Jump to content

29.04.21 Villarreal CF (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Tapapa said:

Vet ikke hva jeg skal si. Vi har vært bedre med en mann mindre enn da vi spilte med like mange spillere... 

Enig. Forundrende at vi ikke begynner å spille ordentlig før vi ligger under 2-0 og med en mann mindre på banen. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns vi er heldige som fortsatt har en fair sjanse til avansement, men må ærlig innrømme at jeg tror vi blir slått ut. Laget virker blottet for selvtillit. 

Vi får håpe Tierney er tilbake i form, slik at Xhaka kan spille på midtbanen og at Aubameyang er klar for å starte. 

Dette Villarreal-laget er egentlig ikke bedre enn at vi burde slått dem ganske så uanstrengt. Det skjer neppe. 

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra resultat etter en elendig førsteomgang og et idiotisk rødt kort av Ceballos. Forhåpentligvis spiller vi med Tierney eller i verste fall Cedric på venstrebacken hjemme.

Og forhåpentligvis stiller vi med en ordentlig spiss fra start der.

Jeg vet ærlig talt ikke hva det er som gjør at vi starter så forferdelig. Er det fordi vi er for nervøse, undervurderer motstander eller noe annet?

Håper Ceballos er ferdig i denne turneringen for oss nå. Han har vært forferdelig svak generelt i EL, og da tenker jeg også på før denne kampen her. Få Xhaka på midten sammen med Partey, evt kjør ESR eller Ødegaard inn sentralt med den andre av de to i mellomrommet bak spissen. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RP7 said:

Jepp. Den var bra. 
 

Pépé banens klart beste. Vil og kan så mye mer enn mange andre. 
Martin og Ceballos dagens store skuffelser. 

Enig. 

jeg skrev tidligere på stillingen 2-0 at jeg tror det ender 2-1 og anser oss som favoritter til å gå til finalen. Det står ved lag. 
tror hjemmekampen blir ganske enkel og deilig å slippe Ceballos som var tvers gjennom bedriten hele kampen gjennom (eller etter 60. Minutt var han faktisk feilfri)

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Gunners77 said:

Dette var dårlig, minnet mer om bedriftsfotball uten innsats. Hva har Arteta tilført? Å prøve å spille som Manchester City? Starte uten en ren spiss, galskap.

EN GOD MANAGER sørger for resultater, kynisk eller boring fotball har lite å si, spillerutvikling, samt riktig inngang og taktisk kløkt fra kamp til kamp. Viktigste kampen for sesongen så du trenger ikke motivere spillerne engang. Du spiller med en falsk nier og det gjøres for første gang under hele sesongen. Straffen er et ran. Villareal var pissedårlig men vi var svakere

Arteta er en god coach men manager der har han en lang vei og gå. Spillermateriale i bakre rekker. Ville Holding og Chambers spilt fast på Fulham ja. Ville de spilt fast på et lag som Aston Villa eller Palace? NEI!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke skjønner er at vi har ett utrolig toppnivå der vi spiller fantastisk. Men det er alt for sjeldent.

Men det minste vi kan forvente i hver jevlige kamp er innsats. 

Synes og han har en del merkelige laguttak. Prøv med mari og gabriel som stoppere. Holding holder ikke nivå.

Gir silent og arteta sommerens overgangsvindu til å ordne opp i "bedriftslaget".

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...