Simbad Posted April 18, 2021 Report Share Posted April 18, 2021 Arsenal v Everton Fredag 23. april 2021, kl. 21:00. Emirates StadiumPremier League, 33. serierunde Kampen vises direkte på Tv2 Sumo Ønsket lag: Leno Chambers - Holding - Mari - Xhaka Partey - Ceballos Saka - ESR - Pepe Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 21, 2021 Report Share Posted April 21, 2021 Noen som vet noe om skader i troppen? Regner med at Lacca blir borte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 21, 2021 Report Share Posted April 21, 2021 On 4/18/2021 at 5:48 PM, Simbad said: Leno Chambers - Holding - Mari - Xhaka Partey - Ceballos Saka - ESR - Pepe Martinelli Helt enig i dette laget. Det er det beste vi kan stille pdd. Martinelli på topp har jeg veldig lyst til å se, men er redd for at det blir Nketiah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 21, 2021 Author Report Share Posted April 21, 2021 Tierney håpes å være tilbake i trening om 2-3 uker. Auba er forhåpentligvis tilbake i lett trening igjen mot slutten av uka, mens Ødegaard allerede er tilbake i lett trening og kommer til å testes frem mot fredag. Luiz er ventet tilbake i lett trening neste uke. Laca er fortsatt ute og det er uvisst når han kan være tilbake. Av de nevnte er det kun Ødegaard som kanskje er tilbake mot Everton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 Eddie på topp i dag. Martinelli på benk. Blir det et hat trick i dag Eddie ?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 1 minute ago, Gunners68 said: Eddie på topp i dag. Martinelli på benk. Blir det et hat trick i dag Eddie ?????? Scorer Eddie hattrick i dag skal jeg gå til Bergen fra Elverum i sommer⚽️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 11 minutes ago, Bekkern said: Scorer Eddie hattrick i dag skal jeg gå til Bergen fra Elverum i sommer⚽️ Du skal få kald eplemost ved ankomst Bergen , Bekkern 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 4 minutes ago, Gunners68 said: Du skal få kald eplemost ved ankomst Bergen , Bekkern 🙂 Det er en deal😊👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 23 minutes ago, Bekkern said: Scorer Eddie hattrick i dag skal jeg gå til Bergen fra Elverum i sommer⚽️ Ta en svipptur innom Oslo også, så spanderer jeg en øl på deg 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 23, 2021 Author Report Share Posted April 23, 2021 Med unntak av Eddie starter vi med det jeg mener er vårt sterkeste lag med tanke på skader. Forhåpentligvis kan han motbevise meg, men jeg mener vi burde ha en spiss i en slik kamp som kan skape noe på egenhånd. Det kan Martinelli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 Greit med folk utenfor Emirates som er enige med oss her!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 7 minutes ago, Tapapa said: Ta en svipptur innom Oslo også, så spanderer jeg en øl på deg 😊 Hvis Eddie scorer tre i kveld kan jeg gjerne kjøpe 10 øl til deg👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 On 4/21/2021 at 5:14 PM, Stefanb said: Helt enig i dette laget. Det er det beste vi kan stille pdd. Martinelli på topp har jeg veldig lyst til å se, men er redd for at det blir Nketiah. Called it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 15 minutes ago, Bekkern said: Hvis Eddie scorer tre i kveld kan jeg gjerne kjøpe 10 øl til deg👍 Ha ha! Hvis han scorer 3, så skal jeg kjøre til Elverum for å innkassere dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 Just now, Tapapa said: Ha ha! Hvis han scorer 3, så skal jeg kjøre til Elverum for å innkassere dem. Da joiner jeg 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 2 minutes ago, Stefanb said: Da joiner jeg 😂 OK, jeg kjører en liten svipptur og plukker deg opp ved/i Krokstadelva. Er det noen fler som vil være med for å snylte øl av Bekkern? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 Stream ?:=)))))))))))))))))))))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 9 minutes ago, Tapapa said: OK, jeg kjører en liten svipptur og plukker deg opp ved/i Krokstadelva. Er det noen fler som vil være med for å snylte øl av Bekkern? Høres bra ut. @Ben Elfen er sikkert hypp på å snylte litt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 Vi støtter opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 Som dere forstår så kommenterer jeg ikke kamper og diskuterer om Eddie er crap eller har kjempepotensiale lengre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 Just now, sas2002 said: Som dere forstår så kommenterer jeg ikke kamper og diskuterer om Eddie er crap eller har kjempepotensiale lengre. Sleng deg med til Elverum for gratis øl. Nketiah må bare score noen mål først. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 6 minutes ago, Tapapa said: Sleng deg med til Elverum for gratis øl. Nketiah må bare score noen mål først. Drøbak er fortsatt stengt for ølservering. Jeg kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 Partey får snart det 2 gule hvis ikke han passer seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 1 hour ago, Bekkern said: Hvis Eddie scorer tre i kveld kan jeg gjerne kjøpe 10 øl til deg👍 Tar gjerne 10 øl jeg også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 36 minutes ago, Stefanb said: Høres bra ut. @Ben Elfen er sikkert hypp på å snylte litt Der hadde du veldig rett din kødd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts