Jump to content

26.01.21 Southampton (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Rosicky07 said:

Får håpe det ikke er alvorlig for ESR og    Partey

Partey så ut som hadde krampe. Ikke unaturlig med tanke på at han har vært ute. Med riktig og god restitusjon bør han kunne klare å rekke kampen på lørdag. Mulig verre med ESR.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, Stigobert said:

Man kan si mye om hvor bra enkelte utespillerne er men Leno er massiv hver kamp må jeg få si... 

Leno har vært veldig god han. Jeg er fortsatt litt pert for at vi valgte han foran Martinez, men begynner å håpe at vi valgte rett. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stigobert said:

Man kan si mye om hvor bra enkelte utespillerne er men Leno er massiv hver kamp må jeg få si... 

helt enig. Passer oss perfekt. Jeg har i lengre tid ønsket mer av følgende fra ham:

1. mer dominant i feltet

2. ta flere skudd i fast grep

3. raskere igangsettinger. 
 

synes han har bedret seg på samtlige punkter. 
 

merker meg også at kritikken mot ham har stilnet. Før du kom inn i dette forumet her så var «syterne» enige i at Martinez var en langt bedre keeper og at det var en kardinalfeil å selge ham. De mente Leno skulle ha vært solgt istedet for

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

helt enig. Passer oss perfekt. Jeg har i lengre tid ønsket mer av følgende fra ham:

1. mer dominant i feltet

2. ta flere skudd i fast grep

3. raskere igangsettinger. 
 

synes han har bedret seg på samtlige punkter. 
 

merker meg også at kritikken mot ham har stilnet. Før du kom inn i dette forumet her så var «syterne» enige i at Martinez var en langt bedre keeper og at det var en kardinalfeil å selge ham. De mente Leno skulle ha vært solgt istedet for

Jeg minner om at Martinez har et glitrende i år han også. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg minner om at Martinez har et glitrende i år han også. 

Absolutt, men han er en helt annen type keeper. Og jeg mener mye av grunnen til at han stod så bra da Leno ble skadet var pga vår spillestil da. Vi var mye mer defensive og det passer Martinez bedre, for han er ikke en veldig offensiv keeper. Det er Leno. Ikke sikkert Martinez hadde gjort det like bra med måten vi spiller på nå. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ben Elfen said:

helt enig. Passer oss perfekt. Jeg har i lengre tid ønsket mer av følgende fra ham:

1. mer dominant i feltet

2. ta flere skudd i fast grep

3. raskere igangsettinger. 
 

synes han har bedret seg på samtlige punkter. 
 

merker meg også at kritikken mot ham har stilnet. Før du kom inn i dette forumet her så var «syterne» enige i at Martinez var en langt bedre keeper og at det var en kardinalfeil å selge ham. De mente Leno skulle ha vært solgt istedet for

Enig med Ben Elfen. Leno har vært meget god. Jeg har spesielt savnet litt raskere og bedre igangsettinger, men han har bedret seg der i det siste. 
Vi må også huske at Martinez ennå ikke har prestert på øverste nivå med tilskuere. Tror også Mat Ryan kan være en meget habil reservekeeper for oss. 

Link to comment
Share on other sites

mye bra å hente fra denne kampen, ut over resultatet. Så mer vilje og evne til å skape ting fremover, men samtidig ble det litt "Hawaii" i perioder, der Soton slapp for lett til. Luiz hadde et par "kortslutninger" man fort kunne blitt straffet for. Synes Pepe fremsto som mer positiv enn på lenge, også ut over den glimrende scoringen. Partey har en helt enorm ro med ball, selv i pressede situasjoner. Ille hvis han på nytt er skadet. Sakas scoring er utrolig bra. De fleste ville trolig tatt et steg til med ball. Da hadde det vært stor risiko for at forsvarerne hadde rukket tilbake og blokkert skuddet. Ved å skyte i steget unngikk Saka det problemet. Det viser hvor god og smart den gutten er. Smith-Rowe er også et funn. Jobber utrettelig, og skaper mye. Cedric har også blitt en viktig brikke, en nyttig allrounder. Glimrende pasning til Saka i forkant av 3-1 målet.

Link to comment
Share on other sites

Vi fikk en herlig revansje for tapet på lørdag. Håper ingen av de som gikk ut i går dro på seg skader. Vi trenger alle på lørdag. Det er mange i laget som bidrar og som har løftet seg i senere tid. Det har vært oppløftende resultater i PL den senere tid. 

United vil ha tilbake tabell ledelsen i kveld. La oss håpe de får en tøff fysisk kamp mot Sheffield. Vi får en ekstra hvile dag i forhold til United før kampen lørdag kveld. Vi har alle muligheter til å vinne der.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...