg og står opp. 

Chambers, Holding, Tierney, Smith-Rowe, Martinelli og Saka er spillere som gir alt. Det kan være litt spørsmål over kvaliteten til enkelte av disse, men de burde være stammen i laget.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Stefanb said:

Få ganger jeg gir kritikk til Arteta, men nå klarer jeg ikke å dy meg.

Ceballos starter. Hva faen? Willian starter? Hva faen.

Dette er to spillere som absolutt ikke burde spille kamper for Arsenal. PUNKTUM!

Balogun og Nelson er ikke på benken engang. Hva faen Mikel? Hva tenker du på? Denne sesongen er OVER og vi må bygge videre til neste sesong. La ungguttene få sjansen, gi faen i idiotene som ikke er her neste sesong.

Jævlig skuffa.

 

 

Balogun og Azeez spilte U23 kamp i går.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Stefanb said:

Få ganger jeg gir kritikk til Arteta, men nå klarer jeg ikke å dy meg.

Ceballos starter. Hva faen? Willian starter? Hva faen.

Dette er to spillere som absolutt ikke burde spille kamper for Arsenal. PUNKTUM!

Balogun og Nelson er ikke på benken engang. Hva faen Mikel? Hva tenker du på? Denne sesongen er OVER og vi må bygge videre til neste sesong. La ungguttene få sjansen, gi faen i idiotene som ikke er her neste sesong.

Jævlig skuffa.

 

 

Er MYEEE Bedre å bruke en helt jævla udugelig Willian som har skapt absolutt ingenting for oss. 

 

#artetaout når sesongen er ferdig. Har ikke vist nok progresjon til at han bør få mer tid i mine øyner.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elx said:

Er MYEEE Bedre å bruke en helt jævla udugelig Willian som har skapt absolutt ingenting for oss. 

 

#artetaout når sesongen er ferdig. Har ikke vist nok progresjon til at han bør få mer tid i mine øyner.

Jeg syns folk er urettferdige mot Willian. Etter å ha spilt elendig en periode, så har han tatt seg grundig sammen. Han har spilt godt I lang tid nå og gjør det han skal. Det kan vi ikke si om så veldig mange av våre gutter. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg syns folk er urettferdige mot Willian. Etter å ha spilt elendig en periode, så har han tatt seg grundig sammen. Han har spilt godt I lang tid nå og gjør det han skal. Det kan vi ikke si om så veldig mange av våre gutter. 

Når alt kommer til alt så handler det om målpoeng eller assist poeng for en ving ,der har han ikke vært veldig god.

Han er dog ikke alene om å være ubrukelig denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Saka og ESR, to som skal herje for oss de nesten 15 årene. 

Spesielt hvis vi får orden på alle våre problemer på alle hold i klubben vår. Skjer ikke det så går de vel til andre klubber etter hvert.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...