Jump to content

26.01.21 Southampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ønsket lag:

Leno

Cedric - Holding - Luiz - Tierney

Partey - Xhaka

Saka - ESR - Auba

Laca

Ønsket benk: Ryan, Gabriel, Niles, Ceballos, Elneny, Willock, Martinelli, Azeez, Balogun

Edit: Auba blir med stor sannsynlighet også ute av denne. Hvis Nelson ikke er planlagt lånt ut håper jeg han tar plass på benken og Martinelli tar plassen til Auba. Hvis ikke får Pepe plassen på benken. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Idag forventet jeg faktisk en Borteseier, merkelig å si det, men det gjør jeg.

Soton stiller uten 3 av 4 i backrekken. Bertrand suspendert, Walker-piters og Vestegaard skadet. Samt er romeu og djenepo ute. 
 

Reiner med gutta er klar for å revansjere seg fra lørdagen. Partey kan også starte sin første match på en stund syns jeg

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Rosicky07 said:

Vist Tierney ikke spiller , håper jeg på saks på VB. Pepe inn.  Vi må tørre trøkke Soton litt , når de stiller uten mange sentrale spillere i bakre leddet. Håper også Cedric starter forran bellerin 

l👍

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Willian så er jeg helt enig. Når det gjelder Tierney så skal avgjørelsen om han spiller eller ei, tas i forkant av kampen. Men hvis han har ett reelt problem med foten så bør han spares, jeg vil ikke risikere en av våre beste spillere i forkant av møtet med Manure til helgen.

Link to comment
Share on other sites

Redd for at Bellerin har høyrebacken, men skulle gjerne sett at han og Cedric bytta side. Martinelli er kanskje ikke helt match fit etter skaden, og synes egentlig at det er greit at han får restituert seg skikkelig før han får kamp etter kamp. Han hadde også en ganske ræva kamp på lørdag. Pepe var ikke like ræva, selv om han ikke hadde noen veldig god kamp han heller. Men dette er en kamp jeg tror Pepe må overbevise mer enn han har gjort tidligere. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...