Jump to content

23.04.21 Everton (H)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Simbad said:

Jeg vil ikke nødvendigvis kalle det en tabbe. Han gav alle spillerne sjansen til å bevise noe. Mange av de har feilet, men noen av de har faktisk stått positivt frem.

Det som er viktig nå er å gi absolutt alt i EL og bygge laget rundt de spillerne han ser har stått positivt frem samt bli kvitt spillere som har feilet. 

Man kan ikke bygge på ungdom. De skal vokse inn i en kultur, ikke skape den. Arsenal har feilet på alle fronter de siste årene. Stadig interne konflikter og mer fokus på spillere som ikke presterer enn de som presterer. 
Historiene rundt Kosc, Xhaka, Özil, Emery, Auba og nå SL er rett og slett tragiske. En selvutslettende klubb

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

8 minutes ago, Ray1955 said:

Min ide, bra det blir fulgt opp 🙂

Takk for idéen, men jeg tar æren når det plutselig står i avisa at Oljefondet har kjøpt Arsenal bare så det er sagt 😂😂😂

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det mulig at dette er offside? Den røde streken er jo ikke på skulderen til Pépé, men går foran skulderen. Treffer mer på Everton-spilleren enn Pépé. Mot assistentdommere er linjene over hverandre før de divergerer mot kamera. Linjene er ikke parallelle. For en vits

32BD4397-853D-4503-A125-1F4C2330F5C5.png

Link to comment
Share on other sites

Møkkakamp, dette får Arteta ta på seg skylden for. Feil lagutak, skulle startet med Martinelli.  Klarer ikke å motivere laget. Fy fan for en krise vi er i. Tap i EL så er det fullkomment. Vet ikke veien videre, tviler på om Arteta er riktig mann. Ville gi ham tid men tviler nå.

Også en eier som gir fan så lenge han tjener penger. Orker ikke å reise over eller bruke penger så lenge det ikke skjer noe drastisk. Har sagt det før, jeg driter i om vi blir kjøpt opp av en rik sjeik så lenge fair play ikke fungerer.

Link to comment
Share on other sites

Vi klarer ikke å vinne kamper for tiden. Problemer med å slå Fulham og Everton. 1 poeng ble det i de 2 kampene. Hadde vi hatt de 5 poengene vi har tapt på en uke så hadde vi vært oppe og snust på en CL kamp. Men , det vi så mot Fulham og Everton oppsummerer mye av denne sesongen. 

Vi spiler bra i perioder , faller av , gir bort gratis mål , feil lag uttak av Arteta og spillere som ikke leverer som forventet.

Vi er et lag midt på tabellen i PL . Det er der vi hører hjemme slik tilstanden nå er i Arsenal.

Vi må bli kvitt eieren. Bedre spillere må inn . Kommer det inn en seriøs eier som har store planer med Arsenal så vil ikke Arteta overleve i stillingen. Da vil en ny eier hente inn en med erfaring. 

Hva Arteta ser i Eddie begriper jeg ikke. Kan ikke skjønne hva Martinelli har gjort for noe galt. Eddie er bare ikke god nok for vår stall. Hvis stallen vår skal inneholde spillere på hans nivå så sier det mye om situasjonen vår. 

Hvis han starter Eddie på torsdag så blir Arteta out også. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Gunners77 said:

Tviler vi får se noe til Nketiah på en stund, nok er nok. Dette må da fan med Arteta se og.

Vi har jo ropt etter Martinelli i lang tid uten å bli hørt. Kanskje det største talentet av de alle. Vel , ESR og Saka har gjort det best så langt. Men , Martinelli er mye bedre en Eddie. Eddie er championship , eller enda lengere ned.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners77 said:

Håper det kommer noen optimister inn og skriver litt her for jeg ha r gått i kjelleren.

Vi vinner EL kompis. Slapp av - alt blir bra. 
 

23 minutes ago, Ray1955 said:

Willock igjen !! - har snart senket hele topp-6 på egen hånd, synd at han ikke fikk til sånt som dette for oss.

willock trenger som mange andre tillit over tid. Får han det tror jeg han kan bli stor som sentral midtbane

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Vi vinner EL kompis. Slapp av - alt blir bra. 
 

willock trenger som mange andre tillit over tid. Får han det tror jeg han kan bli stor som sentral midtbane

Vi er Arsenal. Vi vinner FA cuper, ingenting annet. 
 

Willock har talent og kan bli en god spiller. Jeg har tro på ham. Savner litt tempoveksling, blir litt jevnt 3-4 gir..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RP7 said:

Vi er Arsenal. Vi vinner FA cuper, ingenting annet. 
 

Willock har talent og kan bli en god spiller. Jeg har tro på ham. Savner litt tempoveksling, blir litt jevnt 3-4 gir..

Setter en øl på at vi ikke tar FA cupen. Vedder du i mot? 
EL derimot anser jeg som ganske sannsynlig. 
 

Willock er nok litt 3-4 gir. Det er jeg enig i og til tider litt sirup i pasni CD-spiller, men han har et godt blikk, er sterk, pasningssterk, skyter godt og har en god motor. Jeg ser på ham som en backup for Partey/Xhaka og anser han som ganske langt framme i køen

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Ben Elfen said:

Setter en øl på at vi ikke tar FA cupen. Vedder du i mot? 
EL derimot anser jeg som ganske sannsynlig. 
 

Willock er nok litt 3-4 gir. Det er jeg enig i og til tider litt sirup i pasni CD-spiller, men han har et godt blikk, er sterk, pasningssterk, skyter godt og har en god motor. Jeg ser på ham som en backup for Partey/Xhaka og anser han som ganske langt framme i køen

Jeg er enig med deg i at han ikke er mye til CD-spiller 😊

Han er for meg en spiller som ikke er spesielt god noe sted. Ikke tror jeg han blir noe annet en en middels premier league-spiller for et lag som er enda dårligere enn oss. Er noen villige til å betale for han, så er det bare å ta pengene fort som fy. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...