Jump to content

23.04.21 Everton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nei gutter. Takk for samarbeidet, dette gidder jeg ikke mer resten av sesongen iallefall. 

 

Håper på en total utskiftning i sommer, derav blant annet Arteta ryker. 

Blir kun å se på EL til vi ryker ut der mot Villareal. 

 

Vi har blitt en møkkaklubb, en gjeng med amatører som er fornøyd med flott hår og penger på konto. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal bruke resten av kvelden på å prøve å forstå tre ting. 

1. Hvorfor Martinelli ikke startet 

2. Hvorfor Pepe ble byttet ut

3 til sist, hvordan noen kan mene at Arteta fortjener terningkast 5 for jobben han har gjort i år. 

 

Jeg tar i mot alle innspill som kan hjelpe meg til å forstå disse spørsmålene. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, RP7 said:

10 tap hjemme. Aldri vært verre. 
VAR målingen på 2-dimensjonale bilder tatt forfra. Er de helt hjernedøde? Det er ikke mulig å avgjøre med bilder tatt forfra. En jævla vits

Virker ikke som at de skjønner grunnleggende fysikk med de strekene de tegner opp.. Burde være mulig å finne et bedre bilde enn det der i dagens fotball. 

Xhaka selger seg først mot Richarlison, deretter gjør Leno en grov tabbe...

Marginene har absolutt ikke vært med oss denne sesongen og vi blir oftere bortdømt av VAR enn noe annet lag jeg har sett på. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Jeg skal bruke resten av kvelden på å prøve å forstå tre ting. 

1. Hvorfor Martinelli ikke startet 

2. Hvorfor Pepe ble byttet ut

3 til sist, hvordan noen kan mene at Arteta fortjener terningkast 5 for jobben han har gjort i år. 

 

Jeg tar i mot alle innspill som kan hjelpe meg til å forstå disse spørsmålene. 

1. vet ikke

2. vet ikke

3. svart ovenfor - og det er lov å være uenig

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Du mente vel ja takk Premier League uten VAR?

Nei-Super league. Jeg skjønner ikke sytet fra alle arsenalsupportere. Super league er fremtiden for en klubb i fritt fall. Kan ikke rykke ned og får masse penger. Er jo en drøm sammenlignet med å bli pisset på av storklubber som Fulham, Everton og AV. 

Dette er en katastrofe og det dårligste jeg har opplevd siden tidlig 80-tall. Det er en mann som bryr seg og det er Holding. Han viser sinne og frustrasjon. Resten av taperne rusler rundt, smiler og ler. Helvetes f..p.. spillere uten snev av stolthet eller respekt for klubben. Dette var dråpen for meg. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Bekkern said:

Snart på tide og gjøre noen drastiske grep! Arteta må vinne EL ellers er han ferdig! 

Hva skal det være godt for? Det spiller ingen rolle hvem som leder denne elendige spillergruppa. Mange av våre spillere har levert svakt/under par for tre forskjellige managere. Hva skal man gjøre for å forbedre spillergruppa? Låne rejects? Overbetale for gode spillere som setter lønn over sportslig suksess? Jeg syns synd på Arteta. Hadde jeg vært han, hadde jeg sagt opp.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Hva skal det være godt for? Det spiller ingen rolle hvem som leder denne elendige spillergruppa. Mange av våre spillere har levert svakt/under par for tre forskjellige managere. Hva skal man gjøre for å forbedre spillergruppa? Låne rejects? Overbetale for gode spillere som setter lønn over sportslig suksess? Jeg syns synd på Arteta. Hadde jeg vært han, hadde jeg sagt opp.

Vi har jo aldri vært dårligere enn vi er nå. Jeg ser ingen progresjon i spillet. Synes han gang etter gang gjør feil bytter og disponerer laget feil. Noe må ihvertfall skje, dette skal ikke være standarden for Arsenal. Må jo gå an å videreutvikle spillere, og ikke bare stagnere etter de kommer. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, RP7 said:

Hva betalte Arsenal for Partey? Herregud for en grusom spiller han er. Offensivt hjernedød og grusomt pasningsspill. Noen ler enda i Madrid. Fy fader for noen dødfødte handler som er gjort i Arsenal

Der tar nok feil, doktor. Partey er en vi skal bygge laget rundt. Han trenger litt tid. Jeg tipper han blir en bauta neste år. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Offsiden til Pépé er jo feil; linjene bytter jo farge?? Den blå blir plutselig gul og den gule rød? De blandet jo linjene. Det er helt sykt

VAR har en stor fordel. Det fjerner en hver tvil om korrupsjonsnivået i den engelske dommerstanden.

Link to comment
Share on other sites

Bauta er han, men langt i fra fotballspiller. Han har hatt to gode kamper, resten svak og 15 kamper ute med skade. Det er ufattelig tynt. 
Lite bevegelig og grusom i passene. En dårlig utgave av Alex Song

 

for ikke å nevne avslutningene hans..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bekkern said:

Vi har jo aldri vært dårligere enn vi er nå. Jeg ser ingen progresjon i spillet. Synes han gang etter gang gjør feil bytter og disponerer laget feil. Noe må ihvertfall skje, dette skal ikke være standarden for Arsenal. Må jo gå an å videreutvikle spillere, og ikke bare stagnere etter de kommer. 

Arteta har videreutviklet spillere. Holding, Saka, ESR og Xhaka er eksempler på det. Det er selvfølgelig mulig å få til mer. Det er også mulig å gjøre det verre. Men hvem er villig til å ta på seg oppgaven med en ambisjonsløs klubb uten retning?

Link to comment
Share on other sites

Vi spilte ikke så verst og hadde begynt å feste grep, og da på typisk Arsenal-maner, er det alltid en eller annen som fucker opp - og så VAR da - hadde tenkt å endre flybilletten min til helga som går samtidig med Arsenal kampen, men nå gidder jeg ikke det - betydningsløse kamper resten av sesongen untatt EL ( som vi nok klarer å fucke opp i også ).

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Tapapa said:

Det vi skal gjøre neste sesong, er å satse vilt på egne unggutter. Vi burde gjort det allerede i år. Atter en av Artetas tabber 

Jeg vil ikke nødvendigvis kalle det en tabbe. Han gav alle spillerne sjansen til å bevise noe. Mange av de har feilet, men noen av de har faktisk stått positivt frem.

Det som er viktig nå er å gi absolutt alt i EL og bygge laget rundt de spillerne han ser har stått positivt frem samt bli kvitt spillere som har feilet. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Vi spilte ikke så verst og hadde begynt å feste grep, og da på typisk Arsenal-maner, er det alltid en eller annen som fucker opp - og så VAR da - hadde tenkt å endre flybilletten min til helga som går samtidig med Arsenal kampen, men nå gidder jeg ikke det - betydningsløse kamper resten av sesongen untatt EL ( som vi nok klarer å fucke opp i også ).

Enig med deg. Jeg er ikke misfornøyd med spillet som sådan, verken mot Fulham eller i dag. I tillegg til Leno, så er tapet I stor grad Artetas skyld. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...