Jump to content

23.04.21 Everton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nketiah tilfører laget dessverre altfor lite. Er ikke veldig god verken rettvendt eller feilvendt. Martinellis innsats og fandenivoldskhet er savnet i denne førsteomgangen.

Smith-Rowe får lite til, mye pga samarbeidet med Nketiah er dårlig. Det er forsåvidt forståelig, men samarbeidet med Laca er milevis bedre. De har begynt å skjønne når den andre faller ned, mens den andre går på løp i rommet den andre etterlater.

Partey litt uheldig og litt udyktig som får gult kort, men han dekker veldig mye rom. I angrep spiller vi nesten en 4-1-2-3variant, med Ceballos og Smith-Rowe flyttet fremover. Når vi står høyt ligger vi nesten i en 4-2-2-2formasjon,med Smith-Rowe og Nketiah som de to fremste.

Vi forsvarer oss godt, for det meste, og vi spiller ok, men vi trenger litt magi i andreomgangen. 

Link to comment
Share on other sites

Greit jeg kommer ut av skapet. Blitt en del av Dial Square teamet. Både Facebookside og Twitter ute. Kommer tilbake når Fam Kroenke er borte. Takk til Gunners...... som har vært min viktigste støttespiller. Ja vi har krangla men aldri ufint. Kommer intervju snart. Følg meg gjerne på dial square scandinavia på face. Kommer tilbake hit men når?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sas2002 said:

Greit jeg kommer ut av skapet. Blitt en del av Dial Square teamet. Både Facebookside og Twitter ute. Kommer tilbake når Fam Kroenke er borte. Takk til Gunners...... som har vært min viktigste støttespiller. Ja vi har krangla men aldri ufint. Kommer intervju snart. Følg meg gjerne på dial square scandinavia på face. Kommer tilbake hit men når?

 

2C17F53F-A4F7-4014-BF11-A3BF68E25423.webp

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...