Jump to content

09.05.21 West Brom (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bare så det er sagt. Jeg ønsker ikke at vi kjøper Ødegaard. Selv om han får mye skryt her og der, så er jeg ikke veldig imponerrt. Dessuten skal ingen komme i veien for ESR og hans vei til å bli en legende for oss. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Bare så det er sagt. Jeg ønsker ikke at vi kjøper Ødegaard. Selv om han får mye skryt her og der, så er jeg ikke veldig imponerrt. Dessuten skal ingen komme i veien for ESR og hans vei til å bli en legende for oss. 

Personlig mener jeg at Smith-Rowe kan være helt sinnsyk som "nummer 8". Litt som De Bruyne er han knallgod begge veier, men han er så sinnsykt god til å sette fart/vende spiller. Derfor jeg egentlig ønsker han bittelitt dypere.

Uansett: For et mål av Pepe!

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Bekkern said:

Er det 5,6 og 7 plass som får EL plass? 

Er på litt tynn is nå , men mener 5 plassen gir EL . Vinner av ligacup og FA cup får også hver sin plass i EL. Hvis cupene vinnes av topp 4 lag så får lagene på 6 og 7 plass billett til EL.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Er på litt tynn is nå , men mener 5 plassen gir EL . Vinner av ligacup og FA cup får også hver sin plass i EL. Hvis cupene vinnes av topp 4 lag så får lagene på 6 og 7 plass billett til EL.

Ikke Ligacup vel ?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Er på litt tynn is nå , men mener 5 plassen gir EL . Vinner av ligacup og FA cup får også hver sin plass i EL. Hvis cupene vinnes av topp 4 lag så får lagene på 6 og 7 plass billett til EL.

Takk for info. City vant ligacupen og Chelsea/Leicester vinner FA cupen. Da går nok EL til 6 og 7 plass i serien, hvis ikke Leicester fortsetter å rote det til. Blir Liverpool, West Ham, Everton eller Spurs da.. synd vi er noen poeng for langt bak. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Som sagt så er jeg på litt tynn is , men mener at liga cup vinneren får plass. Gjorde det tidligere , men kanskje ikke nå ?

Liga Cup kvalifiserer for playoff til EL, FA-cup seier gir direkte spill i EL, hvis FA cup vinneren eller Ligacup vinneren kvalifiserer sel tll CL går plassen tl EL playoff til « next in rank» på tabellene dvs 6-7 plasserte.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ray1955 said:

Liga Cup kvalifiserer for playoff til EL, FA-cup seier gir direkte spill i EL, hvis FA cup vinneren eller Ligacup vinneren kvalifiserer sel tll CL går plassen tl EL playoff til « next in rank» på tabellene dvs 6-7 plasserte.

Takker Ray 🙂 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Kunne ikke Martinelli få spille denne kampen til slutt , Arteta ??

Jo, det kunne han. Nå får Lacazette score et par-tre gålller, slik at jeg slipper å gnåle resten av kvelden. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...