Jump to content

29.04.21 Villarreal CF (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Bekkern said:

Elendig omgang, ingen ting som fungerer! Taktisk skivebom fra Arteta. Stort sett alle er elendige. Partey må være årets fiasko, han er ikke i nærheten. 

Noen ler enda i Atletico. 
 

Bortimot det dårligste jeg har sett. Hadde de møtt opp slik mot Southampton så hadde de tapt med 5. Villarreal er et høyst middelmådig fotballag som pisser på Arsenal. Jeg er så lei og så skuffet. Fy fader 

Link to comment
Share on other sites

Livet som Arsenal-supporter. Se kamp, få humøret føkka opp. Ikke lære til neste kamp, se den og bli pissed. Ikke lære til neste kamp, se kamp og kjede seg nesten til døde. Ikke lære til neste kamp.... 

Jeg lurer på om det er eieren, spillerne, manageren eller vi supportere som er de største klovnene?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Arteta før kampen: dæven, vi har kommet helt til semifinalen. Jeg skal vise at jeg er et taktisk geni, så jeg setter opp laget i en formasjon laget aldri har prøvd før. Det går sikkert jævlig bra. 

Formasjonen er akkurat lik den vi har spilt det meste av sesongen. Eneste nye er at ESR spiller som en falsk nier. Det har absolutt ikke fungert. 

Jeg skjønner frustrasjonen, men å kritisere noe som ikke er sant en gang, blir for dumt.

Men vil man at Arteta bare skal trylle og få Tierney, Luiz og Laca klare uten videre?

Man kan argumentere for at Auba burde startet, men han har ikke fått trent mye med laget etter malaria og det var heller ikke sikkert at han ville bli klar tidligere i uka.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ray1955 said:

Kanskje de prøvde seg på 0-0, isåfall veeeldig mislykket.

Fortsatte de å prøve på 0-0 på stillingen 1-0? 
 

Anser fortsatt oss som favoritter til å gå videre. Tipper vi taper denne kampen 2-1 og vinner ganske komfortabelt hjemme 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Fortsatte de å prøve på 0-0 på stillingen 1-0? 
 

Anser fortsatt oss som favoritter til å gå videre. Tipper vi taper denne kampen 2-1 og vinner ganske komfortabelt hjemme 

Jeg forventer en helt annen aggressivitet i andreomgangen. Vi må spille som et lag og vi trenger litt Pepe- eller Ødegaardmagi. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Formasjonen er akkurat lik den vi har spilt det meste av sesongen. Eneste nye er at ESR spiller som en falsk nier. Det har absolutt ikke fungert. 

Jeg skjønner frustrasjonen, men å kritisere noe som ikke er sant en gang, blir for dumt.

Men vil man at Arteta bare skal trylle og få Tierney, Luiz og Laca klare uten videre?

Man kan argumentere for at Auba burde startet, men han har ikke fått trent mye med laget etter malaria og det var heller ikke sikkert at han ville bli klar tidligere i uka.

Nei, vi har ikke spilt med en falsk nier før og ESR funker ikke i den rollen. 

Cebbe kunne fint vært utvist nå. Der var vi heldige. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Nei, vi har ikke spilt med en falsk nier før og ESR funker ikke i den rollen. 

Cebbe kunne fint vært utvist nå. Der var vi heldige. 

Som sagt, eneste nye er ESR som falsk nier... Resten er prikk likt det vi har spilt tidligere. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Altså, en endring av formasjonen. Martinelli kunne fint ha startet som spiss. 

Formasjonen er så å si det samme. Laca har også trukket veldig dypt i banen som spiss.

Martinelli burde startet, enig i det. 

Men formasjonen er fortsatt den samme. Kun én rolle er noe annerledes. 

En formasjonsendring vil si å endre feks til tre bak eller to på topp.. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...