Verminator5 Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Det ultimate sparket i ballene er at en Spurs-reject er en av banens beste spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Herregud Partey Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Elendig omgang, ingen ting som fungerer! Taktisk skivebom fra Arteta. Stort sett alle er elendige. Partey må være årets fiasko, han er ikke i nærheten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 29, 2021 Author Report Share Posted April 29, 2021 Virker ikke påskrudd i førsteomgangen i det hele tatt. Null aggressivitet og forsøk på å hjelpe hverandre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 1 minute ago, Bekkern said: Elendig omgang, ingen ting som fungerer! Taktisk skivebom fra Arteta. Stort sett alle er elendige. Partey må være årets fiasko, han er ikke i nærheten. Noen ler enda i Atletico. Bortimot det dårligste jeg har sett. Hadde de møtt opp slik mot Southampton så hadde de tapt med 5. Villarreal er et høyst middelmådig fotballag som pisser på Arsenal. Jeg er så lei og så skuffet. Fy fader Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Forferdelig omgang ja. Villareal ser ut som et megalag, noe de faktisk ikke er, det er bare vi som er forferdelige. Håper det gjøres noen bytter, samt at Arteta klikker i vinkel, på ekte. Ser ikke ut som at noen av spillerne vil til finale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Arteta før kampen: dæven, vi har kommet helt til semifinalen. Jeg skal vise at jeg er et taktisk geni, så jeg setter opp laget i en formasjon laget aldri har prøvd før. Det går sikkert jævlig bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Få inn auba i pausen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Martinelli inn på spissplass. Please. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Livet som Arsenal-supporter. Se kamp, få humøret føkka opp. Ikke lære til neste kamp, se den og bli pissed. Ikke lære til neste kamp, se kamp og kjede seg nesten til døde. Ikke lære til neste kamp.... Jeg lurer på om det er eieren, spillerne, manageren eller vi supportere som er de største klovnene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Kanskje de prøvde seg på 0-0, isåfall veeeldig mislykket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 29, 2021 Author Report Share Posted April 29, 2021 3 minutes ago, Tapapa said: Arteta før kampen: dæven, vi har kommet helt til semifinalen. Jeg skal vise at jeg er et taktisk geni, så jeg setter opp laget i en formasjon laget aldri har prøvd før. Det går sikkert jævlig bra. Formasjonen er akkurat lik den vi har spilt det meste av sesongen. Eneste nye er at ESR spiller som en falsk nier. Det har absolutt ikke fungert. Jeg skjønner frustrasjonen, men å kritisere noe som ikke er sant en gang, blir for dumt. Men vil man at Arteta bare skal trylle og få Tierney, Luiz og Laca klare uten videre? Man kan argumentere for at Auba burde startet, men han har ikke fått trent mye med laget etter malaria og det var heller ikke sikkert at han ville bli klar tidligere i uka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Just now, Ray1955 said: Kanskje de prøvde seg på 0-0, isåfall veeeldig mislykket. Fortsatte de å prøve på 0-0 på stillingen 1-0? Anser fortsatt oss som favoritter til å gå videre. Tipper vi taper denne kampen 2-1 og vinner ganske komfortabelt hjemme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 29, 2021 Author Report Share Posted April 29, 2021 Just now, Ben Elfen said: Fortsatte de å prøve på 0-0 på stillingen 1-0? Anser fortsatt oss som favoritter til å gå videre. Tipper vi taper denne kampen 2-1 og vinner ganske komfortabelt hjemme Jeg forventer en helt annen aggressivitet i andreomgangen. Vi må spille som et lag og vi trenger litt Pepe- eller Ødegaardmagi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 1 minute ago, Ben Elfen said: Fortsatte de å prøve på 0-0 på stillingen 1-0? Anser fortsatt oss som favoritter til å gå videre. Tipper vi taper denne kampen 2-1 og vinner ganske komfortabelt hjemme Hahahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Forventer en helt annen 2 omgang!! Vise at de vil noe med dette her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Ingen bytter nei. Grattis mikel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Arteta minner meg mer og mer om Per Mahias Høgmo. Dette er Ungarn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 4 minutes ago, Simbad said: Formasjonen er akkurat lik den vi har spilt det meste av sesongen. Eneste nye er at ESR spiller som en falsk nier. Det har absolutt ikke fungert. Jeg skjønner frustrasjonen, men å kritisere noe som ikke er sant en gang, blir for dumt. Men vil man at Arteta bare skal trylle og få Tierney, Luiz og Laca klare uten videre? Man kan argumentere for at Auba burde startet, men han har ikke fått trent mye med laget etter malaria og det var heller ikke sikkert at han ville bli klar tidligere i uka. Nei, vi har ikke spilt med en falsk nier før og ESR funker ikke i den rollen. Cebbe kunne fint vært utvist nå. Der var vi heldige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 29, 2021 Author Report Share Posted April 29, 2021 Just now, Tapapa said: Nei, vi har ikke spilt med en falsk nier før og ESR funker ikke i den rollen. Cebbe kunne fint vært utvist nå. Der var vi heldige. Som sagt, eneste nye er ESR som falsk nier... Resten er prikk likt det vi har spilt tidligere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 1 minute ago, Simbad said: Som sagt, eneste nye er ESR som falsk nier... Resten er prikk likt det vi har spilt tidligere. Altså, en endring av formasjonen. Martinelli kunne fint ha startet som spiss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Få inn en spiss her.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 29, 2021 Author Report Share Posted April 29, 2021 (edited) 4 minutes ago, Tapapa said: Altså, en endring av formasjonen. Martinelli kunne fint ha startet som spiss. Formasjonen er så å si det samme. Laca har også trukket veldig dypt i banen som spiss. Martinelli burde startet, enig i det. Men formasjonen er fortsatt den samme. Kun én rolle er noe annerledes. En formasjonsendring vil si å endre feks til tre bak eller to på topp.. Edited April 29, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 2 minutes ago, Simbad said: Men formasjonen er fortsatt den samme. Kun én rolle er noe annerledes. Altså, ikke den samme. Jeg melder meg ut av denne diskusjonen etter dette innlegget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Ceballos, herlig spiller!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts