Jump to content

29.04.21 Villarreal CF (B)

Simbad

Recommended Posts

10 minutes ago, Gunners77 said:

Det jeg ikke skjønner er at vi har ett utrolig toppnivå der vi spiller fantastisk. Men det er alt for sjeldent.

Men det minste vi kan forvente i hver jevlige kamp er innsats. 

Synes og han har en del merkelige laguttak. Prøv med mari og gabriel som stoppere. Holding holder ikke nivå.

Gir silent og arteta sommerens overgangsvindu til å ordne opp i "bedriftslaget".

Mitt utgangspunkt er at vi har en meget sterk stall, og vi burde prestert jevnt langt bedre enn det vi gjør. Arteta har vært manager for oss i ca 18 mnd og jeg er ikke fornøyd med hva vi prestere på ukentlig basis. Vi har dog to titler under hans ledelse. Det er isolert sett bra. Selv om han på et mirakuløst vis skulle klare å vinne EL, så er prestasjonene underveis for ustabile.

Holding er god, han holder hodet kaldt og gjør det han skal. Han ser ikke like ekstravagant ut som Luiz eller Gabriel. De har begge to et høyere toppnivå enn Holding, men de har også en tendens til å begynne å koke under topplokket. Når det kommer til forsvar (og keeper) så foretrekker jeg sikkerhet.  Holding er en unsung hero og alle lag trenger spillere som ham.

• Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 4/30/2021 at 12:53 PM, Tapapa said:

Holding er god, han holder hodet kaldt og gjør det han skal. Han ser ikke like ekstravagant ut som Luiz eller Gabriel. De har begge to et høyere toppnivå enn Holding, men de har også en tendens til å begynne å koke under topplokket. Når det kommer til forsvar (og keeper) så foretrekker jeg sikkerhet.  Holding er en unsung hero og alle lag trenger spillere som ham.

Når det gjelder Luiz så har han kanskje spilt sin siste kamp for Arsenal, jeg kan ikke se for meg at han får en ny kontrakt. 

Jeg er enig i at Gabriel kan ha et problem med topplokket, samtidig som han har et høyere nivå enn Holding og med rett coaching så kan han bli veldig bra. 

Holding har jeg hatt ett noe ambivalent forhold til gjennom de siste årene, samtidig må jeg innrømme at jeg har vært relativt skeptisk til Chambers, men skulle jeg rangere de to i dag så tror jeg at Chambers er den jeg ville ønsket å beholde (noe jeg ikke hadde ment sist sommer). 

Når emnet sikkerhet blir brakt på bane så er jeg faktisk noe usikker på Holding, i en såkalt toppklubb som vi håper Arsenal igjen skal bli. Pr idag er Arsenal kun et midt på treet klubb, og hvis vi er fornøyd med det så går det bra med Holding som et førstevalg. 

• Create New...