Jump to content

21.03.21 West Ham (B)


Simbad

Recommended Posts

westhamunited.png?itok=37U68OD4   West Ham United    v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Søndag 21. mars 2021, kl 16:00, London Stadium
Premier League, 29. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sumo

Ønsket lag:

 

Leno 

Cedric - Luiz - Gabriel - Tierney 

Partey - Xhaka

Pepe - Ødegaard - ESR 

Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

35 minutes ago, Stefanb said:

Ønsket lag:

Leno
Cedric - Luiz - Gabriel - Tierney
Partey - Xhaka
Pepe - Ødegaard - Saka
Lacazette

Hvorfor gir du Luiz fornyet tillit? Han må da ha vært blant våre svakeste i kampen mot Olympiakos? 

Link to comment
Share on other sites

On 3/18/2021 at 10:23 PM, Tapapa said:

Hvorfor gir du Luiz fornyet tillit? Han må da ha vært blant våre svakeste i kampen mot Olympiakos? 

Han var ikke av de svakeste, men heller ikke av de beste, og han bør absolutt starte etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

On 3/18/2021 at 10:23 PM, Tapapa said:

Hvorfor gir du Luiz fornyet tillit? Han må da ha vært blant våre svakeste i kampen mot Olympiakos? 

Hadde vi satt ut folk etter dårlige prestasjoner så du verden. Enkelte har jo hatt klippekort. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners77 said:

Ser heller at Martinelli spiller i stedet for Laca.

Jeg er usikker på om Martinelli er klar for å spille alene på topp mot et fysisk sterkt West Ham. Ser han heller på ving, evt på topp utover i andre omgang.

Det blir uansett en uhyre spennende og viktig kamp!

Link to comment
Share on other sites

Ikke enig med Arteta. Auba/Laca har funket når vi skal ta lag på kontra. West Ham skal vi kunne spille ut. Lacazette burde vært på benken og ESR burde startet i stedet 

Jeg skjønner jo at Saka prioriteres foran Pepe i denne kampen. Vi trenger hardt arbeid og få feil for å slå WHU. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...